نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جای خالی یک استقلالی سرشناس در تیم ملی/ مصدومیتی به ارزش یک جام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقریباً کمتر از دو ماه پیش بود که خبر رسید مهاجم مازندرانی باشگاه هال سیتی انگلیس از ناحیه عضله پا دچار پارگی عضله شده است.

اللهیار صیادمنش مهاجم آملی و جوان تیم هال سیتی که در اردوهای قبلی تیم ملی همراه با دراگان اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی هم به میدان رفته بود در یک دیدار باشگاهی در چمپیونشیپ انگلیس دچار پارگی از ناحیه عضله داخلی ران پا شد تا این احتمال برود که شاید به جام جهانی نرسد.

صیادمنش در آن برهه برای تسریع بخشیدن به دوران بهبودی اش حتی به لندن هم سفر کرد تا آنجا تحت نظر یک پروفسور متخصص بیماریهای عضلانی معاینه شود اما در نهایت به او گفته شد یا به جام جهانی می رسد و باید با خطر ریسک مصدومیت شدیدتر و خداحافظی همیشگی از فوتبال در میادین حضور داشته باشد (!) یا اینکه دو ماه استراحت فعال همراه با فیزیوتراپی می تواند باعث شود او دوباره با قدرت و تا سالیان سال فوتبال بازی کند.

جای خالی یک استقلالی سرشناس در تیم ملی/ مصدومیتی به ارزش یک جام!

صیادمنش در همین ارتباط با مدیران و مسئولان تیم های ملی و فدراسیون هم مشورت کرد تا در نهایت تصمیم گرفت قید حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بزند و فقط به فکر درمان مصدومیتش باشد.

شاید با حضور این بازیکن سابق آبی های تهرانی در جمع استقلالی های حاضر در فهرست نهایی تیم ملی در قطر گله گذاری های اخیر پیرامون دعوت نشدن محبی و حردانیرا کاهش می داد.

صیادمنش بازیکن کم سن و سالی بود که از باشگاه سایپا به استقلال پیوست و قبل از اینکه به سن ۱۸ سالگی برسد ترانسفر شد و به ترکیه رفت. او سپس مدتی در لیگ اوکراین توپ زد و در نهایت مورد توجه باشگاه هال سیتی انگلیس قرار گرفت و حالا دوران بدنسازی را سپری می کند و مترصد بازگشت به میادین فوتبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوی موج سوار IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    شماها واقعا فکر میکنید این مصدومیت بدون برنامه پیش اومده!!! شماها هنوز روباه پیر رو نمیشناسید! شماها هنوز چیزی از دست های پشت پرده برای زمین زدن کمر ایران و ایرانی نمیدونید! شما هنوز از فلسفه ابداع فوتبال نمیدونید! شما چیزی از صبر و برنامه های بلند مدت نمیدونید! شما چیزی از کاپیتان پروری نمیدونید! ولی جواسیس القلوب میدونند.
  • کوروش کبیر IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    پس تو بگو ای دانای مطلق !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی