نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ما هم قهرمان می‌شدیم خوشحالی نمی‌کردیم/ استقلالی ها به بازیکنان و کادرفنی ما فحاشی کردند/ یادتان نرود استقلال را چگونه حذف کردیم
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: نباید یادمان برود که نساجی فصل پیش در ورزشگاه آزادی برابر چشمان هواداران استقلال این تیم را از جام حذفی حذف کرد.

مهرداد عبدی بازیکن نساجی در خصوص بازی سوپرجام ایران که با قهرمانی استقلال به پایان رسید، صحبت کرد. مصاحبه مهرداد عبدی را در ادامه می خوانید:

قبل از بازی سوپرجام برای رزرو هتل به مشکل خوردید؟

 من به طور دقیق در جریان نبودم و فقط از اعضای باشگاه می شنیدم که همچین مشکلی هست اما در نهایت حل شد و توانستیم هتلی در کرمانشاه رزرو کنیم.

هواداران استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند؟

 بله. تعداد آنها کم هم نبود. شاید شما فکر کنید ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر اما تعداد آنها به ۱۰۰۰ نفر هم می رسید و جایی نشسته بودند که دوربین های صداسیما نتوانند تصویر آن ها را بگیرند.

کریم اسلامی گفت فحاشی هم کرده اند. همچین موضوعی را تایید می کنی؟

 بله تایید می کنم هوادارانی که آنجا حاضر بودند به بازیکنان و کادر فنی ما فحاشی کردند. این افراد بازیکن یا کادر استقلال نبودند. هواداران عادی این تیم بودند. نمی دانم چطوری وارد استادیوم شدند.

محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه اخیر خودشون گفتند نساجی در حد استقلال نبود و مسئولین نساجی فقط حرف پوچ می زدند، نظرت چیه؟

 ایشون پیشکسوت هستند و احترامشون واجبه اما این طرز صحبت کردن مناسب یک پیشکسوت نیست. نباید یادمان برود که نساجی فصل پیش در ورزشگاه آزادی برابر چشمان هواداران استقلال این تیم را از جام حذفی حذف کرد.

بازیکنان استقلال پس از قهرمانی شادی نکردند. اگر شما قهرمان می شدید همچین برنامه ای داشتید؟

 بله شاید ما هم همچین برنامه ای داشتیم و خوشحالی نمی کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اومید IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    حرف زدن رو از بازیکنان و مربیان خارجی یاد بگیرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی