شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
۱ |
۵
ملی پوش استقلال درست مثل ستاره سابق پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ ملی پوش استقلال با وجود نیمکت نشینی به تیم ملی دعوت شده و احتمالا راهی جام جهانی خواهد شد

بعد از بازی سوپرجام که با برتری استقلال مقابل نساجی و قهرمانی آبی‌ها همراه شد، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی از استقلال در اردوی تیم ملی در پک حاضر شدند و خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند.

ملی پوش بعدی استقلال ابوالفضل جلالی بود که در چند بازی اخیر ساپینتو او را نیمکت نشین کرد و فرصت بازی کردن به او را نداد. جلالی به محض رسیدن کاروان استقلال به کرمان و بعد از صرف شام دچار تب و لرز شد و سرما خورد.

همین موضوع باعث شد تا نام این بازیکن ملی پوش حتی در بین نفرات نیمکت نشین استقلال هم دیده نشود و این بازیکن با استعداد در آستانه جام جهانی دچار بدشانسی شد.با این حال جلالی بعد از چند روز استراحت از امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شد و خودش را به کی‌روش معرفی کرد.

نکته جالب در خصوص جلالی این است که شرایط او درست مثل مهرداد پولادی ستاره سابق پرسپولیس و استقلال است و با وجود نیمکت نشینی در تیم باشگاهی‌اش، به تیم ملی دعوت شده است. پولادی که یکی از بازیکنان موردعلاقه کی‌روش محسوب می شد، قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و در مقطعی هم که مصدوم بود و یا تیم نداشت، توسط کارلوس به تیم ملی دعوت می شد و همان زمان هم نسبت به این اقدام کی‌روش، انتقادهایی به او مطرح می شد.

به نظر می رسد جلالی هم وضعیتی مشابه با پولادی پیدا کرده و به یکی از چهره های مورد اعتماد کارلوس کی‌روش تبدیل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    واقعا متاسفم برای همچنین مقاله هایی که تنها برای به حاشیه بردن تیم ملی به نگارش در می‌آیند! درک اینکه بازیکنی در پستی دارای ویژگی های خاص مد نظر سرمربی باشه و این ویژگی در بازیکنان دیگر ولو فیکس در تیم باشگاهی خودشان وجود نداشته باشه خیلی سخت نباید باشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی