تماس‌های ویژه برای حضور در تلویزیون/ برای تفسیر جام جهانی در خدمتیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر عده‌ای از کارشناسان برای حضور در برنامه‌های تحلیلی جام جهانی اعلام آمادگی کردند.

رقابت‌های جام جهانی هفته آینده شروع میشود و دیدار افتتاحیه میان قطر و اکوادور در روز یکشنبه ۲۹ آبان خواهد بود. تیم ملی فوتبال کشورمان نیز یک روز پس از این مسابقه به مصرف انگلیس می‌رود تا هیاهوی مهم ترین تورنمنت فوتبال دنیا برای فوتبالدوستان ایرانی به اوج خود برسد.

با توجه به اهمیت رسانه ای جام جهانی کاملا بدیهی است که برنامه‌های قابل ملاحظه ای در شبکه‌های مختلف برای پخش و تفسیر مسابقات مذکور تهیه می شود. برنامه‌هایی که تدارک آنها از چند ماه قبل آغاز شده و این روزها حتی پخش برخی از آنها نیز شروع شده است.

بد نیست بدانید گروهی از چهره‌هایی که همواره دلشان می‌خواهد در رسانه‌ها باشند و از آنها به عنوان تحلیلگر یاد شود در روزهای گذشته با دست اندرکاران چند برنامه تلویزیونی تماس گرفته و گفته اند برای حضور در استودیو و تفسیر رقابت‌های جام جهانی کاملاً آماده هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منم. IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    مطمئنا اولینشون مهران رجبیه!فعلا هر کی رو به هر علت خاص !مجبور به استعفا میکنند و یا خودشون عطای کار با این افراد خاص!
  • آژ IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    تاباندوجناح میتازندازاین بهترنخواهدبودافرادلایق را چه درفوتبال چه درکسوت چه درتحلیل چه درگزارشگری برحسب نفوذافرادهست اگرعدالت درتمام مسائل کشوررعایت بشه شاهدهرج ومرج وهرکسی بگودوغ من ترش نیست بایدافرادلایق ومتفکروبه روزدرورزش گزارشگری مدیریت واردکنیم تاتعصب کورکورانه
  • امیر IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    نمی دونم اینا کی بودن و نمی خوام هم بدونم ولی خیلی دوست دارم دوباره از امیر حاج رضایی به عنوان کارشناس دعوت کنن. حاج رضایی و مرحوم صدر دوتا از بهترین کارشناس های چند سال اخیر بودن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی