نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دیوید بکام - بروکلین بکام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بروکلین بکام در مورد دوران متاهلی و عشقی که به زندگی جدیدش صحبت می‌کند؛ چیزهایی که از پدرش دیوید بکام یاد گرفته است.

بروکلین بکام عاشق زندگی با همسرش است. این سرآشپز نوظهور در مورد زندگی تازه‌اش با دختری که در ماه آوریل با او ازدواج کرد، «نیکولا پلتز بکام»، صحبت می‌کند.

پدرش ستاره سابق فوتبال «دیوید بکام»، و مادرش «ویکتوریا بکام» مشهور که در حال حاضر طراح لباس است و در گذشته خواننده گروه اسپایس گرلز بوده است. بروکلین می‌گوید: «خانواده نیکولا در فلوریدا زندگی می‌کنند و خانواده من در انگلستان. ما هم در لس‌آنجلس زندگی خودمان را داریم، و واقعاً زندگی خیلی خیلی دوست‌داشتنی و زیبایی داریم. فقط خودمان را داریم و این بهترین چیز است.»

اخلاق خوبی که پسر دیوید بکام از او یاد گرفت/ تقلید مثبت بروکین از پدر

بعضی شبها به رستوران می‌روند و سوشی که غذای مورد علاقه هردونفرشان است را می‌خورند، و شبهایی را هم در گوشه دنج خانه در کنار سگ‌هایشان سپری می‌کنند. «من عاشق درست کردن پاستای خانگی تازه هستم. برای نیکولا آشپزی می‌کنم. چیزی که بیشتر از هرچیزی دوست داریم این است که بنشینیم و سریال «جزیره عشق» را ببینیم.»

اخلاق خوبی که پسر دیوید بکام از او یاد گرفت/ تقلید مثبت بروکین از پدر

و وقتی نوبت به برنامه‌های آینده برای گسترش خانواده می‌رسد، بکام آمادگی خودش را ابراز می‌کند. «اگر فقط خودم تصمیم‌گیرنده بودم که دلم می‌خواست همین حالا بچه‌دار شوم. ولی تصمیم دوطرفه است. همیشه دوست داشتم بچه‌های زیادی داشته باشم. پدرم خیلی جوان بود که من به دنیا آمدم، ۲۳ ساله بود و صاحب فرزند شد. من هم همیشه دلم می‌خواست پدر جوانی باشم.»

بروکلین همچنین می‌گوید که در طول تمام این سالها خیلی چیزها از پدرش یاد گرفته است: «او بسیار سخت‌کوش است و به من یاد داد سخت کار کنم و با همه خوب رفتار کنم.»

صحبت از مد و فشن می‌شود. «من عاشق سبک پدرم هستم. خیلی شیک است. همیشه لباسهایش را می‌دزدیدم. اما در عین حال دوست داشتم سبک مخصوص به خودم را هم داشته باشم. شلوار جین بگی، تی‌شرت. اوایل ۲۰۰۰ سبک اسکیت‌بازها را داشتم.»

اخلاق خوبی که پسر دیوید بکام از او یاد گرفت/ تقلید مثبت بروکین از پدر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی