نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
با این شرایط فتح‌الله‌زاده حتماً استعفا می‌کند/ به همه گفتند آجورلو برکنار شده ولی او خودش رفت!/ نهادهای نظارتی و مردم سالار کجا هستند؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: باز هم دم آقای فتح‌الله‌زاده گرم که با این همه بدهی که از مدیر قبلی روی دست باشگاهش مانده است از آجورلو و تیم مدیریتی اش تشکر می‌کند، ای کاش بقیه هم چنین مرامی داشتند.

رضا رجبی بازیکن تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اوضاع و احوال این روزهای باشگاه استقلال در فاز مدیریتی انتقاداتی را نسبت به مدیران قبلی باشگاه عنوان و اظهاراتی را مطرح کرد.

از اوضاع و احوال این روزهای باشگاه استقلال خبر دارید؟

متأسفانه باشگاه را به ورطه ورشکستگی رسانده اند و بعد گذاشتند و رفتند! من تعجب می‌کنم چرا نهادهای نظارتی و آنهایی که صحبت از پاکسازی و یا مردم سالاری می‌کنند به این قبیل مسائل بی تفاوت هستند. چرا به این اتفاقات عجیب و بحث برانگیز ورود نمی‌شود!

پیش از این هم اتفاقاتی در دوران مدیران قبلی رخ داد که پیشکسوتان استقلال خواستار سئوال و جواب از مدیران قبلی شدند ولی اتفاقی رخ نداد. فکر میکنید این صحبت های شما تاثیری در این باره داشته باشد؟

بله! به خوبی به یاد داریم که در دوران مدیران قبلی بقیه چه اتفاقاتی رخ داد و باشگاه را به کجا رساندند! چه بدهی هایی روی دست باشگاه باقی ماند که همین حالا یکی از آنها مربوط به استراماچونی یا پادوانی است و نه تنها هیچ کس به آقایان نگفت بالای چشم‌تان ابروست، بلکه پست های بهتر و حقوق های بیشتر هم گرفتند. وقتی کسی کاری به این قبیل مسائل ندارد همین میشود. در همه‌ این سال‌ها تنها کسی که در مدیریت باشگاه استقلال به فکر این مجموعه بود و وقتی هم از اینجا رفت همه جور حرفی پشت سرش زدند، فتح‌الله‌زاده بود.

بااین شرایط فتح‌الله‌زاده حتما استعفا می‌کند/ به همه گفتند آجورلو برکنار شده ولی او خودش رفت!/ نهادهای نظارتی و مردم سالار کجا هستند؟

منظورتان را واضح تر بیان می‌کنید؟

هیچ کس در پست مدیرعاملی یک باشگاه نمی‌تواند تا ابد حد از جیب خرج کند. باشگاه استقلال باشگاه دولتی است و مدیر عاملش باید خلاقیت داشته باشد و درآمدزایی کند. همین حالا باشگاه استقلال کمپ حجازی را از کجا دارد؟ چه کسی خودش را به آب و آتش زد تا کمپ حجازی را برای باشگاه استقلال بگیرد؟ لااقل فتح‌الله‌زاده در همه این سال‌هایی که در استقلال بوده و یا نبوده آورده بزرگی برای این باشگاه داشته که حالا همان زمین چند هزار میلیارد ارزش دارد. دیگر آقایان چه کار کردند؟ جز این بود که سیصد میلیارد بدهی روی دست باشگاه گذاشتند و رفتند؟ یکی دیگر بدهی میلیون دلاری به بار آورد و رفت یکی دیگر با این وضعیت ورشکستگی تیم را گذاشت و رفت.

بااین شرایط فتح‌الله‌زاده حتما استعفا می‌کند/ به همه گفتند آجورلو برکنار شده ولی او خودش رفت!/ نهادهای نظارتی و مردم سالار کجا هستند؟

اما آجورلو برکنار شد و خودش نرفت؟

به همه گفتند برکنار شده ولی همه آنهایی که در باشگاه هستند گواهی می‌دهند او وقتی خودش متوجه وضعیت باشگاه شد، قصد داشت استعفا بدهد. در واقع وزارت ورزش با این کار در حقش لطف کرد.

با این شرایط و انبوه بدهی‌هایی که باشگاه استقلال دارد چشم انداز شما از آینده باشگاه استقلال چیست؟

من می‌گویم وقتی مدیرعاملی را می‌آورید، باید بیلان مالی باشگاه صفر باشد و وقتی هم که او می‌خواهد برود باید با همان بیلان صفر باشگاه را از او تحویل بگیرید. در غیر این صورت دو راه بیشتر باقی نمی‌ماند.

بااین شرایط فتح‌الله‌زاده حتما استعفا می‌کند/ به همه گفتند آجورلو برکنار شده ولی او خودش رفت!/ نهادهای نظارتی و مردم سالار کجا هستند؟

کدام دو راه؟

یکی اینکه دولتمردان و مجلسی‌ها باید کمک کنند تا بدهی باشگاه استقلال پرداخته شود و فتح‌الله‌زاده بتواند از اینجا به بعد به درآمدزایی و چرخاندن باشگاه فکر کند. یا اینکه در نهایت فتح الله زاده باشگاه را به امان خودش رها میکند و می‌رود. اگر فتح الله زاده استعفا کند و بروند نباید تعجب کرد. حالا که ما فتح الله زاده را با این تجربه بالا و این دلسوزی ثابت شده در باشگاه داریم باید کمکش کنیم.

یعنی از چه طریق؟

مطمئناً پرداختن بدهی باشگاه استقلال از سوی مجلس و یا دولت هیچ کاری ندارد. ما که نباید چشم‌مان به پول بیت المال باشد. نباید فکر کنیم که چون مردم در بورس سرمایه گذاری کرده‌اند میتوان از آن طریق بدهی را پرداخت کرد. باید مرد و مردانه به فتح‌الله‌زاده کمک کرد. همانطور که او مردانه ایستاده و دارد کار می‌کند. واقعاً باید از او تقدیر کرد.

بااین شرایط فتح‌الله‌زاده حتما استعفا می‌کند/ به همه گفتند آجورلو برکنار شده ولی او خودش رفت!/ نهادهای نظارتی و مردم سالار کجا هستند؟

به چه دلیل از او تقدیر شود؟

چون با وجود این همه بدهی و اوضاع به هم ریخته باشگاهی که تحویلش دادند و آجورلو را خراب نمی‌کند بلکه همواره در این مدت از زحمات او و کادر مدیریتی او تشکر کرده است. در حالی که به یاد داریم مدیران قبلی چطور علیه الله زاده حرف می‌زدند و او را خراب می‌کردند. رفتاری که بین مدیران قبلی باشگاه عادت بود و همواره از مدیران قبلی ایراد می‌گرفتند و بدهی‌ها را گردن آنها می‌انداختند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • عیسی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    ازکیسه خلیفه میبخشی چرادولت بایدهمیشه جوراین باشگاه روبکشه چرانبایدباشگاهی که این همه ضررداره منحل بشه یااینه اگه سرمایه ای ازخودش داره بفروشه بدهیهاشوبده چراهمیشه ازجیب مردم
    • ابی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      اره کیسه خلیفه فقط برای لنگه
    • ساوالان IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      وقتی که پندار تایم بود شبانه می بستید..فکر اینجا ها را باید می کردید.. چرا همین سردار فقط ۶ مهاجم مازاد گرفت برای باشگاه ورشکسته...همین شما ها بودید یا علی می گفتید و عشق....و بازیکن از رو دست پرسپولیس می قاپیدید.. الان حرف از بدهی می زنید اون موقع هی بابا دولت زدید و نهاد های دولتی با فشار به قرار داد تن دادید حالا باز پای دولت...دلیل اینکه پرسپولیس کم بدهی دارد به دوعامل بر می گردد یک ۴پنجره پرسپولیس بسته شد ریخت پاش نشد. و حمایت همین دولت در خرید بازیکن برای استقلال بود .کی بود می گفت اندکی یواش شاید پنجره ای بسته باشد پرسپولیس دو سال بدون مهاجم بازی کرد شما مامه وشیخ پاتوسی....می اوردید حالا ساکت باشید..پای خربزه خود بشینید که دولت ریالی نمی تواند بدهد.
    • لنگ جهانی شده IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      تو حرف نزن که به صندوق کارآفرینان هم رحم نکردین برو تا ...................
    • ارسلان IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      از وقتی که آجورلو رفت خدایی ضد استقلال شدم. من آرزوی موفقیت ندارم برای تیم چون باید نتیجه ی اینکارتون رو پس بدید. خدایی خیلی برای تیم تلاش کرد و ازش حمایت نکردید.ظلم کردید در حقش حالا بگن برکنارش کردن یا خودش رفت.
  • عیسی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    ازکیسه خلیفه میبخشی چرادولت بایدهمیشه جوراین باشگاه روبکشه چرانبایدباشگاهی که این همه ضررداره منحل بشه یااینه اگه سرمایه ای ازخودش داره بفروشه بدهیهاشوبده چراهمیشه ازجیب مردم
  • عیسی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    ازکیسه خلیفه میبخشی چرادولت بایدهمیشه جوراین باشگاه روبکشه چرانبایدباشگاهی که این همه ضررداره منحل بشه یااینه اگه سرمایه ای ازخودش داره بفروشه بدهیهاشوبده چراهمیشه ازجیب مردم
  • سهراب IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    عزیزم شما یک درصد فکر کن فتل از استقلال بره
  • امیر IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    چه عجب حرف از مدرک تحصیلی خودش نزد!مطلب کاملا روشنه که چرا ایشون از رفتن و بازگشت یه عده ای خوشحاله،بوی کباب شنیده نمیدونه که .....،کاری با آمدن و رفتن افراد ندارم،عمکردشون مهمه،شما هم اگر منتظر بازگشت قلعه نوعی هستی ملتفت باش که هوادارا منتظر ایشون نیستن و بالمآل حضور امثال شما.بفهمید که تموم شدین وگرنه "هر کو نیاموخت ز آموزگار/بیاموزدش گردش روزگار/
    • حامی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      با اون داستانی که در تیم های پایه تحت مدیریتش بود... از در باشگاه نمیزارن بیاد داخل این تعریف ها واسه وقتی هواداران امثال شماها رو نمیشناختن نه که صبح واسه قلعه نویی تب کنی بعد از ظهرش واسه مش فتح الله یادت هر جا میرفتی پشت فرهاد مجیدی صحبت میکردی تیم دادن دست این استقلال رو نابود میکنه
  • مهدی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    همان کمپ حجازی که مفت گیرشان آمده بفروشند و بدهی باشگاه استقلال را بدهند. چرا همیشه کاسه گدایی بدست گرفته اند تیم استقلال مگر دولتی نیست کمپ خودش را بفروشند وبدهیش را بدهند مگر هرکسی که بدهی دارد دولت اموالش را مصادره وبه فروش رسانده و بدهی او را صاف میکند. به همین سادگی البته راه دومی است انحلال باشگاه وخلاصی همان باشگاه پرسپولیس برای پایتخت کافی است
    • مافیا IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      بله شما درست میگی فقط باشگاه پیروزی دولتیه استقلال خصوصیه اینو در عمل ثابت کردن ماجرای طارمی وسفر روحانی به ترکیه که یادت نرفته و چندین مورد مشابه
    • خوزستان آبیته IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      لنگی استقلال اینقدر ملک و املاک داشته که همین حالا هم با برگرداندن اونا میتونن لنگ تهران رو بخرن و امتیازش رو به استقلال ملاثانی واگذار کنن خحخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • رستمیان IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    دولت و مجلس فقط در فکر حل مشکلات تیم حکومتی لنگ هستن تا بتونه چند بار دیگر قهرمان آسیا بشه البته چند قهرمانی ۳۷ثانیه ای بدون جام
    • ناشناس IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      چقدر حقیرانه نظر می دین ؟ اون موقع که چپ و راست قرارداد می بستین فکر نکردین پولش از کجاست ؟؟ تا کم میارین میچسپین به اینکه پرسپولیس فلان شده .... یکبار برای خوتون این موضوع را حل کنید که باشکاه شما کمتر از پرسپولیسه و تامام.
  • زیگزاگ IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    تاج و وزیر دوست دارند فقط پرسپولیس آرامش داشته باشه. بی عدالتی در فوتبال ما به نفع تیم قرمز واضح و آشکاره. دیگه علنی شده.اصلا چرا لیگ برگزار میشه؟ ۱۵ تیم که همه یه حرف میزنند.اول فصل یه جام بدید به جام ندیده ها تا بقیه تیمها در سلامت کامل لیگ رو برگزار کنند.
    • علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      معیش حرف نمی زند وای اگر سردار حکم ....دهد.پارسال با همین وزیر قهرمان شدید
    • ناشناس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      وزیر از کی پرسپولیسی شد؟ خدایا توبه .. واقعاً به حرفی که زدی فکر کردی یا همینطوری دهن باز کردی ؟؟؟ شما 300 میلیارد بدهی دارید به دیگران چه ربطی داره؟؟ مثلاً قرار بود سالیانه فقط 500 میلیارد از تبلیغات بگیرین و نگرفتین که هیچ به بقیه باشگاهها را بدهکارین حتی پرسپولیس و حالا میگین وزیر پرسپولیسیه ؟؟ رو نیست که .....
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    میگم آقای رجبی اصلا میخوای بعد بدهی های باشگاهتون به مجلس یه سفارشی بدیم یکی از اون ستاره های روی لوگو، براتون بخرن بزنین روی لوگوی دوستاره تون؟ تو رو خدا تعارف نکن
  • ۵و۶ IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    تا وقتی حاجی هست استقلال غم نداره حاحی هر کاری میکنه تا هواداران یبار بهش بگن شوالیه .
  • واعظ آشتیانی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    دستور دیگه ندارید ؟ وقتی جیک مستونت بود فکر زمستونت بود ؟ وقتی سردار چک بی محل می کشید و با حرف این و اون بازیکن میخرید و دلال ها را شاد می کرد ، فکر این روز ها نبودید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی