نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
۱ |
۰
آقای خاص خائن تیمش را پیدا کرد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش یک نشریه ایتالیایی بازیکنی که ژوزه مورینیو او را به خیانت در حق تیم رم متهم کرده بود، مشخص شده است.

نشست خبری ژوزه مورینیو سرمربی تیم رم پس از تساوی ۱-۱ رمی‌ها برابر ساسولو در ورزشگاه ماپی، جنجال‌آفرین شد. سرمربی جالوروسی پس از این بازی که از هفته چهاردهم سری A برگزار شد و در آن تیمش تنها پنج دقیقه پس از گشودن قفل دروازه‌ها در دقیقه ۸۰، گل تساوی را دریافت کرد، مدعی شد که یکی از بازیکنان تیم رُم خائن است.

آقای خاص که تیمش به خاطر توقف در این بازی برای ششمین بار در این فصل امتیاز از دست داد و در رده ششم قرار گرفت، به خبرنگاران گفت: متأسفم که تلاش‌های تیمم در نتیجه رویکرد خائنانه یک بازیکن غیرحرفه‌ای برباد رفت. وقتی در بازی مقابل لاتزیو اشتباه راجر ایبانز منجر به گل حریف شد من هیچ حرفی نزدم، چون اشتباهات هم بخشی از فوتبال هستند. من از ایبانز ناراحت نشدم، چون می‌دیدم که واقعاً انگیزه دارد و با جان و دل بازی می‌کند. امشب اما یک بازیکن با رویکرد غیرحرفه‌ای خود در حق هم‌تیمی‌هایش بی‌انصافی کرد و این چیزی است که مرا ناراحت می‌کند. من امشب ۱۶ بازیکن را به زمین فرستادم و رویکرد ۱۵ تای آنها را دوست داشتم. به آن یک نفر دیگر هم گفتم که مثل بقیه نبود البته فقط در این بازی و نه همیشه. من ماه ژانویه به او گفته بودم که باید برای خودش به دنبال تیمی جدید باشد. حالا می‌خواهیم که این مقطع از فصل را به کسب سه امتیاز به پایان برسانیم (آخرین بازی رم قبل از تعطیلی رقابت‌های باشگاهی به دلیل برگزاری جام جهانی یکشنبه هفته پیش رو در خانه برابر تورینوست).

مورینیو از بردن نام بازیکنی که کم‌کاری‌اش او را عصبانی کرده بود، خودداری کرد، اما طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، بازیکن مورد اشاره آقای خاص دفاع راست هلندی تیم ریک کارسدورپ است. او دقیقه ۶۵ به جای زکی چلیک به میدان رفت و نه تنها در چندین دوئل انفرادی مغلوب شد، و سانترهایی بی‌هدف و کم‌دقت انجام داد، بلکه با یارگیری‌ ضعیف خود زمانی که آرمان لورینته حرکت منجر به گل پنامونتی را استارت زد، در باز شدن دروازه تیمش نقش داشت.

کارسدورپ سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۱۶ میلیون یورویی از فاینورد هلند به رم پیوست، سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی