نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۶ |
۲
دلیل خشم کی‌روش بر سر رامین رضاییان مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یکی از تمرینات اخیر تیم ملی اتفاق عجیبی افتاد که تعجب خبرنگاران حاضر در آن را به دنبال داشت.

رامین رضاییان و امید نورافکن در بخشی از این تمرین وظیفه ارسال توپ از جناحین را برعهده داشتند و وقتی یکی، دو ارسال مدافع راست سابق پرسپولیس خراب شد ناگهان کارلوس کی روش برآشفت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که خودش پس از مدت‌ها رامین رضاییان را به تیم ملی دعوت کرده است ضمن انتقاد از نحوه ارسال‌های این بازیکن ( نقطه قوت رضاییان!) با خشمی فراوان بر سرش فریاد کشید: فکر می‌کنی کی هستی؟!

شاید کسی باور نمی‌کرد کی روش این جمله را به مدافع راست مورد علاقه اش بزند اما شنیدیم ماجرا به یک مصاحبه برمی گردد. ظاهرا رامین رضاییان با خودش عهد بسته است مدتی مصاحبه نکند و پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان گفت: تا زمانی که حال مردم خوب نشود مصاحبه نمی‌کنم!

در همین راستا شنیدیم در یکی از تمرینات به رامین رضاییان گفته اند مثل بقیه بازیکنان برود در خصوص شرایط تیم ملی و بازی‌های دوستانه مصاحبه کند اما ظاهرا این بازیکن برسر عهد قبلی خود مانده و مصاحبه نکرده که...

همین ماجرا خشم کارلوس کی روش را به دنبال داشته که عادت ندارد بازیکنی در تیمش ساز ناکوک بزند و خرج خودش را از سایرین جدا کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    بازیکن پرسپولیسی
    • کلنگ IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      همونی که مالیددرلنگ گفتیدغیرلنگ جای دیگه بازی نمیکنه
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    رامین بازیکن خوبیه ، اگه یکم رو رفاقتاش دقت میکرد بیشتر موفق بود ،یادمه تو پرسپولیس طرف که الان ستاره شده برا خودش با رامین خودشو رفیق شیش میگرفت اونم احتمالا برا تو بازی بیشتر بهش پاس بده ولی تا رامین نبود پشتش حرف میزد اخرم همه بازیکنارو علیه رامین کرد ،کاری که نمونشو با سردار هم داره میکنه ، فوتبالیست خوب بودن کافی نیست یکم انسانیت هم خوبه ...
  • یه نفر GB ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    این مسئله اینقدر سر و صدا نداره تو تیمای مورینیو فحش هم به هم میدن و خیلی راحت رد میشن ازش
  • کابوی موج سوار IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    دلیل اصلیش این بوده که این بد سانتر کردن روز بعد از جواب رد شنیدن از سید جلال اتفاق افتاده و دق دلیشو سر رامین بد بخت خالی کرده، بعدشم کیروش مثله رکس به بوی ترس بسیار حساسه، و فهمیده رامین میترسه از جام جهانی خط بخوره.
  • ط IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    امین رضاییان همیشه حاشیه داشته و بی نظمی داره.هر جا رفته همین حواشی رو داشته.از پرسپولیس برانکو گرفته تا یحیی گل محمدی حالا هم تیم ملی.بازیکن در تیم ملی مثل یک سرباز هست و نه بیشتر.هر کس غیر از این باشه جاش تیم ملی نیست.این همه بازیکن خوب هست مگه رامین رضاییان کیه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی