نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شادی زیرپوستی کاپیتان استقلال/ کسی که جام گرفت هم به عدد ۷ رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان استقلال در دوازدهمین بازی این فصل خود باز هم توانست دروازه تیم فوتبال باشگاهی‌اش را بسته نگه دارد.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان ۳۰ ساله تیم استقلال و رکورددار کلین شیت در سال های اخیر در دیدار سوپرجام نیز توانست کلین شیت کند.

حسینی که در بازی های اول و دوم این فصل مقابل سپاهان و ملوان بندر انزلی دروازه‌اش را باز شده دیده بود از هفته سوم و بازی مقابل مس کرمان کلین شیت های خود را آغاز کرد. او فصل پیش با هجده کلین شیت از این نظر رکورد تازه‌ای برای خود و فوتبال باشگاهی کشورمان رقم زده بود.

شادی زیرپوستی کاپیتان استقلال/ کسی که هم جام گرفت هم به عدد ۷ رسید

دروازه بان شیرازی استقلالی‌ها در این فصل به ترتیب مقابل تیم‌های مس کرمان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن، آلومینیوم اراک و هوادار، ۶ بار برای استقلال کلین شیت کرده بود تا به دیدار سوپرجام رسید. گرچه دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در مسابقه سوپرجام با برتری نسبی استقلالی‌ها همراه بود و شاگردان حمید مطهری فرصت کمی برای تحت فشار گذاشتن دروازه سیدحسین حسینی داشتند اما با این وجود حسینی در یکی دو موقعیت حساس بازهم مانع باز شدن دروازه استقلال شد تا این تیم با تک گل دقیقه ۵۲ امیر ارسلان مطهری اولین قهرمانی فصل جدید فوتبالی استقلال را رقم بزند. ضمن اینکه حسینی هفتمین بازی خود با دروازه بسته را نیز پشت سر بگذارد.

دروازه بان ملی پوش استقلال در دیدار دوم تدارکاتی تیم ملی مقابل سنگال در اردوی اتریش نیز نود دقیقه درون دروازه تیم کشورمان درخشش فوق العاده‌ای داشت و تنها با گل به خودی مرتضی پورعلی‌گنجی دروازه‌اش را باز شده دید. او در مراسم اهدای جام گرچه شادی نکرد و تنها جام را بالای سر برد ولی با صحبتی که پس از بازی انجام داد و از عزم جزمش برای درخشش در جام جهانی گفت مشخص شد از قهرمانی تیمش بدون گل خورده در پوست خود نمی‌گنجد و بابت بسته نگه داشتن دوباره دروازه‌اش خوشحال است و امیدهایش برای بازی در جام جهانی نیز بیشتر شده است.

شایان ذکر است؛ حسینی پس از بازگشت به تهران به اردوی تیم ملی ملحق شده و حالا خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قلعه عقابها IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    استقلال قلعه عقابها و مکتب پرورش بهترین دروازه بانان ایران بوده از آقا ظللی تا ناصرخان و منصورخان رشیدی تا عابدزاده و طبا طبایی و برومند و طالبلو و رحمتی و حالا سید حسین حسینی امیدوارم که حسینی در جام جهانی خوش بدرخشد
    • دود قرمز IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      ناصرحجازی بنده خدا که از هر جا شوت می زدن گل می خورد! ترخدا وقتی می خواین از دروازه بان حرف بزنین اسم اونو نیارید. صد رحمت به پرویز برومند و هادی طباطبایی. حجازی سوراخ به تمام معنا بود
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    خوش به حال کیسه😂😂سی نفر تو دروازه وایمیسن‌ بعد میگن ما گل نمیخوریم😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی