فدراسیون فوتبال ایتالیا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته داوران کالچو به دلیل پنهان‌کاری درباره یکی از تخلفاتی که در گذشته مرتکب شده بود، مجبور به ترک سمت خود شد.

کمیته داوران فوتبال ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای از دستگیری روزاریو دِاونوفوریو رئیس این کمیته به دلیل متهم شدن او به قاچاق مواد مخدر خبر داد.

اونوفریو صبح روز گذشته از سمت خود استعفا کرد و کمی بعد مشخص شد که او یکی از ۴۲ نفری بوده که سال ۲۰۲۰ به دلیل نقش داشتن در اداره یک باند قاچاق مواد مخدر در حومه شهر میلان دستگیر شده‌اند. گویا از این باند تهیه و توزیع مواد مخدر، نزدیک به ۶ تن ماریجوانا و حشیش کشف و ضبط شده است.

طبق بیانیه‌ کمیته داوران فوتبال ایتالیا، دِاونفریو که علاوه بر دستگیری‌ برای مدتی هم به حبس خانگی محکوم شده بود از اعلام این موارد در بخش مربوط به سوءسابقه برای استخدام در فدراسیون فوتبال ایتالیا خودداری کرده که این کار او مصداق نقض موارد مندرج در آیین‌نامه کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون بوده است. از این رو با افشای این موضوع او مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شده است.

در همین حال پیرو جاکومولی یکی از داوران سابق کالچو در گفت‌وگو با نشریه رپوبلیکا، گفت که اونوفریو با برخورداری از قدرتی نامتناسب با جایگاهش، در مورد او و تعداد دیگری از داوران پیشین کالچو تصمیماتی اتخاد می‌کرد که عملاً به دوران کاری آنها پایان داد و این شامل تعیین مجازات‌هایی سنگین و سختگیرانه می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی