نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هشدار سرمربی انگلیس به مدافعان تیمش در مورد پادشاه پنالتی‌گیرهای اروپا!/ منتظر مصاحبه گرت ساوتگیت باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی که روزهای فوق‌العاده‌ای را در پورتو سپری می‌کند، به خاطر آمار جالبی که در گرفتن پنالتی ثبت کرده لقب پادشاه پنالتی‌گیرها را در پرتغال به خود اختصاص داده است.

تخصص ستاره ایرانی در گرفتن پنالتی از حریفان بارها و بارها از سوی رقیبان پورتو و حتی هواداران آنها مورد اعتراض واقع شده در حالی که مهدی طارمی نه شیرجه می‌زند و نه فیلم بازی می‌کند بلکه واقعا در این زمینه یک هنرمند واقعی است.

ستاره فعلی پورتو از زمان حضور در لیگ ایران و تیم پرسپولیس این هنر را به نمایش گذاشت به حدی که یک مرتبه عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ به آنالیز و تحلیل آن پرداخت.

مهدی طارمی به گونه‌ای هنرمندانه همواره در محوطه هجده قدم خودش را میان توپ و مدافعان حریف قرار می‌دهد و این کار را در صدم ثانیه می‌کند که چاره ای جز خطا کردن و پنالتی دادن برای طرف باقی نمی‌ماند.

در همین ارتباط شنیدیم سرمربی تیم ملی انگلیس نیز به مدافعان خود در مورد ستاره ایرانی پورتو و مهارت او در گرفتن پنالتی هشدار داده است. گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس به خوبی ستاره تیم ملی ایران و پورتو را آنالیز کرده و این احتمال هم وجود دارد بخواهد در نشست خبری پیش از بازی با ایران، بخواهد با صحبت‌های خود در این خصوص داور مسابقه را تحت تأثیر قرار دهد.

امیدواریم مهدی طارمی و سایر بازیکن تیم ملی ایران از تمامی هُنرهای خود مقابل انگلیس استفاده کرده و بتوانند نتیجه‌ای آبرومندانه برابر یکی از مدعیان جام جهانی کسب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی