نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیامی داشتیم که باید به دیگران ‌می‌رساندیم و این کار را کردیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول به روزهای خوب خود برگشته و دوباره طعم بردهای متوالی در لیگ برتر را می‌چشد.

لیورپول به روزهای خوب خود برگشته و دوباره طعم بردهای متوالی در لیگ برتر را می چشد. این تیم شنبه شب به پیروزی ۳-۱ مقابل ساوتهمپتون دست یافت تا آخرین بازی قبل از جام جهانی را با دست پر تمام کند. قرمزهای آنفیلد با این برد موقتا به جمع شش تیم بالای جدول رسیدند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که در این بازی از نشستن روی نیمکت لیورپول محروم بود و پیروزی ۳-۱ شاگردانش مقابل ساوتهمپتون را از سکوهای ورزشگاه آنفیلد تماشا کرد در پایان بازی به اینکه خبر محرومیت خود در بازی امشب را دیشب و بعد از انجام آخرین تمرین لیورپول دریافت کرده اعتراض کرد.  کلوپ به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور دیدار چند هفته پیش لیورپول و منچسترسیتی با حکمی که دیشب از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام شد یک بازی محروم شد و در دیدار شنبه لیورپول نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند.

او پس از بازی گفت: «باید با سازماندهی بهتری کار می‌کردیم ولی بازی خوبی بود. پیامی داشتیم که باید به رقبا می‌رساندیم و این کار را کردیم.» کلوپ درمورد نشستن خود روی سکوها گفت: «این اولین بازی‌ای است که من از روی سکوها تماشا کردم. اینجا جایگاه مورد علاقه من نیست. جالب نبود که خبر را دیشب به ما اطلاع دادند. جمعه شب آن هم بعد از انجام آخرین تمرین تیم.»

سرمربی آلمانی لیورپول در مورد رسیدن جیمز میلنر هافبک باتجربه تیشمش به رکورد ششصد بازی برای لیورپول گفت: «جیمز چهارمین کسی است که به رکورد ششصد بازی می‌رسد؟ استیون جرارد هم به ششصد بازی برای لیورپول نرسید؟ جالب است. خیلی چیزها باید دست به دست هم بدهد تا کسی بتواند چنین رکوردی ثبت کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی