تجدیدنظر کی‌روش در مورد یک بازیکن/ از طریق ایمیل با او در ارتباط هستم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تاکید داشت که درباره حضور مهدی رحمتی در جمع ملی‌پوشان تجدیدنظر می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، زیر نظر کارلوس کی‌روش پا به رقابت‌ها گذاشت. ملی‌پوشان در مرحله گروهی با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه شدند که ملی‌پوشان در بازی اول مقابل نیجریه، به نتیجه تساوی دست پیدا کردند و مقابل آرژانتین و بوسنی، تن به شکست دادند.

خیلی‌ها درون دروازه منتظر حضور سید مهدی رحمتی در جام جهانی بودند اما او پیش از اتمام بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی از تیم ملی خدحافظی کرد و حواشی بعد از این اتفاق در نهایت باعث شد این بازیکن تنها شانس خود را برای حضور در جام جهانی از دست بدهد.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی برزیل، طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که درباره مهدی رحمتی تجدیدنظر می‌کند. او در این رابطه اظهار کرد: من هیچ مساله‌ای با رحمتی یا عقیلی نداشتم. از آن‌ها هم تشکر می‌کنم. برای یک مربی تصمیم ساده‌ای نیست اما در آن لحظه باید بین تیم و بازیکن یکی را انتخاب می کردم. مطمئنم مهدی رحمتی از این موضوع ناراحت نخواهد شد. حتی با او از طریق ایمیل در ارتباط هستم و از او تشکر کردم. به رحمتی گفتم از او در جام جهانی استفاده نمی‌کنم اما اگر در ایران بمانم در مورد او تجدیدنظر خواهم کرد. او هنوز یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است.

پس از این اظهارات، کی‌روش باز هم فرصتی به رحمتی برای بازگشت به تیم ملی نداد و  رحمتی پس از چند سال حضور در لیگ برتر ایران، ‌ کفش‌های خود را آویخت و به مربی‌گری روی آورد. پس از ۱۰ سال اختلافاتی که میان کی‌روش و رحمتی پیش آمد، این ۲ نفر پس از مدت‌ها در تمرین تیم ملی یکدیگر را ملاقات کردند و با هم خوش و بش کردند و به نوعی اختلافات گذشته را فراموش کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی