نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتحاد کلباء ۲ - بنی‌یاس ۱/ گام بلند فرهاد مجیدی برای صدرنشینی در لیگ امارات
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحاد کلباء با برتری ۲ بر یک مقابل بنی‌یاس، حریف سرسخت امشب به حضور خود در جمع تیم‌های بالانشین لیگ امارات ادامه داد.

پس از پیروزی‌های قاطع تیم‌های صدرنشین(شارجه، الوحده، شباب‌الاهلی، الجزیره و الوصل)، اتحاد کلباء با سرمربیگری فرهاد مجیدی هم برای نگه داشتن فاصله دو امتیازی با سه تیم ۱۹ امتیازی صدر جدول می‌بایست بازی خود را مقابل بنی‌یاس با برد پشت سر می‌گذاشت که این اتفاق رخ داد.

آنها در یک بازی بسیار دشوار و روی دو ضربه ایستگاهی در نیمه دوم این حریف را شکست دادند؛ این مسابقه‌ای بود که با جبران سریع یکی از گل‌های خورده می‌توانست در دقایق پایانی با دشواری برای کلباء دنبال شود، اما در نهایت شاگردان فرهاد مجیدی این بازی را دو بر یک به سودشان تمام کردند تا با ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرند؛ آنها فقط دو امتیاز با سه تیم بالانشین فاصله دارند و افسوس این تیم از شکست مقابل البطائح در هفته اول است که اگر چنین اتفاقی رخ نداده بود، شاید صدرنشین لیگ امارات هم بودند.

مسابقه امروز با حضور نزدیک به یک‌هزار تماشاگر در ورزشگاه خانگی کلباء و در هوایی مطلوب برگزار شد و پس از آنکه بنی‌یاس در نیمه اول با دفاع فشرده مانع از گلزنی شاگردان مجیدی شد، اتحاد کلباء در شروع نیمه دوم با ضربه کاشته فیلیپ کیس اولین گل بازی را به ثمر رساند.

پس از این گل بنی‌یاس کنترل بازی را دردست گرفت و یکی، دو بار تا مرز گلزنی مقابل میزبان پیش رفت، اما حبیب الفردان بازیکن مشهور سابق الاهلی به‌عنوان تعویض طلایی مجیدی وارد میدان شد و توانست دومین گل اتحاد کلباء را در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند.

بنی یاس بلافاصله یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما در نهایت با شکست و افسوس مسابقه را ترک کرد؛ در حالی که مربی این تیم در پایان مسابقه نزد فرهاد مجیدی رفته و از بدشانسی خود در این مسابقه گلایه کرد.

بنی یاس پیش از مسابقه امشب با یک امتیاز جدی‌ترین تعقیب کننده اتحاد کلباء بود که با شکست امروز، فاصله آنها به ۴ امتیاز افزایش یافت؛ در پایان بازی بازیکنان اتحاد با انجام تشویق ایسلندی این برد را جشن گرفتند، در حالی که مجیدی به‌عنوان اولین عضو کادر فنی خیلی سریع به رختکن رفته تا برنامه‌ریزی تمرین و ریکاوری را انجام بدهد.

اتحاد کلباء تا رسیدن به تعطیلات دو مسابقه دیگر پیش رو دارد؛ بازی برگشت جام حذفی مقابل الوحده و آخرین مسابقه لیگ پیش از جام جهانی برابر عجمان.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلبا بیا اینجا ..... IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    لنگیا یادشون بخیر اون موقعها میگفتن همه کاره تیم فرهاد فراز کمالونده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • فرهنگ IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    مایه افتخار و مباهات ایرانیان اصیل دوستدار پیشرفت جوانان میهن عزیزمان ایران !
  • Amirtaji4444 IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    شمع شب تار منی...فرهاد مجیدی دلبر و دلدار منی ... فرهاد مجیدی سرور و سالار منی... فرهاد مجیدی روح من صفای منی... فرهاد مجیدی اونقدر استعداد ناب مربی گری داری که یه روزی تو لالیگا جلو رئال و بارسا مربی گری میکنی مرسی از خبر ورزشی بابت پوشش اخبار شاه فرهاد 💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی