حمایت ویژه سرمربی تیم ملی از مهاجم شاخص فوتبال ایران/ او را به رونالدو ترجیح می‌دهم!
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون یکی از بازیکنان محبوب کارلوس کی‌روش است و سرمربی پرتغالی حاضر به کنار گذاشتن او نمی‌شود.

کارلوس کی‌روش در سال‌هایی که سرمربی تیم ملی بوده علاقه شدید خود به سبک بازی سردار آزمون را نشان داده است. سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از خط زدن سردار برای جام جهانی ۲۰۱۴ دیگر نتوانست از نام او بگذرد از جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ تا امروز آزمون پای ثابت اردوها و ترکیب اصلی تیم ملی بوده است.

اعتقاد کی‌روش به سردار در بعضی دیدارها انتقاداتی هم علیه سرمربی پرتغالی به دنبال داشته که جنجالی‌ترین مورد به جام جهانی ۲۰۱۸ برمی‌گردد. در آن مسابقات سردار که عضو روبین‌کازان روسیه بود عملکرد پر فروغی نداشت و خیلی‌ها معتقد بودند کی‌روش باید از رضا قوچان‌نژاد به جای مهاجم مورد علاقه خود استفاده کند ولی مرد پرتغالی به حضور سردار آزمون در ترکیب اصلی اصرار داشت. حتی یک بار روزنامه خبرورزشی مدعی شد کی‌روش در جلسه فنی تیم ملی گفته است «رونالدو کیفیت بالایی دارد ولی من به شخصه سردار آزمون را به کریس رونالدو ترجیح می‌دهم!»

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ سردار به دلیل ناراحتی از انتقادات از تیم ملی خداحافظی کرد و با وجود دعوت کی‌روش حاضر به شرکت در اردو نشد اما حتی این این رفتار هم باعث نشد سرمربی پرتغالی قید ستاره محبوبش را بزند و سردار را برای جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت کرد. موضوعی که باعث شد خیلی‌ها به کی‌روش این اتهام را بزنند که بین سردار و دیگر بازیکنان فرق می‌گذارد و اگر جای سردار بازیکن دیگری بود هرگز به تیم ملی دعوت نمی‌شد.

چندی پیش هم در بازگشت کی‌روش خیلی‌ها معتقد بودند مرد پرتغالی به خاطر حمایت‌های سردار از اسکوچیچ ممکن است او را از تیم ملی خط بزند اما مهاجم شماره ۲۰ به تیم ملی دعوت شد و در اردوی اتریش هم برخورد گرمی با او داشت. پس از مصدومیت سردار آزمون در لورکوزن هم کی‌روش به شدت پیگیر شرایطش بود تا مهاجم گلزن تیم ملی هر طور شده به جام جهانی برسد که این اتفاق هم رخ داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین DE ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    کیروش رو دیگه باید شناخته باشیم، کسی از بیرون نمیتونه چیزی رو تحمیل کنه بهش
  • مهران IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    رونالدو رودیگه کسی گردن نمیگیره حتی کیروش پرتغالی😅

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی