نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تعیین سرنوشت ۳ پرونده خطرناک استقلال/ جلسه مهم مدیران باشگاه در سعادت آباد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از برگزاری مسابقه سوپرجام، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال فردا گردهم خواهند آمد.

در شرایطی که باشگاه استقلال این روزها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای اولین بار پس از قهرمانی در سوپرجام گرد هم خواهند آمد.

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال قرار است در جلسه هیئت مدیره، مدیران این مجموعه پیرامون مشکلات و مسائل مالی به بحث و تبادل نظر پرداخته و درباره منابع مالی که می‌توان از طریق آنها حساب باشگاه را پر کرد به گفتگو بنشینند.

پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی، پادوانی، طلب الاهلی امارات بابت انتقال مهدی قایدی همچنین پرداخت درصدی از طلب بازیکنان از جمله دغدغه‌های اصلی مدیران باشگاه استقلال است که قرار بر این شده در این نشست درباره نحوه درآمدزایی و تامین بودجه برای پرداخت این مبالغ بحث و تبادل‌نظر شود.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که شاید در این جلسه برخی از دوستان و نزدیکان علی فتح‌الله‌زاده که در سال‌های گذشته نیز همراه او در باشگاه حضور داشته‌اند (ولی حالا نمی‌خواهند سمتی در باشگاه داشته باشند) نیز حضور داشته باشند.

همچنین از دیگر موارد مهم مورد بحث در این جلسه موضوع برپایی اردوی خارج از کشور استقلال در پرتغال است. طی روزهای اخیر عنوان شد شاید استقلالی‌ها از ۲۲ آبان تا سوم آذر به مدت ۱۱ روز اردوی تدارکاتی خود را در شهر لیسبون کشور پرتغال برپا کنند که با توجه به قیمت دلار و افزایش روز افزون آن مدیران باشگاه استقلال نسبت به این موضوع مردد شده‌اند. یکی از مدیران باشگاه در این باره به خبر ورزشی گفت: «سرنوشت اعزام تیم به پرتغال در همین جلسه مشخص می‌شود چرا که اگر قراربر رفتن یا نرفتن باشد باید تکلیف تیم و برنامه‌های آینده‌اش هر چه زودتر مشخص شود».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی