رونالدو و مسی در پاری‌سن‌ژرمن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، بار دیگر پروژه جدایی او از منچستریونایتد کلید خورده و شایعه‌ای جدید پیرامون همبازی شدن او با لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن شکل گرفته است.

مصاحبه انفجاری و تند کریستیانو رونالدو علیه باشگاه فعلی‌اش منچستریونایتد که توسط پیرز مورگان منتشر و در «تاک‌تی‌وی» منتشر شد، مثل بمب ترکید.

حرف‌های رونالدوی ۳۴ ساله علیه باشگاه و استفاده کردن از واژه «خیانت» و از طرفی اعتراف به این مسئله که برای اریک تن‌هاخ احترامی قائل نیست، باعث شده باشگاه را به تکاپو بیندازد و این احتمال وجود دارد که به‌دلیل نقض قوانین باشگاه، کریستیانو اخراج شود.

اگرچه در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ بعید است باشگاه منچستریونایتد اقدامی صورت بدهد و تصمیم‌گیری در مورد او به بعد از تورنمنت پیش‌رو موکول خواهد شد، ولی نشریه «اکیپ» مدعی شد که ممکن است رونالدو از اولدترافورد همین ژانویه برود. مقصد او هم می‌تواند پاری‌سن‌ژرمن باشد، باشگاهی که پر از ستاره است و بازی کردن کنار لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه وسوسه‌انگیز خواهد بود.

این اتفاق آرزوی دیرینه هواداران فوتبال است و دوست دارند حتی برای مدت کوتاهی هم که شده رونالدو و مسی را در یک تیم باشگاهی ببینند. این زوج روی‌هم رفته ۱۶۰۳ گل باشگاهی دارند و مسی می‌تواند پشت سر رونالدو بازی کند، در حالی در سمت راست به‌عنوان وینگر کیلیان امباپه قرار بگیرد و نیمار هم در پست وینگر چپ بازی کند.

نشریه «سان» این ترکیب را منتشر کرده که به نظر می‌رسد تحقق آن برای همه جالب و وسوسه‌انگیز خواهد بود. در واقع خط حمله پی‌اس‌جی با حضور رونالدو، مسی، نیمار و امباپه سوپرکهکشانی‌خواهد شد.

برای ناصر الخلیفی هم رؤیایی می‌شود که با زوج مسی و رونالدو بتواند اولین قهرمانی تیمش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد. پاریسی‌ها سال ۲۰۲۰ به جام خیلی نزدیک شده بودند، ولی با شکست مقابل بایرن‌مونیخ به چنین موفقیتی نرسیدند. حالا شاید با مربع خط حمله‌ای که در مجموع ۲۲۱۸ گل باشگاهی دارند، همه را پای تلویزیون میخکوب خواهند کرد و انتظار می‌رود سرانجام به جام قهرمانی هم برسند.

ماجرای جدید رونالدو بعد از خیانت/ کریستیانو در کنار مسی، نیمار و امباپه مربع سوپرکهکشاهی را تشکیل می‌دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره جروق IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    پروژه بعدی نابودی پارسن ژرمن هست😂
  • محمد رضا یوسفی شهر سنندج فصل جدیده IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    محمد رضا یوسفی شهر سنندج فصل جدیده‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی