گلایه باشگاه استقلال از کی‌روش/ چند استقلالی دیگر می‌توانستند در تیم ملی باشند؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: می‌توانستیم حداقل دو بازیکن دیگر در لیست تیم ملی داشته باشیم چون خودمان را نسبت به سایرین محق‌تر می‌دانیم.

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد این باشگاه به لیست تیم ملی معترض است، عنوان کرد: به نظر کی‌روش خیلی احترام می‌گذاریم. او مربی صاحب سبک و دارای ایده است اما گله مند هستیم چون تیمی که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شده و سوپر جام را گرفته، باید حداقل دو بازیکن دیگر در تیم ملی داشته باشد. می‌توانستند در مورد بازیکنان ما خوشبینی بیشتری داشته باشند و آن‌ها را بهتر ببینند.

وی افزود: می‌توانستیم حداقل دو بازیکن دیگر در لیست تیم ملی داشته باشیم چون خودمان را نسبت به سایرین محق‌تر می‌دانیم. تیمی که قهرمان شده و عنوان بهتری گرفته مطمئنا می‌تواند پاداش بیشتری در این زمینه بگیرد. تیم ملی هدف بزرگتری برای یک فوتبالیست است و تلاش می‌کند خودش را به آنجا برساند اما ما در این قضیه دیده نشدیم و از این قضیه گله‌مند هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    زرشک،جلالی و چشمی هم از یارانه معیشتی استفاده کردند و رفتن،به ولله هر مربی جای کیروش بود این دو را به جام جهانی نمی برد،چشمی بدون بازی کردن یک دقیقه در مقدماتی جام جهانی با شانس و اقبال،دعا،ثنا الکی الکی به جام جهانی رفت،خدا کند عزت اللهی اماده باشد والا باید شاهد فیکس بودن پوگبا تقلبی باشیم
    • کارلوس باهوش IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      روزگار بدی شده یه آدم فهیم و فوتبال بلد مثل شما باید بنشینه و کامنت بذاره یکی دیگه مثل کیروش اینقدر خوش شانس باشه که سرمربی تیم ملیش کنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ برولنگی دوغتو بنوششششششششششششششششششششششش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی