نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پادرمیانی ساپینتو برای حل مشکل ستاره استقلال/ مخالفت فتح‌الله‌زاده با درخواست مربی پرتغالی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی‌ها قرار نگرفت.

علی فتح‌الله‌زاده که حدود یک ماه است مدیریت باشگاه استقلال را پذیرفته دو هفته برای پرداخت طلب سانتاکلارا فرصت داشت تا یکی از ارزشمندترین بازیکنان استقلال را حفظ کند.

در همین مدت با توجه به مشکلات انتقال پول از کشور، ساپینتو سرمربی استقلال به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، پیشنهادی که با هدف حل مشکل آبی ها از جانب مربی پرتغالی مطرح شد اما مورد پذیرش قرار نگرفت.

حالا شنیده می‌شود در نهایت مسئولین باشگاه استقلال نتوانسته‌اند طلب طرف پرتغالی را پرداخت کنند و حتی سانتاکلارا از طرف ایرانی درخواست کرده محبی را به این باشگاه بازگرداند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    مثل روز روشن بود پول تو این شرایط امکان نداره به باشگاه پرتغالی رسیده باشه خبر ورزشی قبلا خبرهات بی برو برگرد درست بود ده روز پیش خبر انتقال پول به باشگاه پرتغالی رو تایید کردید اما وقتی یه سر داستان فتح الله باشه نباید به حرف سخنی اعتماد کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی