محبوب‌ترین بازیکن سرمربی پرتغالی کیست؟/ ساپینتو برای یک استقلالی سوغاتی می‌آورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو در حالی به کشورش بازگشت که سومین جام دوران مربیگری اش را هم گرفته بود و البته این جام باارزش را مدیون یکی از بازیکنانش است.

امیرارسلان مطهری که ساپینتو در آخرین روزهای مرداد ماه بابت حضور این بازیکن در تمرین از او گله مند بود و از بیژن طاهری (سرپرست استقلال) می‌خواست دیگر او را به تمرین راه ندهد، حالا کاری برایش کرده که ساپینتو با کسب اولین جامش در ایران آنهم ظرف کمتر از چهار ماه، هنوز به پرتغال نرسیده قرار دو، سه مصاحبه با رسانه‌های پرتغالی را در برنامه اش چیده است.

مطهری که در دیدار با هوادار برای اولین بار در ترکیب استقلال فیکس شده بود در دقیقه هشتم بازی با پاس گلی که برای محبی ساخته و پرداخته کرد زمینه ساز برد سه امتیازی شاگردان ساپینتو شد و تیم او را به رده دوم جدول رساند و در ادامه هم در بازی سوپرجام یک جام مهم برای ساپینتو گرفت. جامی که به ادعای مسئولان باشگاه استقلال جایش در کلکسیون جام‌های این باشگاه خالی بود.

اما این جام، سومین جام ساپینتو هم بود تا رزومه کاری مرد پرتغالی را هم سنگین‌تر کند. مربی که پیش از آن یکبار با تیم جوانان اسپورتینگ لیسبون قهرمانی داخلی در کشور پرتغال را کسب کرده و در دومین مرتبه توانسته بود همراه با تیم استاندارد لیژ بلژیک، قهرمان شود حالا با درخشش یک جوان گرمساری سومین جام زندگی اش را هم کسب کرده است.

محبوب ترین بازیکن سرمربی پرتغالی کیست؟/ ساپینتو برای یک استقلالی سوغاتی می آورد

از افراد نزدیک به تیم استقلال شنیدیم ساپینتو بابت این اتفاق مهم در زندگی مربیگری اش خیلی خوشحال بوده و پیش از ترک تهران به مطهری گفته حتما یک سوغاتی ویژه از پرتغال برایش می‌آورد تا تلاشش برای موفقیت استقلال و خودش را تلافی کند. دوستان این بازیکن هم پیش بینی کرده‌اند این سوغاتی به احتمال زیاد یک کالای ورزشی خواهد بود. ولی مطهری که بعد از زدن این گل به خاطر تداوم حضورش در استقلال خوشحال است (و حتی اشکش هم سرازیر شد) در صحبتی که با سرمربی اش داشته به او گفته کار خاصی نکرده و از این بابت خوشحال است که شادی سرمربی و هم‌تیمی‌هایش را می‌بیند.

ناگفته نماند؛ بازیکنان استقلال در همین باره و پیش از جدا شدن از یکدیگر برای رفتن به تعطیلات به مطهری گرفته‌اند از این به بعد لابد او نورچشمی و بازیکن محبوب سرمربی تیم خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ریکاردو شیر دل IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    یکم از این تیتر های مزخرفتون کم کنید یک روز میگید مطهری در لیست آزاده یک روز میگید نور چشم ساپینتو یک روز مغضوب ساپینتو یکم از این اخبار مزخرف کم تر کار کنید
  • سورنا۲ستاره IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    اون سوغاتی ویژه حتما گیتار مخصوصه. آدم کلا سه تا جام گرفته باشه ولی از نظر بار فنی واضافه کردن تاکتیک به تیم یچز حالیش باشه ولی مثل بعضیا پنج شیش تا جام بیاره (البته سفارشی)ولی هیچی حالیش نباشه فقطم دنبال بهونه و هوچی گری کنار زمین باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی