نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قول مهم تاج به کی‌روش/ پای مدیران وزارت کشور هم به این ماجرا باز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجاورت هتل الریان که برای تیم ملی انتخاب شده است با یک فروشگاه بزرگ کارلوس کی‌روش را نگران کرده است.

سرمربی تیم ملی بیم این را دارد مراجعه کسانی که به برای خرید به فروشگاه می‌روند آرامش تیم ملی را بهم بریزد به این خاطر که فروشگاه مجاور هتل به هتل راه دارد و کسانی که برای خرید به فروشگاه می‌روند می‌توانند وارد هتل شوند و از امکانات آن استفاده کنند. 

مهدی تاج به کارلوس کی‌روش قول داده است دغدغه‌های کی‌روش را بابت این موضوع به حداقل خواهد رساند و حتی پای مدیران وزارت کشور هم به این ماجرا باز شده است. 

مهدی تاج در این باره می‌گوید: پنج شنبه با یک تیم از وزارت کشور به قطر خواهیم رفت. همه ما به آنجا می‌رویم تا یک شرایطی را مهیا کنیم که تیم ملی در شرایط خوبی جام جهانی را سپری کند. حتی سعی داریم که هتل تیم ملی را تعویض کنیم. الان در حال تلاش هستیم که شرایطی را فراهم کنید که ورودی‌هایمان کاملا جدا شود، شرایطمان مجزا شود. من قول می‌دهم که این اتفاق رخ بدهد زیرا من خودم با آقای شیخ احمد، رئیس فدراسیون قطر صحبت کردم و مطمئنم این شرایط فراهم می‌شود. 

به تازگی مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی هم در این باره صحبت کرده و گفته است مدیران فیفا به او و فدراسیون فوتبال قول داده اند در زمان اقامت تیم ملی در هتل الریان ورودی فروشگاه به هتل محل اقامت تیم ملی را مسدود خواهند کرد. 

بعید به نظر می‌رسد هتل محل اقامت تیم ملی به رغم وعده‌های مهدی تاج به کارلوس کی‌روش تغییر کند چون این انتخاب انجام شده است و از نظر فیفا محل اقامت تیم‌ها قابل تغییر نیست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی