نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۳ شوک ناگهانی به کی‌روش در بازی با نیکاراگوئه/ پیامدهای بازی غیر دوستانه تیم ملی قبل از جام جهانی!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال خشن بازیکنان تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه در دیدار دوستانه شب گذشته با ایران چند نفر از شاگردان کی‌روش را تا مرز از دست دادن جام جهانی برد.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف نیکاراگوئه رفت. در شرایطی که این مسابقه تنها ۱۰ روز مانده به مسابقات جام جهانی۲۰۲۲ قطر برگزار شد. پیش از برگزاری مسابقه جایگاه رقیب تدارکاتی مورد توجه بود

نیکاراگوئه در آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان در رده صد و چهل‌ دوم جهان ایستاده است. پایین تر از بروندی و بالاتر از استواتینی، لیتوانی، هنگ کنگ و مالزی و این جایگاه نازل باعث شده انتقاداتی متوجه فدراسیون فوتبال و کی‌روش بابت انتخاب چنین حریفی برای بازی تدارکاتی شود.

نیکاراگوئه در بهترین شرایط خودش در ماه دسامبر ۲۰۱۵ در رده ۹۲ جهان ایستاد، این بهترین جایگاه نیکاراگوئه در رده‌بندی فیفا به‌شمار می‌رود. در نهایت ما با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم عبور کردیم و به گفته بیرانوند ابتدای بازی تصور بر آن بود که ملی پوشان با برتری گل بیشتری برنده شوند. از این جهت رقیب سوپرایز بود.

اما نکته تعجب‌آور دیگر در جریان برگزاری مسابقه خودش را نشان داد و تلخی این دیدار تنها به جایگاه نازل حریف خلاصه نمی‌شد. بازیکنان رقیب در هوای سرد تهران، برخوردهای فیزیکی بسیار محکمی با ملی‌پوشان ایران داشت. چیزی که فرسخ‌ها از بازی جوانمردانه به دور بود و پیش از برگزاری جام جهانی خیلی دورتر.  این در حالی است که شاگردان کی‌روش خود را آماده جام جهانی می‌کنند و پیش از این رقابت‌ها کاملاً نگران بودند که دچار مصدومیت جدی نشوند.  

علاوه بر امید ابراهیمی که به خاطر پارگی کشاله با مشکل مصدومیت روبرو شد، صحنه زمین خوردن ابوالفضل جلالی که با صورت روی زمین فرود آمد. برخوردهای متوالی با پورعلی گنجی که در تمرین تیم ملی هم سابقه مصدومیت خفیف داشت.  

همه این موارد باعث شد، علاوه بر نگرانی عادی هر سرمربی پیش از جام جهانی، کی‌روش نگران سلامتی بازیکنانش باشد.

نباید فراموش کرد که سادیو مانه بعد از مصدومیتش حین بازی بایرن مونیخ بدون کمک برانکارد زمین مسابقه را ترک کرد اما جام جهانی را از دست داد تا سنگالی‌ها به خرافات و جادوگران متوسل شوند! شاید اگر تماشاگران سنگال جای هواداران ایرانی بودند بیش از پیش استرس می‌گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    چهار روز قبل جام جهانی بازی با تونس هم اشتباه است شاید چند بازیکن مصدوم شون
  • منم. IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    نکنه انتظار دارید تیمهای بزرگ دنیا بیان با این تیم مثلا ملی بازی کنن!دنیا مثل شما سرشون رو زیر برف نمیکنن و تمام اتفاقات داخل ایران را حتی بیشتر از شما میبینند و حالیشون هست!نه که در دنیا خیلی از جهات مثبت معروف و مشهورید انتظار دارید تیمهای اروپایی با این تیم ج ا ا بازی کنند.باید کلاهتون را به هوا بندازید تیم نیکاراگوئه اینقدر محتاجتند که با کمترین باج حاضر به بازی با شما میشوند.البته اگه بتونید یه چند وقت دیگه تحمل کنید طالبان با درست کردن تیم فوتبال میتونه در بازیهای تدارکاتی باهاتون همکاری کنه.یجورایی مکمل هم هستید.خخخ خخخ
    • m IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      مگه اروگوعه و سنگال کم تیمی بودن چرت و پرت میگی؟
  • علی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    دادا همین نیکاراگوئه با قطر و یه تیم دیگه ببین چند چند کرد. همانطور که ما تیم دوممون رو به زمین فرستادیم اونام شاید همینکارو کردن
  • 4444 همیشه آبی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    همش تقصیر داور وسط بود که یه خرده هوای ایران رو داشت چون بازیکنای نیکاراگوئه(کشوری اسپانیایی زبان از آمریکای لاتین ) که بسیار جنگجو و لجباز و دعوایی هستند به شدت عصبانی شدند و نتیجه اون رو دیدیم اینا فقط به خاطر سوء مدیریت فدراسیون بود که اصلا جای تعجب نداره این آقایون غیر از گند كارى کار دیگه‌ای بلد نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی