نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کاش به‌جای نیکاراگوئه مالدیو را به تهران می‌آوردیم/ امیدوارم اتفاق بدی برای بازیکن استقلال نیفتد/ بازی با تونس به درد نمی‌خورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: اگر حردانی بابت شرایط این روزهایش حرفی زده حق دارد. باید واقعیت‌ها را پذیرفت و از این بازیکن ناراحت نشد و ساپینتو نباید به او سخت بگیرد.

منصور رشیدی، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار ایران و نیکاراگوئه اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه را چطور ارزیابی کردید؟

من فکر می‌کنم اگر تیم ایران با یک تیم دسته یکی کشور خودمان بازی می‌کرد محک بهتری برای جام جهانی می‌خورد. چون تیم‌های لیگ یکی در ایران قطعا بیشتر می‌توانستند تیم ملی ایران را تحت فشار بگذارد تا این تیم نیکاراگوئه! تیمی که جلوی ایران به میدان آمد خیلی ضعیف بود و اصلاً فشاری به تیم ملی نیاورد. اگر ما میخواستیم یک تیمی بیاوریم که با آن بازی کنیم و ده ، پانزده گل به آن بزنیم میرفتیم تیم مالدیو را می‌آوردیم.

می‌دانید فاصله تیم نیکاراگوئه با ایران در رنکینگ فیفا ۱۲۲ پله است؟

بله! وقتی می‌روند تیمی را در رده صد و چهل، پنجاه می‌آورند چه فایده ای برای تیم ایران دارد؟ چه مشکلی را از مشکلات تیم ملی حل میکند؟ از همه مهمتر اینکه ۸۰ درصد ترکیب اصلی تیم ملی لژیونر هستند که آنها هم در این بازی نبودند! تیم نیکاراگوئه در رده افغانستان و تیم‌های پایین رده بندی فیفا قرار دارد. تیمی که نتوانست دو بار توپ را روی دروازه ایران بیاورد، در شرایطی که ما می‌خواهیم تیم ملی تحت فشار قرار بگیرد به چه دردی می‌خورد! یک بازی با تیم‌های داخلی انجام می‌دادیم آنها تیم ملی را بیشتر تحت فشار قرار می‌دادند.

کاش به‌جای نیکاراگوئه مالدیو را به تهران می آوردیم/ امیدوارم اتفاق بدی برای بازیکن استقلال نیفتد/ بازی با تونس به درد نمی‌خورد

با این شرایط فکر می‌کنید هدف اصلی از برگزاری این بازی چه بود؟

من فکر می‌کنم کی روش بیشتر می‌خواست جوانان تیم ملی را محک بزند و آنها را ببیند. جوانانی که به احتمال زیاد خیلی از آنها هم خط می‌خورند. اما نباید ناامید شوند چون آنها آینده ساز تیم ملی هستند. تنها کار مثبت کی‌روش در این دیدار همین بود که جوانان را به میدان فرستاد.

به نظر شما بازی بعدی با تونس سودی برای تیم ملی خواهد داشت؟

مسابقه‌ای که ۵ روز مانده به جام جهانی برگزار می‌شود و هر دو تیم هم در جام جهانی بازی دارند قطعاً بازی پرفشاری نیست. چون هیچکدام از بازیکنان دو تیم نمی‌خواهند در آستانه برگزاری جام جهانی مصدوم شوند. بنابراین فشاری روی هم نمی‌آورند. شما دیدید چطور امید ابراهیمی‌مصدوم شد و شاید جام جهانی را از دست بدهد. به خاطر همین فکر نمی‌کنم بازی تونس به درد ایران بخورد.

مصدومیت ابراهیمی‌تا چه اندازه شانس چشمی‌را زیاد کرد؟

قطعاً خیلی زیاد شد. این اتفاق برای ابراهیمی‌تلخ بود ولی برای چشمی‌یک اتفاق خوب بود و شانس او را زیاد کرد.

عملکرد حسینی در دیدار با نیکاراگوئه را چطور دیدید؟

حسینی دروازه بانی است که نسبت به بقیه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی شرایط بهتری دارد. البته بیرانوند به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی ایران کاملاً مطمئن و با تجربه است اما مطمئناً حسینی بین بقیه ذخیره‌ها از همه مطمئن تر است.

کاش به‌جای نیکاراگوئه مالدیو را به تهران می آوردیم/ امیدوارم اتفاق بدی برای بازیکن استقلال نیفتد/ بازی با تونس به درد نمی‌خورد

در جریان گلایه‌های اخیر صالح حردانی از ساپینتو هستید؟

بله دیدم. او ناراحت است و واقعیت‌ها را گفته! این بچه از شرایطش رنجیده. حردانی یک مدافع بی نظیر بود و اگر از او به صورت مرتب استفاده می‌شد قطعاً به جام جهانی میرفت. حردانی واقعیت‌ها را گفته و شاید به نوعی درد دل کرده است. ساپینتو نباید از حردانی ناراحت شود. صالح جام جهانی را از دست داد. چون در این هفته‌ها او اصلاً بازی نکرد. بهر حال امیدوارم اتفاق بدی برای او نیافتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    خیالت راحت خطری بازیکنان نیمکت نشین بنجل کیسه تهدید نمی کنه خدایا فقط کیسه کش نباشیم
  • باافتخار اس اسی ام IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    لطفا آقای پیشکسوت هرموقع شما شدی سرمربی تیم ملی برو مالدیو واسه بازی تدارکاتی بیار.... همتون نشستید بیرون گود هی میگید لنگش کن.... یعنی عاشق این نظریات به اصطلاح کارشناسیتونم....
  • شاهرخ IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    الان مشکل و مسئله اصلی مملکت فوتبال نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی