نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
خبر خوش پاییزی برای تیم ملی و کی‌روش/ ستاره ایرانی آماده بازی شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن با تکمیل فرایند ریکاوری خود، به شرایط بازی رسیده است.

سردار آزمون که حدود ۴ هفته پیش در تمرینات بایرلورکوزن از ناحیه فیبر عضلانی ساق پا دچار پارگی شد، ظاهراً اکنون بهبود یافته و در آستانه بازگشت به ترکیب این تیم آلمانی است. نشریه آلمانی «کیکر» در این خصوص گزارش داد که سردار آزمون می‌تواند از بازی هفته آینده (اشاره به بازی خارج از خانه با اف‌سی کلن که قرار است چهارشنبه شب برگزار شود) به ترکیب لورکوزن بازگردد.

آزمون ۲۷ ساله که این فصل در ۱۳ بازی برای بایرلورکوزن به میدان رفته و دو پاس‌گل به نام خود به ثبت رسانده، اخیراً در کشور قطر و زیرنظر فیزیوتراپ و پزشک تیم ملی فوتبال ایران فرایند ریکاوری خود را طی کرد و روز دوم نوامبر (۱۱ آبان) به باشگاه خود در آلمان بازگشت.

شاگردان ژابی آلونسو که عصر فردا (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته سیزدهم بوندس‌لیگای آلمان به مصاف یونیون برلین می‌روند، در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها هستند.

بازگشت سردار آزمون به شرایط بازی خبر خوبی برای کارلوس کی‌روش و هواداران ایرانی است چرا که تیم ملی خود را آماده حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌کند و در اولین بازی خود در گروه B این رقابت‌ها باید ۳۰ آبان به مصاف انگلیس برود و سپس با ولز و آمریکا تقابل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی