چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
۰ |
۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرح جالب فیفا با حضور طارمی در کنار رونالدو ، کارلوس کی‌روش محبوبیت خود را زیر سوال برد! خط خوردن ۲ ستاره استقلال و پرسپولیس برای حضور در جام جهانی و پیش بینی های جالب برانکو در خصوص جام جهانی و تیم کی روش، این تیم قطعا ایران را حذف می کند!

به گزارش صفحه اخبار ورزشی سایت شهرخبر، نخستین خبر ورزشی پربازدید در مورد طرح فیفا در مورد جام جهانی با حضور مهدی طارمی و رونالدو است. بر اساس این خبر ورزشی، در حالی که کمتر از ۲ هفته مانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فیفا طرح جالبی را پیش از شروع جام‌جهانی منتشر کرد که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در کنار کریستیانو رونالدو حضور دارد.

پربیننده ترین اخبار ورزشی ۲۴ ساعت گذشته سایت شهرخبر

دومین خبر پربازدید از بخش اخبار ورزشی سایت شهرخبر در مورد خط خوردن دو ستاره استقلال و پرسپولیس از تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ است. بر اساس این خبر ورزشی خط خوردن ۲ ستاره سرخابی های پایتخت برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ موجب شد که حاشیه های زیادی در مورد تیم ملی و این تصمیم کی‌روش به وجود بیاید. سید جلال حسینی و وریا غفوری، خط زدن دو بازیکن آماده آن روز های پرسپولیس و استقلال از لیست نهایی تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی  یکی از جنجالی ترین تصمیم‌های کی روش در دوران حضورش در ایران است.

سومین خبر از اخبار پر بازدید از بخش خیر ورزشی سایت شهر خبر در مورد پیش بینی برانکو در مورد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است . سر مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که ایران میتواند از گروهش صعود و به مرحله حذفی جام جهانی برود. برانکو در شبکه الکاس قطر در مورد تیم های صعود کننده از گروه دوم جام جهانی پیش بینی کرد که انگلیس به عنوان تیم اول و ایران به عنوان تیم دوم به دور بعدی صعود کنند و سپس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پیش بینی کرد که ایران بازی را در مقابل هلند واگذار کند و از دور رقابت های جام جهانی قطر کنار برود.

اگر علاقمند به اخبار ورزشی مخصوصا اخبار جام جهانی هستید ما به شما سایت شهر خبر را پیشنهاد می دهیم. شهرخبر سایتی موثق و معتبر در زمینه خبرهای مهم روز از قبیل اخبار ورزشی، اخبار اقتصادی و اخبار سیاسی و غیره می باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی