نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی قرمزها یک جلسه محروم شد/ دردسر پرخاش به داور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به مدت یک بازی از همراهی تیمش محروم شد.

فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد سرمربی لیورپول به مدت یک بازی از همراهی تیمش محروم است و به این ترتیب او روز شنبه نمی‌تواند در دیدار مقابل ساوتهمپتون روی نیمکت بنشیند. عصبانیت شدید یورگن کلوپ در دیدار لیورپول و منچسترسیتی کار دست او داد.

فدراسیون انگلیس همچنین کلوپ را مبلغ ۳۰هزار پوند جریمه کرده و به او هشدار داده که در آینده باید مراقب رفتارش در کنار زمین باشد. کلوپ به دلیل فریاد زدن بر سر یکی از کمک‌داورهای بازی لیورپول و سیتی به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال ارجاع داده شده بود.

کمیته انضباطی ابتدا کلوپ را به دلیل رفتارش با کمک داور دیدار لیورپول-سیتی که ماه گذشته میلادی برگزار شد به یک جلسه محرومیت محکوم کرد ولی اتحادیه فوتبال که این جریمه را ناکافی می‌دانست تقاضای تجدیدنظر کرد و موفق شد جریمه نقدی و توبیخ را هم به حکم مربی لیورپول اضافه کند.  کلوپ شنبه که تیمش آخرین بازی پیش از وقفه جام جهانی را مقابل ساوتهمپتون انجام می‌دهد نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

در دیدار لیورپول و منچسترسیتی آنتونی تیلور، داور مسابقه، کلوپ را با نشان دادن کارت قرمز اخراج کرد و تیم داوری و ناظر بازی ماجرا را به کمیته انضباطی گزارش دادند.  کلوپ که معتقد بود روی یکی از بازیکنانش خطا صورت گرفته از اینکه تیم داوری برای قرمزها ضربه آزاد اعلام نکرده بودند خشمگین شد و با حرکت به سمت گری بسویک، کمک‌داور بازی، از فاصله نزدیک مقابل صورت او فریاد کشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی