سبقت دوقلوهای خارجی استقلال از ایرانی‌ها/ ساپینتو این ۲ بازیکن را بیشتر از بقیه قبول دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نگاهی به آمار دقایق حضور بازیکنان استقلال در ۱۱ بازی ابتدایی فصل جاری کاملاً مشخص می‌شود که دو بازیکن خارجی این تیم نسبت به سایر بازیکنان استقلال بیشتر مورد توجه سرمربی این تیم قرار داشته اند.

آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن فرانسوی و برزیلی تیم استقلال در ۱۱ دیدار ابتدایی لیگ برتر بیشترین دقایق بازی را نسبت به دیگر مهره های تیم استقلال به خود اختصاص داده اند.

کوین یامگا با آمار حضور در ۹۸۰ دقیقه مسابقات این فصل استقلال بعد از سید حسین حسینی که به عنوان دروازه بان رسمی و فیکس استقلال بیشترین دقایق بازی را (با ۹۹۰ دقیقه) به خود اختصاص داده از همه بازیکنان دیگر این تیم بیشتر در ترکیب آبی پوشان حضور داشته است. یامگا تنها در دیدار مقابل ملوان یک بازی کامل را پشت سر نگذاشت. او در دقیقه ۸۰ بازی مقابل ملوان جای خود را به آرمان رمضانی داد و در سایر مسابقات این فصل به طور کامل در ترکیب آبی پوشان حضور داشت.

سبقت دوقلوهای خارجی استقلال از ایرانی‌ها/ ساپینتو این ۲ بازیکن را بیشتر از بقیه قبول دارد

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال نیز با ۹۶۲ دقیقه حضور در ترکیب استقلال سومین بازیکن این تیم است که بیشترین دقایق حضور در ترکیب آبی پوشان را تجربه کرده است. سیلوا فقط در بازی اول مقابل سپاهان نتوانست یک بازی را به طور کامل به پایان برساند. دیداری که در دقیقه ۶۲ به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به پیمان بابایی داد اما در سایر رقابت ها ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم در میدان حضور داشت.

سبقت دوقلوهای خارجی استقلال از ایرانی‌ها/ ساپینتو این ۲ بازیکن را بیشتر از بقیه قبول دارد

این دو بازیکن همچنین در مسابقه سوپرجام نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب آبی پوشان حضور داشتند و از این نظر مشخص می شود سرمربی پرتغالی استقلال اعتماد بیشتر و کامل تری به این دو بازیکن دارد.  نکته جالب درباره این دو بازیکن حضور دائمی شان در تمرینات و اردوهای استقلال با یکدیگر است که باعث شده بازیکنان تیم آنها را دوقلوهای تیم خطاب کنند و اتفاقا ساپینتو هم از این رابطه نزدیک آنها خوشحال است. چرا که هر دو در زمین بازی هم تقریبا کنار هم بازی می کنند. سیلوا در دفاع میانی متمایل به راست و یامگا در دفاع راست در کمترین فاصله نسبت به هم قرار دارند.

نزدیک ترین بازیکن از نظر دقایق حضور در ترکیب استقلال به این دو خارجی، عارف غلامی است که در ۱۱ مسابقه ابتدایی این فصل ۹۰۰ دقیقه در ترکیب آبی پوشان حضور داشته و تنها در بازی مقابل فولاد به علت تنبیه انضباطی در ترکیب آبی پوشان جایی نداشت. غلامی هم در سوپرجام ۹۰ دقیقه فیکس بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی