احساس می‌کنم کسی قلبم را پاره کرده است/ باید خودمان را جمع و جور کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیدز، بعد از شکست تیمش مقابل تاتنهام گفت احساس می‌کند کسی قلبش را پاره کرده است.

جسی مارش، سرمربی لیدز، بعد از شکست ۴-۳ تیمش مقابل تاتنهام اعتراف کرد که «احساس می کند کسی قلبش را پاره کرده است» و اعتراف کرد که پس از باخت به تاتنهام، او و بازیکنانش نیاز به تقویت دارند.

لیدزی ها اخیراً در لیگ برتر عملکرد مناسبی داشته اند. آنها قبل از سفر به تاتنهام، هر دو بازی آخر خود را برده بودند.

لیدز شنبه شب در خانه تاتنهام در حالی که در جریان مسابقه سه بار موفق شد از حریفش پیش بیفتد اما هر بار شاگردان کونته موفق شدند کار را به تساوی بکشانند و در نهایت با به ثمر رساندن گل چهارم خود لیدز را شکست داده و سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کردند.

جسی مارش، سرمربی لیدز بعد از بازی به شدت ناراحت بود و گفت: «بی‌اندازه ناراحت و خشمگینم. احساس می‌کنم قلبم را از سینه‌ام بیرون آورده و با خنجر پاره پاره کرده‌اند. فکر می‌کردم کنترل بازی را به دست گرفته‌ایم ولی بعد خودمان اجازه دادیم کنترل بازی مثل ماهی از دست‌مان بلغزد. البته در این بازی ما نکات مثبت هم داشتیم و در لحظاتی نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم. ولی در دقایقی که بد می‌شویم به شدت آسیب‌پذیر و گاهی ساده‌لوح نشان می‌دهیم. در نیمه اول از نظر تاکتیکی شرایط خوبی داشتیم ولی در فضاهای بسته نتوانستیم آنطور که باید کار کنیم.»

او سپس به نیاز تیمش به تقویت شدن اشاره کرد و گفت: «از نظر ذهنی خوب بودیم و با اینکه از نظر فنی و تاکتیکی بالا و پایین‌هایی داشتیم ولی از نظر ذهنی هیچوقت روحیه را نباختیم. باید خودمان را جمع و جور کنیم و بعد از وقفه جام جهانی برگردیم و با انرژی جدید بیشتر تلاش کنیم. تیم ما بدون شک به تقویت نیاز دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی