چرا فکر می کنید پولی که از پرسپولیس می گیرم حقم نیست؟/ پیشنهادات زیادی داشتم اما یحیی هم با قرارداد من موافقت کرد
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان سابق پرسپولیس با مدیران این تیم توافق کرده بدهی‌اش را بگیرد. او از هموطنش دفاع می‌کند و می‌گوید حق اسکوچیچ بود با تیم ملی به قطر برود.

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، جدایی پرماجرایی از این تیم داشت و حتی کارش به شکایت از این باشگاه کشید. این موضوع به مذاق تعدادی از هواداران پرسپولیس هم خوش نیامد ولی رادو با مدیران پرسپولیس به توافق رسید تا طلبش را در چند قسط دریافت کند. رادوشویچ در حالی از جمع سرخپوشان جدا شد که بسیاری از پیشکسوتان باشگاه، همچنان محمدحسن انصاری‌فر را بابت عقد قرارداد ۳ساله با او ‌مورد انتقاد قرار می‌دهند.

در مورد توافق با پرسپولیس صحبت کن. ظاهرا همه چیز حل شد؟

بله، ما از مدتی قبل با هم در حال مذاکره بودیم تا این مشکل حل شود. در نهایت هم به توافق رسیدیم که طلبم در یک سال آینده در چند مرحله پرداخت شود.

چرا داستان تو و پرسپولیس اینقدر طولانی شد؟

مشکل از سمت من نبود. من هیچ‌وقت دوست نداشتم پرسپولیس با مشکل جدی مواجه شود ولی از طرفی هم باید دنبال حقی که داشتم، می‌رفتم. همه می‌دانند چقدر پرسپولیس را دوست دارم و نیازی نیست این موضوع را ثابت کنم. برای من مشکلاتی ایجاد شد که دیگر راهی غیر از جدایی نمانده بود.

حتما می‌دانی برخی از هواداران پرسپولیس بابت این اتفاقات و شکایتی که از باشگاه کردی، از تو ناراحت هستند؟

شاید آنها همه چیز را نمی‌دانند. من هواداران پرسپولیس را دوست دارم ولی من راهی جز این نداشتم. دوست دارم هواداران را همیشه خوشحال ببینم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. فکر می‌کنم در گذشته برخی از مدیران پرسپولیس در مورد من حرف‌هایی زدند که روی ذهنیت هواداران تاثیر منفی گذاشت.

برخی معتقدند رادوشویچ شایستگی گرفتن چنین مبلغ هنگفتی را از پرسپولیس نداشت.

چه باید بگویم؟ ۶سال در پرسپولیس بودم و همیشه سعی کردم در همه زمینه‌ها حرفه‌ای باشم. چرا می‌گویند لیاقت این دستمزد را نداشتم؟ اصلا اینطور نیست. من چند سال پیش با باشگاه صحبت کردم و گفتم که شرایط برایم راضی‌کننده نیست، چند پیشنهاد خوب هم داشتم ولی در نهایت با مدیرعامل وقت(انصاری‌فر) به توافق رسیدیم که قرارداد جدیدم امضا شود و آقای گل‌محمدی هم موافقت کرد. این را هم فراموش نکنید زمانی از پرسپولیس جدا شدم که ۶ماه دستمزد نگرفته بودم و ۲۰۰هزار دلار طلب داشتم.

در این مدت هم بارها از داود فنایی، مربی سابق پرسپولیس انتقاد کردی. دلیلش چه بود؟

من قبلا در این مورد حرف‌هایم را زده‌ام و صحبت جدیدی ندارم.

با یحیی هم اختلاف داشتی؟

نه، مورد خاصی نداشتم. یحیی یک مربی خوب و کاربلد است و من حتی زمانی هم که بازی نمی‌کردم، اعتراضی نداشتم. او حالا نگرش خودش را تغییر داده و چند مربی خارجی هم در کادر فنی پرسپولیس حضور دارند.

وضعیت تیم ملی فوتبال ایران را هم دنبال می‌کنی؟

اخبار را دنبال می‌کنم. برای تیم ملی ایران هم در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

در مورد بازگشت کی‌روش چه صحبتی داری؟

صحبت خاصی ندارم. فقط در مورد کنارگذاشتن اسکوچیچ باید صحبت کنم، این مربی در یک شرایط سخت ایران را به جام جهانی برد و این حق را داشت تا در قطر روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند ولی رفتاری که با اسکوچیچ شد، اصلا درست نبود.

فکر می‌کنی ایران در جام جهانی نتیجه بگیرد؟

امیدوارم نتایج خوبی بگیرد.

وضعیت گلرهای ایران را برای جام جهانی چطور می‌بینی؟

ایران گلرهای خوبی دارد ولی بیرانوند از لحاظ فنی در سطح متفاوتی قرار دارد. او بی‌نظیر و باتجربه است و در ایران رقیب ندارد. بیرانوند در دور قبل با مهار پنالتی رونالدو، خودش را به فوتبال دنیا معرفی کرد.

وضعیت خودت در تیم وراژیت چطور است؟

همه چیز خوب پیش می‌رود و از همه چیز راضی هستم. من و خانواده‌ام از اینکه به کرواسی برگشتیم، بسیار خوشحالیم. البته باید از ایرانی‌ها هم یک تشکر ویژه کنم چون خاطرات بسیار خوبی از زندگی در این کشور در ذهن من و خانواده‌ام هست.

نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

بله. بخش مهمی از زندگی ورزشی‌ام را در این تیم سپری کردم و طبیعی است که به این تیم علاقه داشته باشم. پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و قطعا شانس اول قهرمانی است. آنها با ادامه همین روند قهرمان می‌شوند. پرسپولیس قبل از شروع فصل چند بازیکن خوب و باکیفیت گرفت و این اتفاق شانس قهرمانی تیم گل‌محمدی را بالاتر خواهد برد. البته چند تیم دیگر هم هستند که به قهرمانی فکر می‌کنند و رقابت در بالای جدول فشرده است.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیمان IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    خوب بیت المال را چاپیدی؟وقتی بسیاری از جوانان این مرز و بوم از داشتن حتی یک توپ فوتبال محرومند.وقتی بسیادی از ورزشگاه های کشور به جهت کمبود منابع مالی سالهاست که بازسازی نشده و غیره قابل بهره برداری شده اند،وقتی که بسیاری ازتیم های ریشه دار به جهت عدم تامین مالی در دسته سوم کشور حضور دارند،به جهت اهمال و کم کاری انصاری فرد مبلغی بیش از سی و چند میلیارد تومان به جیب این آقا ریخته می شه نه تنها برای فوتبال بلکه برای ورزش کشور باید افسوس خورد.
    • .. IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      داستان تعریف میکنی این چه ربطی به اونی که میگی داره طرف قرارداد داشته مقصراونیه که باهاش قراردادبسته
    • علی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      شعر میکنی!؟خداوند شفای عاجل عنایت بفرمایند انشاالله
  • امید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    ازشیرمادرت حلالترنوش جونت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی