نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه تیم لیگ برتری مشتری صخره‌های استقلال/ تعطیلات پرتب و تاب آبی‌ها و احتمال جدایی‌های قرضی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافعان میانی فصل قبل استقلال پس از حل و فصل ماجراهای خدمت سربازی شان به رغم بازگشت به این تیم هنوز نتوانسته اند یکصدم جایگاه قبلی شان را هم بدست بیاورند.

در روزهای پایانی تابستان سال جاری بود که اعلام شد کارت پایان خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی صادر شده و این دو بازیکن که تازه اسفند ماه سال ۱۴۰۰ راهی خدمت سربازی (در شهر انزلی) شده بودند با موی بلند و در شرایطی که هیچ شباهتی به سربازها نداشتند به تمرینات استقلال برگشتند.

این موضوع به شدت مورد تعجب اهالی فوتبال قرار گرفت و خیلی‌ها صدور کارت پایان خدمت این دو نفر را به ارتباطات سردار مصطفی آجورلو با مسئولان نظامی ربط دادند. ولی هر چه بود این دو بازیکن در روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه سال جاری با ایستادن کنار آجورلو عکس یادگاری هم گرفتند و قراردادهای شان را با استقلال تمدید کرده و در روزهای ابتدایی شهریور ماه سال جاری(پنجم و نهم) هم خبر صدور کارت پایان خدمت شان اعلام شد و در تمرینات استقلال حضور یافتند.

سه تیم لیگ برتری مشتری صخره‌های استقلال/ تعطیلات پرتب و تاب آبی‌ها و احتمال جدایی‌های قرضی!

اما غیر از دیدار هفته هشتم استقلال مقابل فولاد که مرادمند به دلیل غیبت غلامی فرصت بازی برای تیمش را پیدا کرد هیچ یک از این دوئ بازیکن تاکنون فرصتی برای بازی در ترکیب تیم استقلال را بدست نیاورده اند.  

حالا و با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی نیم فصل و روزهای پرتب و تاب نقل و انتقالاتی در نیم فصل، اخباری درباره تلاش برخی تیم‌ها جهت جذب این دو بازیکن حول و حوش باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. اینکه تیم‌هایی نظیر فولاد، نساجی و تراکتور درصدد هستند تا با به خدمت گیری هردو یا یکی از این مدافعان قوای خط دفاعی شان را تقویت کنند. نگاهی به آمار گلهای خورده تیم‌های میانه جدولی مشخص می‌کند شرایط در خط دفاعی برخی تیم‌ها چندان خوب نیست. از طرفی با توجه به اعتماد ویژه ساپینتو به عارف غلامی و رافایل سیلوا در قلب خط دفاعی استقلال، خیلی بعید است که یزدانی و مرادمند حالاحالاها بتوانند راهی به ترکیب اصلی این تیم پیدا کنند.

اگر در روزهای تعطیلات لیگ خبری درباره انتقال قرضی برخی بازیکنان استقلال در خط دفاع و شاید هم حمله به شکل قرضی یا قطعی به تیم‌های لیگ برتری منتشر شد نباید چندان تعجب کرد چرا که ترافیک بالای بازیکن در این دو خط خیلی‌ها را وسوسه می‌کند که برای بازی در لیگ و دیده شدن حداقل مدتی از این تیم پرمهره دور شوند تا بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی