حمله دوباره هواداران استقلال به ستاره ملی‌پوش پرسپولیس؛ به این راحتی بی‌خیالت نمی‌شویم!/ بازیکن سرباز را به جام جهانی نبرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت بیش از ۸ ماه از ماجراهای مربوط به اعزام دو تن از بازیکنان اصلی استقلال در فصل گذشته به خدمت مقدس سربازی طرفداران استقلال همچنان پیگیر این موضوع هستند.

 زمستان سال گذشته و در اواخر بهمن ماه بود که موضوع خدمت سربازی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در رسانه‌ها مطرح و در نهایت با اصرار و تهدید حوزه نظام وظیفه این دو بازیکن در اسفندماه از جمع بازیکنان استقلال جدا شده و به خدمت سربازی رفتند.

 از جمله نکات حاشیه ای در ارتباط با این موضوع پیگیری سفت و سخت هواداران پرسپولیس در این باره بود که در فضای مجازی مثل اینستاگرام و کانال های تلگرامی این بحث را با قدرت دنبال کردند و از مسئولان ذیربط می خواستند که هر طور شده بازیکنان استقلال به خدمت سربازی بروند. همین رفتارها باعث شد تا جنگ شدیدی در فضای مجازی بین هواداران دو تیم سرخابی پایتخت استارت بخورد. استقلالی‌ها هم برای مقابله به مثل کردن با این موضوع، به سراغ بازیکنانی از تیم پرسپولیس رفتند که به لحاظ خدمت سربازی شرایط واضح و مشخصی نداشتند.

دو تن از این بازیکنان مهدی ترابی و وحید امیری بودند که هواداران استقلال با استناد به مدارک موجود در فضای مجازی و یا اسنادی که به دستشان میرسید سعی داشتند ثابت کنند معافیت مهدی ترابی و وحید امیری جعلی بوده است. این مسائل در ابتدای سال جاری به اوج خود رسیده بود و روزی نبود که خبری در این باره در فضای مجازی منتشر نشود اما با صدور کارت پایان خدمت مرادمند و یزدانی در مرداد ماه سال جاری و بازگشت این دو بازیکن به استقلال تا حد زیادی این جنگ لفظی و غیر مستقیم بین هواداران دو تیم فروکش کرد ولی همچنان طرفداران استقلال در کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی به موضوع چگونگی معافیت سربازی وحید امیری می‌پردازند و ظاهراً به این راحتی ها نمی خواهند بی خیال این بازیکن شوند.

حمله دوباره هواداران استقلال به ستاره ملی پوش پرسپولیس؛ به این راحتی بی‌خیالت نمی شویم!/ بازیکن سرباز را به جام جهانی نبرید

شاید دلیل کم توجهی استقلالی‌ها ظرف ماه‌های ابتدایی سال جاری نسبت به موضوع سربازی وحید امیری مصدومیت او و دور شدن از فضای فوتبال بود اما حالا و پس از بازگشت به اردوی تیم ملی و حضور دوباره اش در لیگ برتر با دیگر استقلالی‌ها این بازیکن را زیر ذره بین گذاشته و در این باره از مسئولان ذیربط سوالاتی را مطرح می کند. در این روزها هم شاهد حملات انها به مسوولان فدراسیون، تیم ملی و خود این بازیکن هستیم که خواستار روشن شدن وضعیت خدمت سربازی اش هستند و از مسوولان ذیربط درخواست می کنند کسی که تکلیف کارت پایان خدمتش روشن نیست را به جام جهانی نفرستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۹
  • آسمان آبی و سرخ IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    هواداران استقلال به خط خوردن محبی و نورافکن اعتراض دارند. دعوایی در کار نیست هواداران دو تیم اتحاد خود را حفظ کنند.
    • فقط تیم ملی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      بععععععععععععله یه روزی هم وزیرتون بابا مسعود در نشستی با مدیران دوتیم گفته بود سوپر جام رو بخاطر اینکه استقلال در اردوی ترکیه هست عقب می اندازیم بعد که رفته بودند سوپر جام رو بدون بازی و نمایشی برگزار و جام رو به سرخها دادن بععععله اتحاد خیلی خوبه مخصوصا برای لنگیا ضمنا این مسئله کاملا ورزشی و فوتبالیه خودت رو میتونی جدی بگیری ولی حقایق چیز دیگه س هروقت همین فوتبالمون رو تونستیم در مدار حق و انصاف بندازیم بدان که باقی چیزها هم درست میشه و نیازی به این اتحاد نمایشی سرخ و آبی نیست ضمنا این فصل هم لنگ هیچی نمیشه
    • علی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      کور شید .کیسه کشها
    • یحیی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      سربازی که خوبه آدم مرد میشه.
    • ... IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      مدار حق و انصاف!! آخه کودن وزیر ورزش چیکار بوده که بگه بازی رو عقب میندازیم تا استقلال هر وقت خواست برگرده بازی کنه؟! تاریخ بازی از ۸۰۰ هزار سال قبل معلوم بوده. خواستین نرین ترکیه. شما هنوز دارین به خاطر اون سه هیچ میسوزین. همین که به خاطر کرونانمایی بازی با پارس جنوبی رو کنسل کردن براتون تا مصدوماتون برسن و اون تیم بینوا بره لیگ یک کافیه تا نامردیتون ثابت بشه. مگه مردم مسخره شما تیم لوس حکومتن؟! شما از حق و انصاف چیزی نگین که سگ آقای پتیبل خنده‌اش میگیره. ۷۰۰ میلیارد تا الان خرج کردین و ۵۰۰ میلیاردم بدهی دارین تا دوم جدول بشین. همشم دنبال پنالتی میگردین. مربیتونم که از تیمارستان فرار کرده از بس خوش‌اخلاقه. ما هیچ اتحادی با شما تیم لوس حکومت نداریم. ما حاضریم با تراکتور و کمباین متحد بشیم ولی با کیسه حموم نه. راستی مسی رو کی میخرین؟! بخرینش تا با زندگی خداحافظی نکرده. پولشم دولت خدمتگزار میده.
    • ارسلان IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      فقط تیم ملییییییی یا ابزار خود نمایی سیاسی؟ شما کار نکنید توی این مملکت و فقط لج مردم رو در بیارید.
    • عادل IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      خطاب‌ به کاربر سه نقطه حقا که فرهنگ نداشته لنگ را با آن کلمات زشت وبی ادبانه خوب نشان دادی
    • مسعور IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      حرف هایی که به ما سر خدمت میزدن یادم نمیره اینا هم اگه سربازی نرن دینشون رو به کشور شون ادا نکردند وظیفه ی هر ایرانیه خون اینا از ما رنگین تره؟
    • مریم FR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      اینا از ی جای دیگه میسوزن
    • مریم FR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      اینا از ی جای دیگه میسوزن
    • حسین IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      از فرماندهی کل انتظامی کشور تقاضا داریم که نسبت به وضعیت خدمتی ۲بازیکن پرسپولیس ورود کنند تا خدا نکرده در حق سربازان کشور جفایی نشود وامیری وترابی مثل سایر جوانان به خدمت سربازی اعزام شوند مگر اینها خونشون رنگین‌تر از سایر جوانان ایران زمین است چطوری یک جوان که مشکل مالی دارد ویا شرایط خدمت را ندارد به خدمت اعزام می شود و۲۴ماه در شرایط سخت آب وهوایی انجام وظیفه می نماید اما اینها پول وثروت زیاد از این فوتبال به جیب بزنند اگر کشور نیاز به امنیت دارد پس باید اینها هم زحمت انجام خدمت سربازی را به جان بخرند
    • ایرانی IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      ما همه با همیم سرخ و آبی نداره جدایی نندازید بینمون
    • رضایاک اصلی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      در جواب اون سه نقطه ...تیم حکومتی ؟ مگه همین دیروز تو مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی نماینده مجلس نگفت رییس فدراسیون و وزیر ورزش ورییس جمهور و نمایندگان و رستم قاسمی و سعید محمد و خاندوزی .... اینا همه طرف پیروزین گفت ۹۹ درصد دولت دوست دارن پیروزی قهر مان بشه حالا کی تیم حکومته کی تیم مردم ؟؟؟
    • ... IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      فرض کنیم اون بابا یه چیزی گفت. شما چرا دردت گرفته. حساب طرفداری با کمک فرق داره آقای رضایاک تقلبی. چند روز پیش فلان روزنامه نوشت امسال ۷۰۰ میلیارد خرج کردین و ۵۰۰ میلیاردم بدهکارین. اون اسامی‌ای که گفتی کدومشون یه قرون به ما کمک کردن؟ اگه سند داری رو کن وگرنه ببند فکتو. ۹۰ میلیارد حق تبلیغات محیطی سازمان لیگو ندادین اون وقت دونده آبی اومد گفت ازتون نگیرن. بقیه کمکهای بابا حمید طی این دو سال رو هم همه میدونن. انقد با سند و مدرک گفتیم براتون که دیگه خسته شدیم. در ضمن گفت ۹۰ درصد مردم پرسپولیسی‌اند از جمله بازیکنای تیم ملی. اخبار رو بی‌دقت گوش نکن تقلبی جون.  اصلا فرض کنیم همه مسئولین طرفدار پرسپولیسن. خب باشن. این از نظر ما پز دادن نداره. اصلا فرض کن سیدحسن خمینی استقلالیه. خب باشه. بازم فرقی برای ما نمیکنه. تیم حکومتی یعنی اینکه همه جور کمکی بهت بکنن. یعنی شیش ماه بری سربازی. یعنی پرونده‌های انضباطیت ماستمالی بشه. یعنی پول سازمان لیگو ندی. یعنی ۲۰۰ میلیارد بیشتر از مصوبه برداری. یعنی بهت یه جام مفت بدن تا شیش‌گیر نشی و... . 
  • مولر از برلین GB ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    مگر ان دو بازیکن استقلال سربازی رفتند هر چند روزی در انزلی خوردندی گشتندی و با استقلال کاپ حکومتی گرفتندی....استقلال بچه نونور هست که خودشان رابا پرسپولیس مقایسه می کنند و همیشه هم طاقت دوری ازسینه مادرندارند بی بابا گریه می کنند طلب جام از او.....الان مشخص شده در یکسال سردار چقدر ریخت پاش کرده...واقعا سردار خوب گوش برید...تیم ورشکسته ۶تا مهاجم مازاد گرفته. با هتل و ماشین های لوکس
    • زهرا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      گل گفتید زنده باشید انشاالله تعالی زنده باد پرسپولیس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان محبوب مظلوم زنده باد وحید امیری باغیرت و با اخلاق
    • دریکوند IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      استقلال کاپ حکومتی گرفته یا شما که از 4سوپر جام سه تاش بدون بازی بوده؟
    • حسین IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      شماها عادت کردید به جام های حکومتی واسنپی به کوری چشم حسودریده شده جام هاتون باجام بدون باخت که شماهاحسرتش بخوریدمثل جام اسیا
    • یحیی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      زهرا خانم شما یک تیکه کلام گندی دارید که دائما من رو یاد مردهای ۵۵ ساله میندازه
  • گلشیفته فراهانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    دست از این خبرها بردارید. این وحید امیری رو همه می دونن چرا بهش کارت پایان خدمت دادن. بذارید بره سرود ملی ش رو بخونه
    • ناشناس IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      آب را بریز اونجات که میسوزه
    • یحیی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      نون توی سرود خوندنه
  • ک ی س ه ی کثیف. IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    حالا یا با کارت یا بی کارت .فعلا هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی در حال درخشیدن است. بکوری چشم بدخواهان .برید هنرتان را رو کنید.🤗🤗🤗
    • خوزستان قرمزته IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      از همین میسوزن دیگه
    • ناشناس IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      فشار نخور
    • پیروزیچی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      زنگ بزنم به آتش نشانی
  • سهراب محموتی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    نور به قبر پدرت علی دایی که اینقدر با عزت و آبرو عمرتون میگذرونی،! بعضیا چه حقیرانه عمرشونو حرام میکنند
    • محسن IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      مثل اون تقوي مزدور عربستان كلا كيسه كشا از عربا خوششون مياد
    • احمدی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      آقا ما این امیری رو نمیخایم درضمن کی گفته ستاره پرسپوولیسه توپ جمع کن تیم هم نیست فکرنکنم پرسپولیسیا ازاین آدم خوششون بیاد وازش دفاع کنند .
  • قرمزته IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    مثلا یزدانی که کارت شا گرفت و اومد چه گلی به سرتون زد حسودا هرچند خود پرسپولیسیها هم دل خوشی از ترابی و امیری ندارند
  • آغ IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    فکر نون کنید که خربزه آبه. من طرفدار سرسخت پرسپولیسم اما منطق میگه پرسپولیس زیبا بازی نمی کنه .دلیل اون هم اینه که یحیی به جای رفع نواقص تیم ،وارد مسائل سیاسی شده.و بازیکنان بی تعصب و پولی تیم هم ،فقط به فکر پایان و شروع قرار داد میلیاردی هستن.این طور پیش بره پرسپولیس نتیجه نمی گیره .کسی هم نیست که بگه به این گل محمدی تو قاضی هستی ،سیاسی هستی ،چکاره ای ؟
  • کوهمره جروق IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    میگم مگه خدمت سربازی دو ساله نیست؟چجوری این دو نفر حتی شیش ماه هم خدمت نکردن.
    • کلنگ IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      بازخوبه چندماه رفتن خدمت بازیکناشما هرنوع معافی گرفتن کفالت، پزشکی، 3برادری،2پدری دانپزشکی و....
  • پرسپولیس IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    این دو رأس که خدمت نکردن.کدوم خدمت؟چرا با شعور هواداران بازی میکنید.خدمت واقعی عالیشاه کرد که دو سال از پرسپولیس دور بود.
  • امید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    هرکی بره تیم کلنگ معاف میشه تیم نیروی زیرآبی پیروزی
  • محسن IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    زنده باد امیری وترابی .زنده باد ایران اسلامی.پیامی ازطرف یک طرفدارآبی.جامها ارزش وطن فروشی ومزدوری غرب رونداره
    • حسین IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      احسنت بحث ملی که پیش بیاد این حثیت کشوربزرگ عزیزایران است.تیم ملی....سرود ملی...مرگ بروطن فروش من طرفدار استقلال هستم ولی هیچ چیز با آبروی کشورم عوض نمیکنم.اگرامیری وترابی استقلالی بودن بیشتر بهشون افتخارمیکردم چون باعث سربلندی کشورم هستند.دعای ملت خوب ایران بدرقه هردوتاشون
  • ناشناس US ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    کیسه کش های حقیر کور خواندید
    • لنگی سوز IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      ترابی خب معلومه برا چی پایان خدمت گرفته ولی وحیدامیری حیفه خودش رو قاطی بعضی بازی ها کنه تا معافیت بگیره
  • ... IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    مرادمند و یزدانی چه خدمتی هم کردن زیر پرچم!! خدمت سربازی کم شده یا اینا کسر خدمت یا سهمیه ایثارگری داشتن؟! اصلا چطور شد که اینا بعده شیش ماه برگشتن استقلال؟! نکنه استقلال جدیدا تیم نظامی شده. طبق مصوبه مجلس سنا کل سربازای تیم ملی علی‌الخصوص ترابی و امیری و بیرانوند بعد از جام جهانی معاف میشن هوچیگرا. بسوزید تا فکر کنیم دارن خر داغ میکنن.
  • ضد کیسه IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    کیسه کش موجودی است بسیار حسود که در مقابل فهمیدن مقاومت میکند
  • دریکوند12 IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    حمله ای در کار نیست حتی مرغان هوا هم می دانند آقای امیری سربازی نکرده است ولی چون در تیم خودی توپ می زند مشکلی نیست
  • کیسه تخصص زیرآب زنی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    بدویید زیر پیجا...کیسه بی اسطوره...ایشالا امسال طارمیم توپ طلای آسیا میگیره میشه چندمین بازیکنموم که توپ طلای آسیاداره
    • لنگ بی افتخار IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      یه افتخار تو آسیا ....بقیش رو خودت بگو لنگی خخخخ
    • اصالت لنگ IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      بازم استوره ما جیگر داشت تو ایران موند و از مردم دفاع کرد ک تو چشمشو نداری ببینی :) ما مث هم نیسیم...استورت تا رفت خارج زبون باز کرد .. آبو بریز اونجات ک میسوزه
  • احمدرضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    بخاطر حوادث اخیر و کشته شدن هموطنانم هیچ احساس و شوقی ندارم کری بخوانم و جواب یاوه گویی هایی بعضی از هواداران تیم رقیب را بدهم،دوستان عزیز لطفا بخاطر تیم ملی کشور عزیزمان،همه اقوام،نژادها و دین ها اتحاد داشته باشید برای حمایت تیم ملی وطن مان که فقط متعلق به مردم هست باشیم،امیدوارم روزی در وطن عزیزمان ازادی،عدالت و صلح ایجاد شود دست اختلاس گران،دزدان قطع شود و مردم کشورمان در شادی،سلامتی و رفاه اجتماعی زندگی کنند
  • فرهاد IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    ما به اینا نمیبازیم. پارسال خواستن قهرمان نشیم ولی نتونستن. اس اس ۲ستاره آسیایی همه افتخاراتشون تو دوره سلطانی فر زباله بود.
  • فرهاد آبی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    بازم دم علی دایی اسطوره ایران گرم. گفت علی پروین گفته اگ‌نیومدی لنگ تیم ملی نمیبریمت. دقیقاً مثل همین الان که به لنگیا شرط دعوت ب تیم ملی دادن ...
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      اسطوره ندارین از پرسپولیسی‌ها مایه میزاری؟ :)) 😂😂😂😂
    • کلنگ IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      کلنگ تاریخ تاسیس22/8/401 من الان تاسیسش کردم😅
  • لنگی حقیر IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    انتظار داریم با لنگی جماعت درست رفتار بشه ،اره حتما درست رفتار میشه ،الخصوص که بازیکن پاچه خوار حکومت باشه.....
  • سعید IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    من متعجبم ازکسانی که دیگران رومتهم میکنن اینازیرسیکل هستن مثل سرمربی درصدیشون،ترابی وامیری سرودمعافی خوندن این است اقتدارملی،در روزروشن دهن کجی به همه چی کی به کیه مثل جامهای اسنپی بالاخره گندش درمیاد خیلی زود زیرسیکلی ها
  • طاها IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    چند روز دیگه جام جهانیه روی تیم فشار وارد نکنید،این مسائل را بگذارید برای بعد جام جهانی.
  • ع IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    شما اساقلالیها‌دز‌پیشکسوتانتان‌تا‌بقیه‌پکار‌دارید‌به‌تیم‌ما تیم‌خودتوک‌صحبت‌کنبد بقول‌بقیه‌مگر‌این دو‌نفر سربازی‌رفتند لابی‌‌د ری‌اجرلو‌باعث‌شد‌کارت‌بگیرند‌و‌برگردندواستقلال‌اگر‌امیری‌و‌وحیدی زربدز‌باشند خودشاک‌میروند سربدزی‌شماها‌اینقدر‌حرف‌مفت‌نزنید
  • Matin IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    چرا نزدیک به جام جهانی یه بازیکن مهم رو از دست بدیم جدا از بحث تیم های سرخابی
  • یه کیسه کش:)) IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    کیسه‌کش بسوز 😂🖐
  • می IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    فشار زیاد خوب نیست زنگ بزنید آتش نشانی یا پماد بخرید😂
  • محمد اس اسی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    تکلیف وحید امیری و مهدی ترابی که مشخصه چرا خدمت سربازی رو پیچوندن اینا به خاطر رفتارهای سخیفشون سوگولی حکومت هستن،در رابطه با سرورتون استقلال هم هروقت یه فصل بدون باخت قهرمان شدین نظر بدین
  • ح IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    حالا انگار اون دو تا چند روز پادگان رفتن؟؟ کل سربازیشون شد ی عکس یادگاری با داشتن پشت موهای آقای یزدانی !! ای کاش تموم پسران سرزمین مثل این آقایون سربازی کنن
  • اصالت IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    استوره های پرسهپولیس 1 مهدی ترابی.2وحید امیری اینا حتی ارزش صحبت کردن هم ندارن
  • محسن IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    مشکل مردم پرسپولیسی بودن شون نیست!!! مشکل بی شرفی شون تو روز بازی با نیکاراگوئه است که اونم ایشالا تو جام جهانی ملت از خجالت شون درمیاد
    • مسعود IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      حرف بی شرفی نیست حرف نونه از نوع چربش
  • علی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    مااستقلالیامشکلی با پرسپولیس نداریم، مشکل این دوتا مارمولکن
  • محمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    اصلا منطقی نیست یه عده خائن به وطن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جام جهانی اعزام بشن خائنین باید از تیم ملی خط بخورن
  • علی رضا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    پیروزی بی غیرت
  • سید IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    ترابی ، وحید چه کر دید که ؛ آتش گرفتند ! نمیشه خاموش کرد !
  • صادق IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    این بازیکن علاوه بر سربازی ضد مردمی بودنش وهمراهی با حکومت کودکان کش قابل توجه است
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    به خداوندی خداتموم‌فکروذهنم مردم‌کشورمه.دوست دارم برادل این مردم ک اگه براچندصباحی هم خوش بشه بابردهای تیم ملیمون با وجودیکه شش آتیش پرسپولیسیم تموم بازیکناازتیم استقلال باشن شرطیکه ک از جون ودل برادل هموطنان بازی کنن.فوتبالوبه سیاست نکشیم توروخدا.الان اسم وطنمون ایرانه وبایدمث کوه پشتش وایسیم
  • . IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    من پرسپولیسیم دو آتیشه.. اماکاش ترابی که به ناحق وچاپلوسی توتیم ملی هست بره دیگه به تیم محبوبوبم برنگردد منفورترین بازیکن پرسپولیس ترابی خائن وچاقوکش است . درضمن ترابی واقعا سرباز هست چطور حتی یزدانی ومرادمندوعالیشاه وونورالهی سربازی می‌روند اماترابی چاقوکش نمی‌رود درسته آقای باران چشمه دایی ترابی است است ولی خداجای حق نشسته
  • امیر محرابی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    آبُ بریزید همونجایی که داره میسوزه🤣
  • کسری IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    من استقلالیم و از تیم لنگ بدم مياد ولی درود بر وحید خان امیری همین که واسه پرچم کشورش ارزش قائله برای من کافی ای کاش امیری تو استقلال بود
    • رضا IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      عزیزم، تیم استقلال رو با وجود خودت آلوده و کثیف نکن. ما نیازی به امثال تو جیره خور نداریم. امیری و ترابی و تیم قرمز همشون پیشکش بهت. لطفن با یه خداحافظی خوشحالمون کن.
  • اکبری IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    بسوزیدکیسه کشا
  • جانباز IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    امیری و ترابی مزد پاچه خواری خود را گرفتند و همه چه آبی و چه قرمز بر این موضع متفق القول هستند.
  • علی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    هرکی الان تو وعظیت به فکر فوتباله این همه جوون از دست رفته رو ول کرده نشسته پا فوتبال نادونه به نظرم مغز فقط برا چیز های ساده گنجایش داره مثل فوتبال
  • توکل IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    بابا ادب داشته باشید خوبه هر دوتا تیم تیم خودمونه درود بر قرمز و ابی درود بر ایران و ایرانی
  • 6 IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    من هم موافقم....كيسه كيسه ايرين پلاست...
  • رضا CA ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    کیسه چقدر شما ترسو بزدل فرار کنید ترکیه امیری تعصب معرفت جنگنده
  • عباس IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    بهتره اگر اعترای دارید به کیروش بگویید چون او سرمربی تیمه هر کسی را دلش بخواد میبره حالاتو خودت جر بدی فایده نداره مگر تو مسعول قسمت ناسایی سربازی که تشخیص بدی کی سربازیش جعلیه یا نیست دانشمند مملکت صاحب داره و مسعول کمی عقل داشته باش از حسادت هر مزخرفی را نسبت نده ادم باش
  • .. IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    واقعا کوردلانى چون نوری به قولی پیشکسوت که بیش از یه ماه تواستقلال نزاشتن بازی کنه وبابی آبرویی بیرونش کردن وخیلی پیشکسوت های دیگر که اگرهدایتی نبود الان جزکارتن خوابی چیزی نداشتن آخه بی وجدان هاروزی که عالیشاه وونورالهی دوسال تمام سرباز تراکتور رفتن کدام بازیکنان استقلال که همه سربازی باید میرفتن نرفتن دو این دوتا رفتن ملوان چند روزسربازی کردن سوما الان استقلالندحتی یه ساعت نزاشتن تمریهکنن چه رسه بازی.. چهارم ماپرسپولیسی ها حتی حاضر یم تیممون حذف بشه اماترابی چاقوکش ونمک نشناس نیادپرسپولیس.. اماامیری قضیه اش جداست نه سربازه ونه حاشیه ساز هم بهترین بازیکن هست.. اما اگرترابی بی خاصیت سربازی نمیره یانمیبرنش اون دیگه بستگی به وجدان آن کسی که داییش است ومسول نظام وظیفه... اصلا بیایید ترابی ببرید تیم استقلال ماهم مفتی که هیچ یه پولی هم میزاریم سرش بتونم میدیم.. چون منفورترین نفرازدیدهواداران وپیشکسوتان وپرسپولیس های واقعی ترتر ابی است.. لعنت به کی روش که اینوبردتیم ملی چون جاسوس کی‌روش وتاج وسجادی است
  • فدای وطنم IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    اقای امیر در حال حاضر در کشور قطر تشریف دارن اماده هستن به عنوان سرباز از حیثیت کشور پهناور و همیشه سربلند ایران اسلامی دفاع کنن هرکسی که برای این کشور تلاش میکنه تو هر جایگاهی باشه کارگر ،کارمند ،ارتشی،سپاهی،حتی برای یک ساعت ،سرباز حساب میشه من از صمیم دل برای سربازان وطنم ایران چه در مرز چه در فوتبال ارزوی موفقیت دارم ،سربلند ایران جاودان ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی