بدن وحید امیری وحشتناک است؛ چرا به جام جهانی رفت؟/ سفر به قطر حق محمد محبی بود نه مهدی ترابی!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در همین لیست هم دو فاجعه بزرگ مشاهده می‌شود که یکی به تعداد زیاد دروازه‌بانان مربوط می شود و دیگری به همراهی وحید امیری با تیم!

علی لطیفی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در گفت و گو با خبرورزشی، درباره لیست تیم ملی برای جام جهانی اظهار داشت: جدا از بحث های نفری باید سئوال کرد، چرا تیم ملی کشورمان با چهار دروازه‌بان برای انجام سه بازی راهی جام جهانی می‌شود؟ این می‌تواند فاجعه بزرگی برای تیم ملی ایران باشد. چون در این صورت ما تنها تیم جام جهانی می‌شویم که با چهار دروازه‌بان عازم این رقابت‌ها می‌شویم. آن هم برای سه بازی! چون اکثر کارشناسان معتقدند تیم ایران به دور بالاتر صعود نمی‌کند.

بازیکن قدیمی‌تیم ملی کشورمان اضافه کرد: علاوه بر این موضوع، حضور وحید امیری در اردوی تیم ملی هم سوال برانگیز است. وحید امیری عمل جراحی بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و بعد از رسیدن به شرایط تمرین خیلی سریع با چند بازی نصفه و نیمه در پرسپولیس به اردوی تیم ملی رفت و در بازی های اخیر تیم ملی هم نشان داد به شدت از دوران اوجش فاصله گرفته است. امیری نشان می‌دهد که حتی در دویدن هم مشکل دارد چه برسد به بازی کردن. بدن او وحشتناک ناآماده است.

بدن وحید امیری وحشتناک است؛ چرا به جام جهانی رفت؟/ سفر به قطر حق محمد محبی بود نه مهدی ترابی!

لطیفی تاکید کرد: اینکه امید نورافکن خط بخورد و بازیکن ناآماده ای مثل وحید امیری به جام جهانی برود یک حق کشی علنی بود. من درباره وحید امیری و توانایی هایش در گذشته هیچ تردیدی ندارم و شخصاً یکی از علاقمندان به فوتبال این بازیکن بودم اما این دلیل بر این نمی‌شود که شما این بازیکن ناآماده را به جام جهانی ببرید.

وی اضافه کرد: شما می‌دانید که در بازی‌های دوستانه درگیری ها بین بازیکنان به مراتب کمتر و یا آرام تر از بازی های اصلی و جدی است ولی در جام جهانی تیم ها با هم می‌جنگند و این موضوع به لحاظ روانی روی بچه های تیم ملی تاثیر منفی گذاشته است. البته این بحث فقط شامل امیری نمی‌شود.

بازیکن اسبق باشگاه استقلال در ارتباط با حضور مهدی ترابی در لیست نهایی تیم ملی و انتقادات اخیر نسبت به دعوت شدنش گفت: مهدی ترابی در تیم باشگاهی اش یکی از ضعیف ترین فصل های خودش را سپری کرده است. در تیم ملی هم گرچه در این بازی آخر جلوی نیکاراگوئه گل زد ولی بازی به شدت ضعیفی را به نمایش گذاشت. دعوت شدن او به تیم ملی هم با انتقادات زیادی همراه بود. در این مدت هم شاهد بودیم که او بارها و محمد محبی مقایسه می‌شد.

بدن وحید امیری وحشتناک است؛ چرا به جام جهانی رفت؟/ سفر به قطر حق محمد محبی بود نه مهدی ترابی!

لطیفی خاطرنشان کرد: محمد محبی پس از چند بازی ضعیف ابتدای فصل و حضور در تیم استقلال توانست به شرایط خوبش دست پیدا کند و بعد از راه افتادن در استقلال یکی از نفرات تاثیر گذار، هم در تیم استقلال و هم در لیگ برتر بوده اما باز هم می‌گویم که این مسأله سلیقه ای است و ما نمی‌توانیم سلیقه خودمان را به کی روش تحمیل کنیم اما وقتی از نگاه عموم به این موضوع نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که فاصله وحشتناکی بین این دو نفر وجود داشت. بدون اینکه بخواهم مواضع علاقه مندی خودم به استقلال و پرسپولیس را در این موضوع دخیل کنم به عنوان یک بی طرف می‌گویم ترابی به هیچ عنوان حقش نبود که در تیم ملی باشد تا به جام جهانی برود ولی به نظر می‌رسد در باره حضور این دو نفر نوعی تبعیض بین بازیکنان در فهرست اخیر تیم ملی قائل شده اند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازیکنی مثل وحید امیری که بالای ۳۰ سال سن دارد و چنین جراحی سنگینی را انجام داده حداقل باید ۱۰ تا ۱۲ مسابقه کامل فوتبال را سپری کند چون همه می‌دانیم که هیچ بدنسازی به اندازه فوتبال بازی کردن نمی‌تواند فوتبالیست را ساخته و پرداخته کند اما وحید امیدی بلافاصله بعد از بازگشت از مصدومیت به تیم ملی دعوت شد، به میدان رفت و حالا هم به جام جهانی رفت. من کاری به شخص ندارم، این فرد به جای وحید امیری حتی اگر برادرم بود هم همین حرف را میزدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • عادل IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    چقدر از اين لطيفی مصاحبه می گذاريد ؟؟ قطع الرجال شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حنیف IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      همین مونده این در مورد تیم ملی نظر بده طرف از لیگ دسته دو بالاتر اونم به عنوان دستیار مربی گری نکرده هر چند واقعا جای امید نورافکن میلاد سرلک در تیم ملی خالی نظر سرمربی تیم و اعتقادش به همین بازیکنان دوما کیروش به هیچ عنوان توصیه پذیر نیست
    • اشکان IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      حنیف، کی روش توصیه پذیر نیست ولی رفتن ترابی و امیری به جام جهانی فراتر از توصیه بود و نیازی هم به توضیح نداره دلیلش مشخصه
    • علی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      در جواب حنیف:کیروشی توصیه پذیر نبود که تیم رو خودش برده بود جام جهانی
    • اکبر IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      این‌بنده‌خدااستقلالیه‌میسوزه‌ازاین‌دست‌بازیکنا‌زیادن‌کهخوب‌بازی‌میکنن‌۲۶نفرلازم‌دارن‌ترجیها‌بخاطر‌تجربه‌وکیفیتشون‌شامسشون‌بیشتره‌دیگه‌کارشناسیه‌شما‌ازدررونده‌نمخاد
    • ایران IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      دجالان آخرالزمان مثل این زیادند اگر نظری نمیدادی کسی نمیگفت بیسوادی ای اشباح الرجال
  • امیر IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    کدام بازیکن به تیم ملی دعوت شود یا نشود را سرمربی تشخیص می دهد نه امثال شما. راستی شما چند سال سابقه سرمربیگری در رده بین المللی را دارید ؟
    • ف دال IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      درود؛ سابقه سرمربیگری بین‌المللی که هیچ، بین‌المملی هم نداره ایشون! اما تا دل‌تون بخواد سابقه کار تو پایه‌های استقلال رو داره. البته حالا اغراق هم نشه، تو همون پایه‌های استقلال هم سابقه‌ی چندانی نداره چون بعد کوتاه‌مدتی کلاً از نزدیک شدن به یک کیلومتری زمین تمرین و حتی شخص بازیکن‌های پایه هم منع شده؛ چرا؟! چی بگم و چطور والا، شرم و خجلت و حیاء اجازه نمیده اما اگه خیلی علاقمند به دونستنش هستید، امکان جستجوی گوگل در خدمت‌تون هست. هرچند، بشخصه پیشنهاد نمی‌کنم، بس که.....
  • حامد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    این کارشناس ها رو از کجا پیدا میکنید؟
  • مجید IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    خبر کیسه بسوز دادا...که سوختنت دیدن داره
    • نان به نرخ روز خورها IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      من به عنوان یک استقلالی خیلی خوشحالم که ترابی به تیم ملی دعوت ولی محبی دعوت نشد چون محبی و امثال او قداست و حرمت پیراهن شریف تیم ملی را حفظ نمیکنند، و به آرمانها دهن کجی میکنند، خدای جای حق نشسته،حیف که با خوشحالی نکردن بعد از گلزنی در لیگ عروسک دست منافقین شدی ،برو مثل عارف غلامی بازیها و از تی وی ببین گلم
  • حمید کرمی کارشناس ارشد اقتصاد ومدیریت IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    ورزش ایران با سیاست برادراند
  • علی GB ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    برادرت را ول کن چرا در باره جلالی که در تیمتان ذخیره بود و در کل لیگ کمتر از یک ساعت بازی کرده نظر نمیدی . در ثانی ۹۰٪ این تیم در جام جهانی بعدی نیستند .
    • علی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      دمت گرم با این جوابت
    • لنگ آسیا IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      یعنی رفتن زنگ تفریح که اینارو برده خوشگذرونی که جام بعدی نیستند اینم شدمنطق
  • محمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    آقای علی لطفی برادر تو دیگه از حق حوری غیر حق خوری حرف نزن لطفا که جنابعالی خودت اند حق خورایی اولا تو خودت اگه حق خوردن حالیت میشهبا پارتی بازی به تیم ملی و جام جهانی 1998 نمیرفتی و حق اون سید ابراهیم تهامی بدبخت رو نمیخوردی این 1 و 2 اینکه تو نگاه کی داره درباره ی حق خوری حرف میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..؟؟.؟.؟..؟.؟
    • علیرضا توانافر IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      راست می گه
  • Ali IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    میگی اگه برادرت هم بود همین حرف را میزنی دروغ میگی آنهم به این واضحی ،چرا نگفتی به جای چشمی محبی باید میرفت به قطر ؟؟؟ دم روباه آشکارشد .
  • احمدرضا IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    متاسفانه چند سالی هست،پیشکسوتان استقلال درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس و بازیکنان شان مصاحبه می کنند و اخلاق حرفه گری را رعایت نمی کنند ،نمی دانم عدم بزرگ نبودن پیشکستوتان این باشگاه که در طول تاریخ ش یه لژیونر در سطح اول اروپا نداشتند دلیل پاسخ ندادن باشگاه پرسپولیس می باشد یا دلایل دیگر که زیاد به این مسله اهمیت نمی دهند
    • پیمان IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      چرا به حضور سایر بازیکنان پرسپولیس در تیم هیچ کس ایرادی نمی گیره و تنها به حضور امیری و ترابی گیر دادند؟ انصاف داشته باشید در حال حاضر امیری و ترابی با روزهای خوبشان فرسنگها فاصله دارند ترابی حتی قدرت دریبل زدن بازیکن سطح دهم مثل نیکاراگوئه را نداره و امیری حتی نمی تونه درست راه بره ،در مقابل بازی فیزیکی و درگیرانه انگلیس و ولز باور بفرمایید امیری میشکنه ،بدور از هر تعصبی به نظرم در حق بازیکنانی چون محبی سروش رفیعی و نورافکن اجحاف شد تا تنها نام این دو بازیکن به قطر برده بشن.خواهش می کنم از تعصبات رنگی دوری کنید چون گاهی مجبور میشید از منطق فاصله بگیرید.
  • شیرازی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    نظرت راجع ب دعوت شدن علی کریمی همیشه مصدوم چیه که تازگیا برگشته؟ راجع ب جلالی نیمکت نشین و اون چشمی که خدای سوتی هست چی؟ تو که نگاه رنگی نداشتی ولی دروغگو ... ، راستی راجع ب سردار آزمون نظرتو نگفتی ، بهتر نبود قایدی ب جای آزمون میرفت جام جهانی؟؟ الحق که کیسه کش بودن برازندته
  • قادر IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    دیگه نبینم کسی دربازه ترابی قدیس حرفی بزند
  • رضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    آقای لطیفی بهتره شما یک کلاس توجیهی آموزشی برا کیروش بذارید و کمی ایشون رو هم توجیه بفرمایید.
  • محمد آبی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    قبلا هم خدمت استقلالی های عزیز گفتم تا وقتی داستان زیر پیراهنتون ننویسین جایی در تیم ملی ندارید😏
    • تاج با تعصب IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      حرف حساب
  • اسلام IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    میدونین تازگیهاهرکی سرودملی روبخونه یهوبدنش افت شدیدمیکنه؟حالاوای به اینکه ورزشکار باشه.الحمدلله که خائنین همون خرفتهاهستن
    • سعید IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      برو سرود تیم عربستان شما بخون
  • قیطور IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    درود بر بازیکنان متعصب وباغیرت خصوصا ترابی وامیری
  • سمیه وکیلی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    امیری و ترابی سهمیه دارن،ساندیس خورن
    • مجتبی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      ساندیس وطنی بهتر ه تا مال اجنبی رو بخوری
    • مهدی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      حالا که غیرت دارن سرود ملی خوندن، ندنشون آماده نیست؟؟؟؟؟؟؟ بدنشون افت کرد؟؟؟؟؟؟؟ چون سرود ملی میخونن؟؟؟؟
  • م IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    من پرسپولیسی واقعی هستم نه چشم دیدن پیرخرفت مثل نوری استقلالی رادارم ونه ازاستقلال خوشم میادولی اینکه لطیفی میگه درباره ترابی خداشاهده درسته حق محبی جنگنده وبازیکن است نه ترابی وسرلک.. که بحمدالله لک پرسپولیس است اما برای سپاهان بازی می‌کند خط خورد.. اما وحیدامیری حقش است تیم ملی باشد نه ترابی نه روزبه چشمی نه حاج صفی الدین اینا چندنفر خدایی ناحق توتیم ملی هستن..
  • م IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    من پرسپولیسی واقعی هستم نه چشم دیدن پیرخرفت مثل نوری استقلالی رادارم ونه ازاستقلال خوشم میادولی اینکه لطیفی میگه درباره ترابی خداشاهده درسته حق محبی جنگنده وبازیکن است نه ترابی وسرلک.. که بحمدالله لک پرسپولیس است اما برای سپاهان بازی می‌کند خط خورد.. اما وحیدامیری حقش است تیم ملی باشد نه ترابی نه روزبه چشمی نه حاج صفی الدین اینا چندنفر خدایی ناحق توتیم ملی هستن..
  • ناشناس IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    امیری ،ترابی اگر یه دست یا پا هم نداشتن ،راهی جام جهانی میشدن چون سفرش شده بودن،پس کی میخواد سرود بخونه....
  • مونا IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    چرا در مورد سردار آزمون نمیگی که با مصدومیت داره میره واز لیست حذف نشد
  • محسن IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    آقای لطیفی این همه گزینه نا اماده در تیم ولی دستت رو گذاشتی روی دو تا بازیکن که این روزها رسانه های این ور و اون ور به اونه تاختند نه گو که از روی قصد و غرض نبوده😅
  • Ali DE ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    من خودم طدفدار پرسپولیس هستم ولی از حق نگذریم حق ترابی نیست درتیم ملی در این تورنونمنت بزرگ بخوادبازی کنه ترابی حتی در سطح باشگاهی ضعیف عمل میکنه حالا چجوری میخواد مقابل بزرگان دنیا بازی کنه این واقعا جای سئوال و بحث بر انگیزه همه ما باید تعصبات بی جارو بزاریم کنار و واقع بینانه به این مسائله نگاه کنیم
  • علی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    خوب همه میدونن چرا ترابی و امیری دعوت شدن
  • اشکان IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    ای خدا مگه ما کارشناس نداریم.. بعدا جنابعالی درباره بازیکنان پرسپولیس حرف نزن.. مگه خود جلالی امسال چند تابازی فیکس بازی کرده یاخود چشمی چندتا گل یاحتی پاس گل تو دوسال اخیر داده به عنوان یک هافبک. پس همه واقعیت ها رابگو نه اینکه رنگی قضاوت کنی
  • آرمیتا IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    مشخصه چرا و به سفارش چه کسی دعوت شدن تیم ملی مرغ پخته هم خندش می گیره اینا فکر کردن مردم خ هستن
  • رضا IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    متاسفانه پرسپولیس مثل دوتا بازیکن سر جهازیش که مشخص بود باید تو قطر باشن،طرفدار اونجوری هم کم نداره.در و تخته با هم جورن.بیخود نیست طرفداراش انقدر گرایش به فحاشی و توهین کردن و قلدری دارن
  • تاج کبیر IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    علاوه بر وحید امیری و ترابی.عابدزاده و انصاری فرد و کنعانی زادگان نباید عضو تیم ملی باشند حتی رو سکو هم نباید راهشون داد.وجود این 5 نفر به خاطر رابطه و پارتی هست.استقلال می بایست 8 یا 7 ملی پوش داشته باشه.حتی رضایی دروازه بان دوم استقلال از بیرانوند و عابدزاده شایسته تر هست.
  • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    ابن لطیفی هم فقط با تیم ملی به جام جهانی رفته وگرنه مگر چندتا بازی سابقه مربیگری داره واگر بحث علاقمندی به رتگ آبی نیست آیاحق سرلک بود یا روزبه چشمی .حق علی کریمی بود یا سرلک پس حسادت رو کنار بذار وفقط حمایت کن آقای به اصطلاح کارشناس
  • Ali IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    علی لطیفی با این اظهار نظرهای مزخرف بزرگ و نامی نمیشی ، نظر هم ندی ما میفهمیم دهنت فقط برا حرفای بی ارزش باز میشه. بزرگ این فوتبال سلطان علی آقا دایی ، مهدی مهدوی کیا ،علی کریمی ، ناصر خان حجازی هستن.
  • مسلم IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    شانتاژی که راه انداختنی برای این دو فوتبالیست حرفه ای اثر نداره . بوی سوختنت داره میاد
  • حمید IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    وحیدامیری ومهدی ترابی آقای گل جام جهانی میشوندچون تولیگ خیلی گل زده انداگه اینها نباشندجام جهانی جذابیت نداره
  • اکبر IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    خداوکیلی سرلک آماده ترازکریمی نبودالبته شایدسرلک مصدوم بود.محبی هم ازامیری آماده تربود.من خودم۵۰ساله پرسپولیسیم.ولی بایدحق راگفت.
    • رصا IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      این دوتا بلدن سرود ملی بخونن۱۸
  • هوادار فوتبال IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    بر فرض که لطیفی درست گفته چرا از چشمی که در هربرخوردی با بازیکنان حریف خطا کرده وکارت گرفته حرف نمیزند این چشمی لندهور بیشترین کارت زرد و قرمز را در فوتبالش گرفته است درثانی چرا جلالی نیمکت نشین تیم استقلال را نمیگوید پس معلوم است همه این حرفها از حسادت است.
  • محمد IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    بازیکن درحد ترابی زیاد داریم ولی وحید امیری با ۳۰ درصد آمادگی از بقیه بهتره چون ۱۰۰ درصد تلاش و جنگندگی و تعصب داره و باهمه وجود بازی میکنه.
  • ۱۱۰ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    در مورد همه چیز نظر ندین
  • مرتضی بهبهانی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    آقای لطیفی .لطف کن بگو چند بازی ملی داری وچند ساعت .بعد تا بحال سرمربی کدام تیم لیگ بودی که شدی کارشناس .شما بگو حاج صفی با این سن وسال چرا هست .چشمی جای محبی ونورافکن را گرفته نه امیری وترابی.ضمنا آزمون با این مصدومیت چند وقت میباشد نیمکت نشین باشگاهش میباشد وگاهی هم در لیست نیست .خوب قائدی را میشد برای کمک به فرواردها می‌بردند.همانطور که چهار دروازه بان بردند می‌توانستند حتی نورافکن را هم جایگزین علی کریمی که آماده نیست کنندویا جلالی که در تیم خود نیمکت نشین میباشد .پس خواهشا دیگر کارشناسی باتعصب را کنار بگذارید .
  • 4444 همیشه آبی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    کیروش گفته نورافکن رو خط زدم تا در تیم تعادل ایجاد کنم البته این حرفش غیرمنطقیه چون وجود همزمان 4 دروازه‌بان بزرگترین بی‌تعادلیه! اینکه فیفا گفته 26 نفر لیست بدین یعنی توی پستهای حساس تیمتون بیش از دو بازیکن دعوت کنین ولی کیروش با دعوت 25 نفر شامل 4 گلر دو سهمیه ایران رو سوزونده و این یعنی کج‌سلیقگی محض! ایران قراره با سیستم 3-3-4 دفاع اتوبوسی داشته باشه پس باید در حالت لیست 23 نفره حداقل 4 مدافع میانی و 6 هافبک میانی داشته باشه ولی ما کلا 8 نفر داریم! دعوت از ابوالفضل جلالی بی‌تجربه و نه چندان فنی برای من که استقلالیم واقعا جای تعجب داشت همچنین خط خوردن نورافکن و محبی! قطعا وحید امیری بازیکن بزرگیه ولی هم سنش بالاست هم بدنش داغونه ولی کیروش خیلی بدسلیقگی کرده در هر صورت امیدواریم آبروریزی نشه و بتونیم با یک نتیجه آبرومندانه برگردیم متاسفانه الآن جو یک طوریه که همه حرف از صعود میزنن و این برای تیمملی سمه ایران قطعا در گروه بسیار سختی قرار گرفته و تیمهای انگلستان و ولز و آمریکا بسیار از نظر فیزیکی و سرعت و تاکتیک و ذهنیت از تیم ایران قویتر و تیمهایی به شدت دفاعی و ضدحمله‌ای هستند
  • Reza IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    اگر واقعن برات قرمز و آبی مهم نبود در مورد دعوت شدن روزبه چشمی و علی کریمی ک بیش از یکسال هست ک بازی نکرده هم ی اورد عه ناشتا می دادی چ قد شماها مسخره این
  • ایمون زاید هستم همون ۳ تا IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    چرا ۴تا گلر؟... چون گلر چهارم، سفارشیه؛ همونکه شوت همون بچه مدرسه‌ای رو هُل داد توی گل خودشون؛ هیچ‌کسم نفهمید‌...خخخ
  • 6 IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    كيسه كيسه ايرين پلاست... بسوز تا برگردند
  • امیر حسین IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    سلام افای لطیفی چرت نگو ایقدر بازیکون به خوبی وامادگی اگه برادتان بود اصلا این چیزارو نمی گفتی یه چیزی بگو باورکنیم هربازی کنی کارش خوب باشد حقش تیم ملی هس
  • حسین IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    علی لطیفی دیگه کی بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • کاربر IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    به کوری چشم خیلیها جفتشون قطر رفتند
  • هستی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    ان شاء الله مهدی ترابی با زدن گلای زیبا در جام جهانی دهن همتون میبنده ..استقلالی حسود
  • محسن IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    کجای دنیا سرود نخوندن سرود کشورشون میشه کوری خوندن واقعا شما افتخار می کنید سرود کشورتون خونده نشه
  • وحید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    دو نفری که سرود ملی خوندن و با غیرت و شجاعت از جون مایه می گذران و واقعا در حد تیم ملین ایجاد سوزشی در بین غربگدایان و وطن فروش های خودباخته کرده که چشم دیدن این سری افراد با تعصب رو در جام جهانی ندارن.حالا نظرات صد من یه غاز در مورد فوتبال میدن ،خودتونین...
    • پیمان IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      من هم راضی نیستم که کسی سرود ملی رو نخونه چون نماد یه ملته ولی اگر ملاک به سرود خوندن باشه خیلی ها صداشون خوبه تعصب هم دارند پس باید اونها به جام جهانی برده می شدند.حرف اینجا سرود خوندن نیست همه میدونن که این دو بازیکن در حال حاضر شرایط جسمی و فنی خوبی ندارند نه اینکه بازیکن خوبی نبودند بلکه عالی بودند ولی متاسفانه در این بازه زمانی، قادر به نشون دادن نصف توانایی های خودشون نیستند پس زمانیکه بازیکنان آماده تری در ایران وجود داره پس حق این دو بازیکن نیست که اردوی تیم ملی رو اشغال کنند این به تیم ایران ضربه میزنه چون جای دو نفر بیجهت پر شد و مطمئن باشید که حتی یک دقیقه هم بازی نخواهند کرد.
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    بسوز لذت ببریم کیسه کش😂😂😂😂😂😂
  • غیرت ایرانی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    امیری و ترابی دو تا از بازیکن های باغیرت هستن چرا نمیگید سردار آزمون مصدوم هست بردنش قطر، جناب لطیفی تو در حدی نیستی نظر بدی، پرسپولیس ها حقشون رفتن ،
  • ایران سربلند DE ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    سوزش فقط بخاطر این هست که دو بازیکن سرود ملی خوندن و به اقتدار کشورش افتخار میکنن
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    حالا بعداز جام جهانی معلوم میشه که امیری حقش بوده یانبوده امیری جواب همه شما عقده ای ها راتوزمین میده وترابی بهترین پاسوره چرا نمیگی روزبه که پاهاشو نمیتونه جمع کنه همین الان مطمعنم پنالتی میده
  • بهروز IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    راست میگه بنده خدا ولی فکر کنم بعضی چیزها از چشمش پنهون مونده ، حتما یه چشمش نابیناست چون اگه بینا بود یک اشاره ای هم به دعوت شدن چشمی و جلالی که خدای سوتی هستن میکرد
  • کسری IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    یک تار موی گندیده امیری می ارزه به تمام بازیکنان وطن فروش مثل سردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی