نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تحلیل جالب کارلوس کی‌روش/ ایران باید با ۷ امتیاز صعود کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بر این عقیده‌اید تیم ملی در این دوره از بازی‌های جام جهانی همانند دوره قبلی تنها با بازی‌های دفاعی تنها به دنبال دفاع از اعتبار و حیثیت خود خواهد بود، سخت در اشتباه هستید.

کارلوس کی‌روش این بار می خواهد زمینه ساز صعود ایران به دور دوم جام جهانی شود که تا اکنون اتفاق نیافتاده است. حتی یکی از شروط تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش برای جام ملت‌ها نیز همین است. اینطور نیست تنها حضور شایسته در جام جهانی فدراسیون فوتبال را برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش راضی کند.

کارلوس کی‌روش که به خوبی می داند ادامه حضورش در تیم ملی منوط به صعود به دور دوم است در روزهای اخیر و در تمرینات تیم ملی در صحبت‌هایی که به بازیکنان داشته است گفته نباید به انگلیس ببازیم و اگر از این بازی دست پر بیرون بیاییم می توانیم تیم‌های آمریکا و ولز را شکست دهیم.

جالب اینکه خسرو حیدری، مربی تیم استقلال در مصاحبه ای که امروز پیرامون دیدار با کارلوس کی‌روش داشت به این موضوع اشاره کرد.

این تحلیل آقای سرمربی تیم ملی از سه بازی پیش روی تیم ملی در جام جهانی است؛ تغییر سبک بازی تیم ملی را در بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال شاهد بودیم. جایی که تیم ملی اروگوئه را یک بر صفر شکست داد و در برابر سنگال به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

با این ایده و شرطی که فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تعیین کرده به نظر می رسد این بار تیم ملی را در جام جهانی یک تیم ملی متفاوت با جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پدرام CA ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    تغییر سبک فقط یک تصمیم نیست باید با فلسفه فوتبالی طرف بخونه. اگه مورینیو و اسپالتی این کار رو کردند برای این بود که به این نتیجه رسیدند که روششون نیاز به بازنگری داره و با مطالعه و حساب و کتاب اینکار رو کردند. این بابا همین چند ماه پیش روزی که مصر حذف شد به خبرنگارها میگفت من یکی از بهترین مربیهای جهانم! اونوقت این ادم با این کادر میخواد 7 امتیاز جمع کنه؟ مگر اینکه اتفاقات بازی مراکش تکرار شه اون هم 3 دفعه پشت سر هم!
  • حسن IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    نویسنده خیلی هوشمندانه سعی کرده در قالب تعریف، فشار رو روی کیروش بالا ببره تا سدی ساخته باشه در مقابل تمدید کیروش با فدراسیون در صورت عدم صعود از گروه! در صورتی که واقعیت این هست قرارداد کیروش با کسب دو امتیاز اتوماتیک تمدید خواهد شد و این مسئله قبلا هم بصورت علنی توسط فدراسیون اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی