نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واکنش ستاره استقلال به خط خوردن از تیم ملی/ فکر نمی‌کردم به این مینی‌کمپ دعوت نشوم
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم استقلال گفت: با تمام وجود می‌جنگم و در اختیار تیم ملی هستم و اگر در لیست نباشم آرزوی موفقیت می‌کنم.

محمد محبی درباره غیبتش در اردوی تیم ملی صحبت کرد. محبی در مورد خط خوردنش از تیم ملی گفت: انسان با امید زنده است و عملکرد من تا اینجای فصل به نظرم خوب بوده، همان مینی کمپ‌های آقای کی‌روش باز توی چمن خوب کار کردم، آقای کی‌روش یک جاهایی تمرین اختصاصی می‌گذاشت و نکاتی را گوشزد می‌کرد و همین باعث دلگرمی‌من بود. من فکر نمی‌کردم به این مینی کمپ دعوت نشوم. در این شرایط به نظر آقای کی‌روش احترام می‌گذارم.

محبی افزود: البته من بعد از مینی کمپ آخر و بازی آخری که داشتم فکر می‌کردم آقای کی‌روش من را ببرد، با چند تا از دوست‌هایم که صحبت کردم می‌گفتند به سبک بازی آقای کی‌روش بخورم. امید من به آینده است. با تمام وجود می‌جنگم و در اختیار تیم ملی هستم و اگر در لیست نباشم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوززززززز IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    چقدر روی این بابا مانور میدین ، این آخه روی چه حسابی به تیمی که طارمی و سردار و انصاری فرد رو توی خط حمله داره باید دعوت بشه ؟
    • رضا GB ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      تیمتون در سطح همون مهاجمای در پیت و به درد نخوره با یه دلال بیسواد پر ادعا
  • Samir Nasri IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    تا ۳۰ آبان فرصت تغییر در لیست هست . خوبیه تو اینکه هم وینگر چپ و راست خوبی هستی هم مهاجم خوب . بنابراین اگه از سردار ، طارمی ، انصاریفرد ، جهانبخش ، قلی زاده ، حسین زاده و ترابی یکی تا اون روز مصدوم بشه صد در صد محتمل ترین جایگزین خودتی. البته که ترابی الان داره نون سابقه شاگردی کیروش را میخوره وگرنه با این وضعیت امسالش ، تو پرسپولیس هم جاش نمیدن چ برسه به تیم ملی
  • غضنفر IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    عاقبت رفتن تویه تیم کیسه میشه این اگه پارسال در بازی سپاهان با پرسپولیس خودت رو خراب نکرده بودی تا امسال روت نشه بیای پرسپولیس حالا در تیم ملی بودی نگاه کن به نفرات تیم ملی از یازده بازیکن ده نفرشان پرسپولیسی هستند این مورد چیزی به فکرت نمیاد که افسوس بخوری که چرا پارسال با بازیکنان پرسپولیس تویه اصفهان درگیر شدی که اگه نمیشدی امسال رو داشتی بگی بچسبوننت به پرسپولیس بزرگ حالا هم طوری نشده مثل بازیکنان سابق دوچرخه بشین تویه تلویزیون بازی بازیکنان پرسپولیس بزرگ و افتخار آفرینی اونها رو نگاه کن تا بوده همین بوده و هست انتخاب هرکس در زندگیش آینده اون رو رقم میزنه پسر تو بد انتخاب کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی