نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
روزگار تیره و تار بزرگ‌ترین حریف ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲/ شیرهایی که بی‌یال و کوپال شدند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بن چیلول هم با مصدومیت دلخراشی که سه هفته قبل از جام‌جهانی به سراغش آمد به اعصاب خردی‌های ساوت‌گیت اضافه شد.

مصدومیت همسترینگ بن چیلول، مدافع چپ چلسی، در مقابل دینامو زاگرب باعث شده که سرمربی انگلیس از آمادگی جسمانی حداقل از ۸ بازیکنش هراس داشته باشد.

تیم ملی انگلیس بدون شک بزرگترین دسته دفاع راست جهان را در اختیار دارد، اما به وجود آمدن مشکلات جدی سلامتی برای ریس جیمز و کایل واکر ترس به دل این تیم انداخته است. و هری مگوایر و جان استونز، مدافعان میانی احتمالی ساوت‌گیت، ممکن است فاقد آن آمادگی مورد نیاز در بازی باشند. هافبک‌های باتجربه، کالوین فیلیپس و جردن هندرسون، نیز ممکن است با مشکل مواجه شوند. و دومینیک کالورت-لوین هم هنوز از مصدومیت بهبود نیافته است. اما حداقل بوکایو ساکا، وینگر آرسنال، این هفته از ضربه خوردن مچ پایش قِسر در رفت.

در اینجا نگرانی اصلی ساوت‌گیت و نقاط ضعف تیمش برای بازی افتتاحیه مقابل ایران در ۲۱ نوامبر را مرور خواهیم کرد.

بن چیلول

حتی گراهام پاتر، سرمربی چلسی، پس از اینکه این بازیکن ۲۵ ساله در زمان توقف در بازی چهارشنبه ۲-۱ مقابل زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا به زمین افتاد، نگران شده بود. پاتر به BT Sport گفت: «به نظر نمی‌رسد. همسترینگ است و ما باید آن را اسکن کنیم، ببینیم که وضعیتش چطور است.»

روزگار تیره و تار حریف ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲/ شیرهایی که بی‌یال و کوپال شدند

ریس جیمز

بعید است که هم تیمی چیلول در استمفوردبریج به خاورمیانه راه یابد، زیرا آسیب‌دیدگی زانویش که در اواسط اکتبر پیش آمد می‌تواند او را تا هشت هفته از میادین دور نگه دارد. شروع فوق‌العاده جیمز در این فصل که گفته می‌شد او را به یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی انگلیس در قطر تبدیل کرده، با مصدومیت مقابل میلان از بین رفت.

کایل واکر

توانایی ستاره منچسترسیتی در بازی به عنوان یکی از سه مدافع میانی و همچنین پست همیشگی او در دفاع راست، او را به گزینه محبوب ساوتگیت تبدیل کرد. اما واکر پس از مصدومیت شکم که در جریان پیروزی ۶-۳ در دربی مقابل یونایتد در ۲ اکتبر اتفاق افتاد، برای تناسب اندام با چالش بزرگی روبروست.

روزگار تیره و تار بزرگ‌ترین حریف ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲/ شیرهایی که بی‌یال و کوپال شدند

جان استونز

مدافع میانی اتحاد پس از اینکه ۶ بازی را به دلیل مشکل همسترینگ از دست داد، آمادگی بدنی را به‌دست آورده است. اما اگرچه در پیروزی ۱-۰ شنبه گذشته مقابل لستر در پست دفاع راست حاضر شد، در روز چهارشنبه مقابل سویا استراحت کرد و ممکن است برای جام جهانی وضعیتش ثابت نباشد.

هری مگوایر

مدافع میانی اصلی انگلیس سرانجام در پیروزی ۱-۰ یکشنبه مقابل وستهام، جایگاه خود را در لیگ برتر برای منچستریونایتد به‌دست آورد. اما اگرچه او این فصل فرم بهتری داشته، اما در مورد دقایق بازی‌اش در قطر تردیدهایی وجود خواهد داشت.

کالوین فلیپس

رهبر خط هافبک ابتدا توسط نام‌های بزرگ اتحاد و سپس با مصدومیت در ناحیه شانه در ماه سپتامبر کنار رفت، و در انتقال تابستانی ۴۵ میلیون پوندی او از لیدز همچنان سوال‌های زیادی وجود دارد. ممکن است که فلیپس قبل از جام جهانی مصدومیت خود را برطرف کند، اما هنوز برای جایگاهش در ترکیب اصلی تیمش در لیگ برتر نمی‌توان چندان مطمئن بود.

جردن هندرسون

هافبک لیورپول در این فصل آنطور که باید تاثیرگذار نبود، و نه فقط به این دلیل که مصدومیت همسترینگ او را برای ۵ بازی دور نگه داشت. ساوت‌گیت به وفاداری و هندرسون به تعهدش معروف است، اما ممکن است این بازیکن ۳۲ ساله برای یک تورنمنت کامل کمی ضعیف باشد.

دومینیک کالورت-لوین

به نظر می‌رسد بازیکن اصلی اورتون در خط حمله، پس از اینکه به دلیل مصدومیت زانو تنها در یکی از بازیهای فصل در ترکیب اصلی حاضر شد، آمادگی کامل را به‌دست آورده باشد. اما از میان همه بازیکنانی که در لیست نگرانی انگلیس قرار دارند، او شاید تنها کسی باشد که حتی در صورت آمادگی کاملش، به لطف سابقه گلزنی هری کین، جایگاه ثابتی در تیم به‌دست نیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دریا دار DE ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    قشنگ معلومه از گوگل ترنس کپی کردی ، آخه این دیگه چجور ترجمه ایه به خورد مخاطب میدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی