استقلال چرا باید با ۳۰۰ میلیارد بدهی به پرتغال برود؟/ فتح‌الله‌زاده بد زمانی به باشگاه برگشت!/ این استقلال حتماً قهرمان لیگ می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه با وجود بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی که باشگاه استقلال دارد شرایط برای کار در این مجموعه سال به سال و فصل به فصل بدتر میشود.

حسین فرزامی، مدیر و بازیکن اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط مالی این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: متأسفانه علی فتح‌الله‌زاده در بد زمانی به باشگاه استقلال برگشت. ما خودمان جزو کسانی بودیم که فکر میکردیم طی سالهای گذشته که این باشگاه مدیریت خوبی را در رأس کار نداشت، حضور فتح‌الله‌زاده می‌توانست کمک‌حال باشگاه باشد، حالا هم که او برگشته اتفاق خوبی است اما وضعیت مالی باشگاه و میزان بالای بدهی‌ها به اندازه‌ای است که کار را برای مدیریت جدید سخت می‌کند.

وی افزود: متاسفانه سرازیر شدن سیل مطالبات و بدهی‌های قبلی برای اعضای خارجی و داخلی باشگاه همچنین مسائل مربوط به صدور مجوز حرفه ای برای لیگ قهرمانان آسیا همه و همه کوهی از مشکلات را بر سر فتح‌الله‌زاده ریخته است. شنیدم بدهی‌های باشگاه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که این رقم شرایط را سخت می‌کند و هر فصل بدتر هم می‌شود. اتفاقا در صحبتی که با فتح‌الله‌زاده داشتم به او گفتم باید در این زمینه از کمک دوستان و علاقمندان به باشگاه بهره مند شود.

مدیر قدیمی باشگاه استقلال درباره اعزام تیم به پرتغال و برپایی اردوی این تیم خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این فکر از کجا به وجود آمده که در این شرایط می‌توان عازم کشور پرتغال شد! البته خیلی خوشحال می‌شویم اگر این اتفاق بیفتد اما با وجود قیمت زیاد دلار و هزینه‌های سفر به کشور پرتغال این اردو می‌تواند مشکلات استقلال را بیش از پیش کند.

استقلال چرا باید با ۳۰۰ میلیارد بدهی به پرتغال برود؟/ فتح‌الله‌زاده بد زمانی به باشگاه برگشت!/ این استقلال حتما قهرمان لیگ می‌شود

فرزامی ادامه داد: قطعاً فتح‌الله‌زاده با در نظر گرفتن تمامی‌جوانب امر در این باره بهترین تصمیم را خواهد گرفت. شاید بتوان با کمک گرفتن از دوستان و طرفدارانی که علاقمند به حمایت از استقلال هستند مقدمات سفر را فراهم کرد اما امروز با این قیمت دلار هزینه‌ها بسیار بالا می‌رود.

بازیکن قدیمی استقلال تاکید کرد: قطعاً اردوی خارج از کشور به دلیل تمرکز کادرفنی روی بازیکنان و در اختیار بودن آنها تاثیر زیادی روی آمادگی تیم خواهد داشت اما شاید بتوان این اردو را در کشوری نزدیک تر با هزینه‌های پایین تر و یا در داخل کشورمان با هزینه ای به اندازه یک پنجم این مقدار برگزار کرد.

فرزامی در پایان در رابطه با قهرمانی استقلال سوپرجام گفت: باید بابت این قهرمانی به بازیکنان و اعضای تیم تبریک بگویم. همچنین هواداران که همواره از تیم استقلال به درستی حمایت کرده‌اند. تیم استقلال در بازی سوپرجام کاملاً برتر و در حد قهرمانی لیگ برتر ظاهر شد. امیدوارم ادامه این روند با قهرمانی استقلال در لیگ برتر به سرانجام برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حمید IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    اگه این ایم بدهی دارد چه مرضیه که حتمآ برا خوشگذرانی برن پرتقال تو همین ایران تمرین کنند وبدهی بالا نیارن
  • پرسپولیس IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    حسین فرزامی کیه😂.خبرورزشی هم از سر بیکاری قلاب میندازه، این اتیغه ها میاره بالا.
  • محمد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    بزار برن عشق کنند حداقل ی عده از مردم اینا نرن تاج ی قرداد میبنده دوباره چند میلیارد دلاری تر خجالت داره دزدان جدیدا چ اعتماد ب نفسی دارند حال کنید حسابی ب نمایندگی از بقیه ایرانیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی