عکس| آقای کی‌روش؛ تعطیلات من را خراب کن!/ ساعات پر التهاب قایدی برای رسیدن به تیم ملی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک تماس از سوی سرمربی تیم ملی، می‌تواند بدبیاری‌های باورنکردنی قایدی در بازی سوپرجام را به دست فراموشی بسپارد.

اگرچه تک گل بازی را امیر ارسلان مطهری وارد دروازه نساجی کرد اما درخشان‌ترین بازیکن استقلال در این دیدار مهدی قایدی بود. بازیکنی که در این دیدار بارها و بارها تا مرز باز کردن دروازه حریف نیز پیش رفت اما با سدی بزرگی به نام علیرضا حقیقی روبرو شد.

قایدی برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت. می‌توان او را بدشانس‌ترین بازیکن فینال نامید چرا که نمایش خیره کننده حقیقی با کمک تیر دروازه اجازه گلزنی را به وینگر بوشهری آبی‌ها نداد.

او در نیمه نخست و در خلق فرصت های گلزنی هت تریک کرد. ابتدا روی حرکت دیدنی مطهری از راست و پاس طلایی او به وینگر بوشهری، او ضربه اش را روانه دروازه کرد که علیرضا حقیقی با شیرجه ای به موقع، شوت قایدی را دفع کرد و در ادامه مدافعین توپ را دور کردند.

بخت دوم باشو می توانست یک گل طلایی را به ارمغان بیاورد. ضربه او از گوشه محوطه جریمه زده شد که حقیقی با یک پرش دیدنی و سیوی تماشایی، توپ را راهی کرنر کرد. فرصت سوم نیز به مانند بخت نخست گلزنی با شوتی از درون محوطه جریمه زده شد که باز هم حقیقی سد راه گلزنی او شد.

عکس| آقای کی‌روش؛ تعطیلات من را خراب کن!/ ساعات پر التهاب قایدی برای رسیدن به تیم ملی

در نیمه دوم بالاخره حقیقی در برابر ضربات قایدی تسلیم شد. شوت محکم بازیکن استقلال از پشت محوطه جریمه، از حقیقی گذر کرد اما این بار تیرک دروازه بود که به داد نساجی رسید تا زمین و زمان دست به دست هم دهند و مانع از گلزنی قایدی شوند.

آخرین سکانس بازیکن بوشهری اما ارسال پاس بی‌نظیر پشت مدافعین نساجی بود که به خوبی محبی را صاحب توپ کرد اما باز هم ایستادگی جانانه حقیقی مانع گلزنی استقلالی‌ها شد و قایدی حتی نتوانست نامش را به عنوان گل‌ساز در این بازی ثبت کند.

این نمایش خوب قایدی اگرچه دیرهنگام بود اما حالا او باید منتظر تصمیم نهایی کارلوس کی‌روش باشد. کی‌روشی که او را مسی ایران خوانده بود اما جز اردوی اول در هیچ اردویی او را به تیم ملی دعوت نکرده بود.

با پایان مسابقات فوتبالی در کشور، حالا مهدی قایدی روی تعطیلات پیش رو حساب باز کرده و احتمالا برنامه ریزی تفریحی و تمرینی خود را نیز انجام داده است. اما قطعا به هم خوردن این تعطیلات، می تواند بهترین خبر ممکن برای او باشد، به شرطی که علت آن، دعوت از سوی سرمربی پرتغالی برای حضور در تیم ملی باشد.

باید دید آیا در ساعات آینده اتفاق خاصی رخ می‌دهد یا باشوی آبی‌ها مجبور است جام جهانی را از خانه تماشا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس آس ایران IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    قائدی به نسبت بازیهای لیگ دیروز روز خوبش بود خوب بازی کرد اما فقط این پنجاه درصد قائدیه نمیدونم چه جوریه که فقط با برخی از مربیان میتونه ذهن خودش رو سازگار کنه امیدوارم با کمک دکتر فتح الله زاده و درایت ساپینتو فکر و ذهنش توی کانال اصلی بیفته اما با این فرم بازی کردن باید به کیروش حق داد که او رو خط بزنه اگر با من باشه بین او و حسین حسین زاده (شالروا ) برای جام جهانی حسین زاده رو انتخاب میکنم
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    من نمیدونم روزنامه ها چقدر از این بچه میگیرن که تبلیغش کنن، بسه دیگه...! خود کیسه کشا هم به اخبار مربوط به این واکنش نشون نمیدن
    • رضا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      یک کلمه هم از مادر عروس.آره همه بدن تو خوبی،جز توهین و تهمت و وقف زندگیت برای اخبار استقلال چه کاری انجام دادی
  • محمد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    بیا باز این لنگی بی کار اومد چرت و پرت گفت!!!بابا این بچه هر کاری رو بلد نباشه تونل باز کردن برا لنگ رو که خوب بلده!نکنه یادتون رفته؟
  • بهادر IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    آقای قایدی اون موقع که خوشگذرانی رابه استقلال ترجیع دادی بایدفکراالان ومیکردی استاد
  • غضنفر IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    میخواین طارمی یا سردار رو بیگیم کیروش بگذاره کنار تا نور چشمی تون رو ببره شما که اینقدر نگران بازیکنان هستید حداقل ایندرو هم میگفتید که اسماعیلی فرد با این عملکردش و چهار پاس گلی که داده چرا دعوت نشده ولی بجاش نفرات ذخیره تیم مورد حمایت شما دعوت میشن جالب اینکه مربی باشگاهی شون روی نیمکت نشونده شون ولی کیروش ول کنش نیست یا اینکه چشمی با این شرایط نا آماده باید باشه ولی جوان آماده گل گوهر باید حذف بشه حالا چقدر دستمزد تعریف کردند تون رو میگیرید خدا داند ولی کاش خدا رو هم در نظر می گرفتید و عدالت رو همینطور و از کسانی که حقشون بود حرف میزدید
    • رضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      آقا غضنفر ی جنبه ی حرفت درسته ولی نه کاملا.شما عدالت و خدا و انصاف رو با تعصب اشتباه گرفتی وگرنه ی اشاره کوچیک به اسم محبی هم میکردی میگفتی بجای قائدی محبی یا اسماعیلی فرد هم میتونستن دعوت بشن.البته در همین حد چون مربی تشخیص میده ما هم میتونیم نظر خودمونو بگیم ولی تخصص اونو نداریم و مسئولیت نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی