نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
 پاسخ  رسمی و نهایی سرمربی فولاد به پیشنهاد دستیاری کی‌روش
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار پیامی در فضای مجازی به پیشنهاد کی‌روش واکنش جدیدی نشان داد.

جواد نکونام با انتشار متنی در صفحه شخصی خود رسما اعلام کرد که به عنوان مربی، تیم ملی فوتبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

او نوشته است: گرچه پیش از این بارها باشگاه فولاد خوزستان مخالفتش با پیوستن من به تیم ملی را  اعلام کرده بود، لازم می‌دانم شخصا موضوع را پایان یافته اعلام کنم. از کارلوس کی‌روش عزیز، سرمربی با دانش و محترم تیم ملی و نیز آقای مهدی تاج، رئیس فدراسیون و دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون تشکر می‌کنم که را به من پیشنهاد دادند. تصور می‌کنم که ادامه بحث درباره حضورم در تیم ملی، نه به نفع من و این تیم و نه به نفع فولاد است. برای من، فولاد خوزستان مثل تیم ملی خواهد بود و برای تیم ملی کشورم آینده روشنی آرزو دارم. امیدوارم این تیم همانی باشد که مردم ایران می‌خواهند.

بعد از حضور کی‌روش در ایران، این مربی پرتغالی خواهان حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی ایران بود که  بعد از مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام رسما این پیشنهاد را رد کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناهيد IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    قشنگ معلومه تو معذوريت باشگاه فولاد و هوادارش قرار گرفت، دوست داشتم تو جام جهاني نكو همراه كي روش و تيم ملي باشه ولي به هرحال آرزوي موفقيت دارم هم براي تيم ملي هم نكو.
  • فرشاد IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    برو عامو چی اینهمه آدم لایق
  • امیر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    همان بهتر که به تیم ملی نیایی. در همین فولاد که داری تند تند می بازی. فقط وای به حال کسی که بخواهد امثال تو را سرمربی تیم ملی کند.هر چیزی لیاقت می خواهد
  • اعتدال IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    برای ما هم از همون اولش پذیرفتنی نبود و خاتمه یافته تلقی می شد. با این همه استعداد فوتبال ایران، شیوه های دفاعی پذیرفتنی نیست. استعدادهای ما باید در فوتبال هم مثل کشتی و والیبال و بعضی رشته های دیگه به سمت و سویی برن که در سالهای آینده کوبنده ظاهر بشن و در سطح اول جهان حریف بطلبند. کی روش رو هم فعلا که هنوز جوانان ما به اون انسجام و اعتماد بنفس شایسته شون نرسیدند برای شیوه های احتیاطی در جام جهانی می خواهیم. توجه کنید که شیوه های احتیاطی و نه شیوه های دفاعی صرف. ما ایرانیم.
  • جواد IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    اگه یکی پیدا میشد میگفت این نکونام (که متاسفانه هم اسم من هم هست) به چی خودش مینازه شدیدا ازش ممنون میشدم
    • ناهید IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      از دوران بازیگریش همیشه شخصیت متفاوتی داشت و مهم اینه که مثل خیلی دیگه از فوتبالیست ها جوگیر نیست، ظاهرا مغرور و شاید کمی نچسب و پرادعا به نظر میاد ولی به نظر من اتفاقا نسبت به اکثر فوتبالیست ها از نظر شخصیتی آدم باکلاس، با سیاست و بی حایشه ای هست و هیچ وقت اسیر جو رسانه ای و ... نمیشه و کار خودشو می کنه، ویژگی ای که شاید خیلی های دیگه مثل رحمتی و علی کریمی در دوران بازیگری ازش بهره زیادی نداشتند ، شاید جایگاهی که امروز داره بیشتر از مسائل فنی به خاطر همین اخلاقش باشه و به نظرم این خیلی ارزشمنده ، شاید هرکس دیگه ای غیر از نکونام بود جوگیر میشد و پیشنهاد کی روش رو قبول می کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی