نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بدشانسی ستاره ملی پوش استقلال/ کی‌روش شخصاً پیگیر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی یکی از نفراتی است که شانس زیادی برای حضور در جام جهانی دارد.

استقلال در مینی کمپ قبلی تیم ملی ۶ نماینده داشت و بیشترین ملی پوش دعوت شده از این تیم بود.با این حال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی فعلی نام ۳ بازیکن را خط بزند و بازیکنانی مثل مهدی پور، محبی و حردانی دیگر شانسی برای حضور در تیم ملی را نخواهند داشت.

بعد از بازی سوپرجام که با برتری استقلال مقابل نساجی و قهرمانی آبی‌ها همراه شد، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی از استقلال در اردوی تیم ملی در پک حاضر شدند و خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند. ملی پوش بعدی استقلال ابوالفضل جلالی است که در چند بازی اخیر ساپینتو او را نیمکت نشین کرد و فرصت بازی کردن به او را نداد. جلالی به محض رسیدن کاروان استقلال به کرمان و بعد از صرف شام دچار تب و لرز شد و سرما خورد.

همین موضوع باعث شد تا نام این بازیکن ملی پوش حتی در بین نفرات نیمکت نشین استقلال هم دیده نشود و این بازیکن با استعداد در آستانه جام جهانی دچار بدشانسی شد. جلالی بعد از رسیدن به تهران ۲ بار زیر سرم رفت و در حال حاضر وضعیت بهتری دارد. نکته جالب اینجاست که کی روش شخصا پیگیر وضعیت جلالی شد و چند بار به مدیران فدراسیون اعلام کرد این بازیکن هرچه زودتر در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

قرار است جلالی با هماهنگی کادرپزشکی تیم ملی تا شنبه استراحت کند و بعد از آن در صورت بهتر شدن وضعیت جسمانی اش راهی اردوی تیم ملی شود. به این ترتیب سهمیه استقلال در تیم ملی به ۳ نفر خواهد رسید و جلالی در کنار حسینی و چشمی ملی پوشان قهرمان سوپرجام خواهند بود.

نکته جالب ماجرا اینجاست که کی روش برخلاف ساپینتو اعتقاد ویژه‌ای به جلالی دارد و در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه هم ۷۰ دقیقه به این بازیکن بازی داد و جلالی هم نمایش بسیار خوبی داشت. با این حال بعد از بازگشت جلالی از اردوی اتریش و درحالی که این بازیکن آمادگی خوبی داشت، توسط ساپینتو نیمکت نشین شد.

نیمکت نشینی که البته تاثیری در نظر کی روش نداشت و سرمربی تیم ملی بار دیگر این بازیکن را دعوت کرد تا نشان دهد حساب زیادی روی این بازیکن باز کرده و جلالی هم شانس زیادی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    تیم ملی ای که این کیسه تنا توش باشن سه تا بازی راهم میبازه.کیسه تنا بجز پنالتی گرفتن و ضد فوتبال چیزی بلد نیستن
  • محمد اس اسی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    رضا یاک تو با اقتدار رتبه اول الاف ترین،بی کار ترین و چرت و پرت گو ترین رو به خودت اختصاص میدی!نشد ما یه نظر فنی و منطقی از تو ببینیم!اونموقع که مافیای کثیف لنگی نبود و تو هم به دنیا نیومده بودی هرچی افتخار ملی بود رو استقلالی ها برای ایران آورده بودن
    • رضایاک اصلی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      دارم از کشور میرم ولی بعد هم متوجه میشی عشقی که به پرسپولیس دارم ینی چی❤️❤️❤️🌹🌹🌹🏌️‍♂️🏌️‍♂️🏌️‍♂️🙏🙏🙏🙏 نظرت برام مهم نیست😂😂😂
  • کیسه کش بی افتخار IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    بابا بس کنید تورو خدا خبر ورزشی کسی ک این خبر رو نوشته همش چرت و پرتکبیش نبوده قایدی و محبی و حردانی خداییش کجا درخشیدن چکاررری کردن ک ب تیم ملی دعوت شدن مخصوصا قایدی و حردانی دانیال اسماعیلی فر با 4 پاس گل آقای پاس گل لیگ بود کیروش دعوتش نکرد اون وقت حردانی ک نیم بند انگشت دانیال اسماعیلی فر نیست اون رو دعوت کرد خبر بعد کیروش جلالی و چشمی رو شک نکنید خط میزنه جلالی همونی بود ک جلو اروگوعه هی سوتی میداد اونوقت مهدی ترابی ما پرسپولیسی ها میومد سوتی ها جلالی رو ک جلو اروگوعه میداد جمع میکرد ک بعد همه فوتبال دوستان مخصوصا همین خود کیسه کشا ک اعتراض میکردن جلالی سوتی میداد جلو اروگوعه و مخصوصا سوارز ک کیروش بخاطر عملکرد ضعیف جلو اروگوعه نذاشت جلالی حتی یک ثانیه جلو سنگال بازی کنه خبر ورزشی کیسه کشا کسی که همین خبرو نوشته قشنگ مشخصه ک میخواد بزوری بازیکناشونو قالب تیم ملی کنن و بازیکنان پرسپولیس رو حذف کنن واقعا شرم آوره کی تو اردو قبلی قایدی رو دعوت کرد درحالی که نباید دعوت میکرد اون وقت سروش رفیعی که بهترین هافبک لیگ هستش رو دعوت نکرد واقعا شرم آوره هم حرکت کیروش هم حرکت خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی