منصور پورحیدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۴ آبان ماه سالگرد درگذشت پدر استقلال است. مردی که اغلب فوتبالی‌ها از او خاطرات خوبی دارند.

امروز مصادف با چهاردهم آبان ماه، سالگرد درگذشت منصور پورحیدری است؛ چهره ای فقید در فوتبال ایران که حق پدری بر گردن استقلال داشت.

پورحیدری، جنتلمنِ دوست داشتنی فوتبال ایران بود. چهر ای که کمتر کسی صدای بلند او را شنید یا شاهد کوچک ترین بی احترامی از سوی او بود.

منصور پورحیدری سال‌های سال در استقلال مربیگری کرد و جام‌های زیادی را به ارمغان آورد اما قهرمانی‌ها در طول زمان، خاک فراموشی می‌خورند. آنچه در اذهان عمومی باقی می‌ماند اما رفتار، گفتار و شخصیت انسان‌هاست. 

مهمترین ویژگی پورحیدری همین شخصیت بزرگ و منشِ ورزشکارانه اش بود که همیشه و هنوز ورد زبان‌هاست. روحش شاد و یاد و خاطراتش گرامی باد...

روز تلخ و فراموش نشدنی آبی های ایران فرا رسید/ سالگرد درگذشت پدر استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خان IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    من پرسپولیسی هستم ولی همیشه می گویم ناصر خان حجازی و منصور خان پور حیدری یک پهلوان و انسان واقعی بودنند روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد.
  • تاج کبیر آسیا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    درود به روان پاک منصورخان فرزند تاج و پدر استقلال بزرگ ، بزرگان و افتخارآفرینان یکی یکی از میان ما رفتند و پرچم آبی را دست بدست به بزرگ دیگری سپردند یادشان بخیر هیچوقت چهره و تلاش شما را در سالهای بعد از انقلاب برای جمع و جور کردن بچه ها و سربلندی تیم در باشگاه تاج (دیهیم ) فراموش نمیکنم با اون گرمکن آدیداس سورمه ای و اون موهای فرفری و سبیل رو ..............
  • امیرتاجی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    روحش. شادویادش. گرامی ولی ناصرخان حجازی یه چیزدیگه است چهره محبوب وبین المللی ایست اسطوره قاره ای وجهانی است روحش شادپدراس اس روحت شاد .
  • یک پرسپولیسی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    خیلی مرد بزرگی بود ، روحش شاد مرد نجیب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی