نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
باشگاه استقلال: به هیچ وجه به پرتغال نمی‌رویم/ هیچ حرفی از جدایی بازیکنان نیست/ اگر فتح‌الله‌زاده می‌خواست استعفا بدهد چرا آمد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: متأسفانه این روزها برخی با انتشار شایعات مختلف قصد دارند آرامش تیم خوب ما را بهم بزنند.

حجت کریمی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرورزشی، درباره شایعات اخیر پیرامون جدایی احتمالی برخی بازیکنان از استقلال اظهار داشت: هیچ حرف و حدیثی در این باره مطرح نشده و اعضای تیم فعلا با کسب عنوان قهرمانی در سوپرجام به تعطیلات رفته اند ولی ظاهرا برخی می‌خواهند با انتشار این قبیل شایعات آرامش هواداران ما را بهم بزنند تا طعم شیرین این قهرمانی را تحت الشعاع قرار بدهند.

وی در ادامه همین شایعات درباره استعفای مدیرعامل باشگاه نیز خاطرنشان کرد: این هم یکی از همان دست شایعاتی است که در این روزها مطرح شده در حالی که آقای فتح الله زاده با علم به همه مسایل موجود قبول مسئولیت کرده است و در حال حاضر نیز با قدرت به کارش در باشگاه ادامه می‌دهد و تلاش دارد تا با روش‌های مختلف و کمک اعضای هیأت مدیره به باشگاه پول تزریق کند تا مشکلات مختلف را با موفقیت پشت سر بگذاریم. نمی‌دانیم این خبر دیگر از کجا عنوان شده است!

این فرد مسئول در ارتباط با اعزام تیم استقلال به پرتغال هم به خبر ورزشی گفت: نمی‌دانم این شایعه را دیگر چه کسی براه انداخته است؟ ما در شرایط فعلی اقتصادی در پرداخت پول بازیکنان تیم به مشکل برخورده ایم و در چنین وضعیتی اصلا فکر سفر به اروپا و برپایی اردوی پرتغال را در محدوده برنامه‌های آینده‌مان هم نداریم.

پایان تأکید کرد: قطعا هر خبری در رابطه با بازیکنان و باشگاه باشد از طریق شخص مدیرعامل و منابع رسمی‌باشگاه به اطلاع هواداران و علاقمندان به تیم استقلال می‌رسد و لزومی ندارد عزیزان به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حنیف IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    کاش ایشون به جای حاج فتح الله مدیر عامل میشد شخصیت قاطع و بدون شوآف کارش به خوبی انجام میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی