نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سکوت چهره جنجالی استقلال شکست/ به خاطر حمایت از کاپیتان محروم شدم/ به بازیکنان دروغ نگفتم اما علیه‌ام جوسازی شد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که مدیرعامل اسبق باشگاه آبی‌پوشان با حکم محرومیت کمیته اخلاق دوباره مطرح شد؛ اما سوالات بی‌پاسخ زیادی در خصوص عملکرد مدیریتی و مشکلات پادووانی در استقلال داشت.

رضا افتخاری پیرامون حکم کمیته اخلاق درباره محرومیتش اظهار داشت: نه محروم نشدم و از کمیته استیناف برائت گرفتم. وقتی آنها آقای ورمزیار را محروم کردند. از او دفاع کردیم چرا که کاپیتان استقلال بوده است. به آنها برخورد و ترکشش به من هم گرفت. ایشان به عنوان مدیر آکادمی یکسری قرارداد را که بار مالی نداشت امضا کرده بود. من برای بازی فوتسال به مسابقات جام جهانی رفته بودم. وقتی پول رد و بدل نمی شود و مدیر آکادمی بوده امضا کرده است که چه اشکالی دارد. مثل اینکه از قبل با او مشکلاتی داشتند می‌خواستند او را بزنند و زور ما هم به جایی نرسید.

وی درباره تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: امیدوارم تیم ما بتواند در تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد. بعضی توقع برد مقابل انگلیس را دارند. خیلی‌ها اگر به حرف‌شان توجه کنیم باید قهرمان جام جهانی بشویم! آخر با چه روحیه و تدارکاتی باید برنده شویم؟!

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص اینکه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طرفدار کدام تیم است، تصریح کرد: طرفدار تیم ملی ایران هستم. شما می‌دانید ۵ سال سرپرست تیم ملی بودم. درباره اینکه در جهان طرفدار کدام تیم باشیم باید بگویم که معمولاً تیم‌های ملی خیلی طرفدار ندارند. بیشتر باشگاه‌های خارجی طرفدار دارند. من در جام جهانی طرفدار ایرانم.طارمی سرآمد همه ملی‌پوشان است و در اروپا بازی خوبی به نمایش می‌گذارد. بقیه بازیکنان هم خوب هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا از آخرین اتفاقات و شرایط استقلال اطلاع دارد، گفت: از اخبار مطلع هستم. بیشتر اخبار درباره بدهی‌ها هست که ادامه دارد، کم نمی‌شود و زیادتر می‌شود. دیگر بورس که وسط آمده بخش عمده‌ای از باشگاه‌ها آنجا تامین می‌شوند.

افتخاری درباره اینکه خیلی از هواداران او را در قضیه لئورناردو پادووانی از او شاکی بود، گفت: قضیه پادووانی زمان من نبود. همه کار برایش کردم. زمانی که مصدوم شد. از اینجا رفتم به اهواز. در بیمارستان و بعد از عمل ادامه معالجه را به تهران منتقل کردیم. کار ساده ای نبود. از هواپیمایی ایران ایر، هواپیمای مخصوص بیماران قطعی نخاعی هماهنگ کردیم که مدافع برزیلی را به تهران بیاوریم. بعد از آن دیدیم خانه‌اش در تهران کوچک است و نمی‌تواند ویلچر استفاده کند. خانه بزرگتر برایش گرفتیم و هلال احمر کار فیزیوتراپی را انجام داد و توانست از جایش بلند شود. چند دفعه رفتم بیمارستان. الحمدالله بهتر شد و توانست به کشور خودش برود. تا زمان من مشکلی نبود.

وی درباره بازگشت فتح‌الله‌زاده به مدیریت باشگاه استقلال گفت: در باشگاه استقلال بدهی داریم، خیلی ساده است. باید هر سال حساب و کتاب باشگاه را حسابرسی کنند و به مردم بگویند. باید هواداران بدانند در زمان افتخاری چقدر هزینه شده است. بازیکنان می‌گفتند تنها کسی که به ما دروغ نگفت افتخاری بود. چون با صنعت فوتبال سال‌های سال زندگی کردم سفرهای مختف و مسابقات مختلف شرکت کردم. نه تنها استقلال کریم باقری، حمید استیلی از آنها راجع من سوال کنید. با آنها هم رو راست بودم و کاری که در توان‌مان بود انجام دادیم. در زمانی که استقلال مدیریت کردم مفاصا حساب گرفتیم و وزارت اقتصاد عملکرد ما را تایید کرد. 

مدیرعامل اسبق استقلال درباره جوسازی عده‌ای در اواخر دوران مدیریتش گفت: شما بررسی کنید چه کسانی جوسازی کردند؟ آنها که می‌خواستد جایم را بگیرند. عادت نداشتم بروم از خودم دفاع کنم و بگویم اینها دروغ می‌گویند. چرا که معتقدم اگر هوادار بررسی و تحقیق کند، متوجه می شود چه کسی راست یا دروغ می‌گوید ممکن است آن موقع متوجه نشده باشند اما بعدها متوجه شدند چه خبر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی