نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فدراسیون فوتبال سنت شکنی می‌کند/ مربی لیگ برتری برای هدایت تیم امید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال به دنبال سنت شکنی است و به دنبال محول کرن هدایت تیم امید به یک مربی لیگ برتری است.

در گذشته فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد که هدایت تیم ملی را به مربیان لیگ برتری محول کند اما مشکل اینجا بود که فدراسیون فوتبال به دلیل دستمزد کم نمی‌توانست مربیان لیگ برتری را به خدمت بگیرد. امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی و ... از جمله مربیان لیگ برتری بودند که در گذشته مورد توجه تیم امید قرار گرفتند اما به دلیل دستمزد کم به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ منفی می‌دادند.

بیشترین پیشنهاد مالی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید به فرهاد مجیدی بود. سرمربی سابق تیم استقلال با دستمزد ۵۰۰ میلیون تومانی سرمربی تیم امید شد. هر چند حضور او در راس کادر فنی تیم امید خیلی دوام نداشت و زود از تیم امید جدا شد.

خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال حاکی از آن است فدراسیون فوتبال یکی از مربیان شاغل در لیگ برتر را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کرده است و در صورت جلب رضایت او و همچنین باشگاهش نام این مربی به عنوان سرمربی جدید تیم امید اعلام خواهد شد.

تیم امید شهریور ماه آینده درگیر مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و مقدماتی المپیک می‌شود و فدراسیون فوتبال در تلاش است بعد از جام جهانی سرمربی تیم امید را به صورت رسمی معرفی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی