نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بخش‌های دیگر مصاحبه کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد و پیرز مورگان پخش شد.

قسمت دوم مصاحبه طولانی کریستیانو رونالدو با پیرز مورگان پخش شد و شماره ۷ اریک تن‌هاخ را به باد انتقاد گرفت.

این مهاجم می‌گوید که از سوی مربی احساس احترام نمی‌کند و این دلیل اصلی امتناع او از حضور در بازی مقابل تاتنهام در ماه اکتبر بوده است. او در مورد رفتن به سمت تونل و امتناع از ورود به زمین گفت: «شاید از این کار پشیمانم، شاید هم نه. بیایید بگوییم که من پشیمانم، اما مربی من را تحریک کرد. من به مربی اجازه نمی‌دهم که من را سه دقیقه وارد یک بازی کند. من چنین بازیکنی نیستم. می‌فهمم که او تازه بر سر این کار آمده و باید همه چیز را مرتب کند. می‌فهمم که چرا از ابتدا در بازی نبودم چون در تور پیش‌فصل غایب بودم. اما اتفاقات دیگری افتاد که مردم از آن بی‌خبرند.»

رونالدو در ادامه گفت: «کتمان نمی‌کنم که همدلی مربی خوب نیست. فکر می‌کنم او آن‌طور که باید به من احترام نمی‌گذارد. به همین دلیل بازی مقابل تاتنهام را ترک کردم. نمی‌خواهم از او انتقاد کنم و او می‌تواند بازیکنان تیم را انتخاب کند، اما بهانه‌های زیادی وجود دارد. او نمی‌خواست از روی احترام من را برای سه دقیقه به زمین بفرستد، بلکه می‌خواست من را روبروی تاتنهام قرار بدهد. در تیم ملی یا دیگر باشگاه‌ها برا ۵ دقیقه هم که شده به تیمم کمک می‌کنم. اما در آن شرایط تحریک شده بودم. برای همین برای او احترامی قائل نیستم چون او به من احترامی نمی‌گذارد.»

پس از آن اتفاق، رونالدو محروم شد و در این مصاحبه به این موضوع پرداخت. گفت: «بله، تحقیرآمیز بود. به خانه رسیدم و کریستیانو جونیور از من پرسید که چرا به بازی نمی‌روم. او گفت: اگر بهترین بازیکن جهان باشی چگونه تو را مجازات خواهند کرد؟ من احساس کردم که به من خیانت شده و احساس کردم که برخی نه تنها امسال بلکه پارسال هم من را در این تیم نمی‌خواستند. مالکان، گلیزرها، به باشگاه اهمیتی نمی‌دهند. از بازاریابی پول می‌گیرند، اما به نظر من واقعاً به ورزش اهمیت نمی‌دهند. من هرگز با آنها صحبت نکرده‌ام و آنها تمام قدرت را به مدیر ورزشی می‌دهند. هواداران باید بدانند که ما به عنوان بازیکن بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهیم، اما چیزهایی در داخل باشگاه وجود دارند که نمی‌گذارد منچستریونایتد به سطوح بالا برسد. بازگشت به اوج برای منچستریونایتد در دو یا سه سال آینده سخت خواهد بود.»

جزئیات دیگری از مصاحبه تند رونالدو/ واکنش کریستیانو به جدایی‌اش از منچستریونایتد/ به سرمربی اجازه نمی‌دهم ۳ دقیقه به من بازی بدهد!

در مورد تابستان گذشته تایید کرد که پیشنهاد پول زیادی برای رفتن و بازی در عربستان سعودی داشت: ««من پیشنهادهایی داشتم، اما مطبوعات آشغالی گفتند کسی من را نمی‌خواهد، که کاملاً اشتباه بود. من اینجا خوشحال بودم، اما آنها همچنان تکرار می‌کردند که هیچ کس کریستیانو رونالدو را نمی‌خواهد. چگونه می‌توانند بازیکنی که فصل گذشته ۳۲ گل به ثمر رسانده را نخواهند؟»

رونالدو در مورد غیبتش در تور پیش‌فصل هم صحبت کرده بود: «من در تابستان مشکلی داشتم که نتوانستم به تور پیش‌فصل بروم. دخترم برونشیت داشت و یک هفته در بیمارستان بستری بود. مردم داستان ساختند. همه فراموش کردند که من هم انسانم. من همیشه در کنار خانواده‌ام خواهم بود. با مدیران باشگاه صحبت کردم اما نمی‌خواستند حرف من را باور کنند و این موضوع حال من را بد کرد. اینکه به حرف من شک کردند واقعا من را آزار داد.»

رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در تعطیلات جام‌جهانی باشگاه را ترک خواهد کرد، سخنانی گفت که شبیه خداحافظی به نظر می‌رسید. او گفت: «سخت است که بگویم به منچستریونایتد برنمی‌گردم، اما ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. هواداران همیشه در کنار من خواهند بود و همیشه در قلب من خواهند بود. روزهایی که به خیابان می‌روم، عشق، شور و اشتیاق، احترامی که مردم نسبت به من دارند را می‌بینم. امیدوارم آنها هرگز کارهایی را که من کردم و خواهم کرد را فراموش نکنند. آنها همیشه در قلب من خواهند بود. از همه حمایت‌های شما سپاسگزارم. امیدوارم به زودی شما را ببینم. و همیشه در قلب من خواهید بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره جروق IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    تکبر و خودبزرگ بینی.وقتی که میگم پنالدوی بی مصرف فقط باعث نابودی منچستر و یونتوس شده این هم یکی از دلایل
    • سلطان سنجر IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      دوست من شما به تنهایی باعث میشی بهره هوشی مردم ایران زیر ۵۰ بیاد، یه فکری به حال خودت کن وضعیت بهره هوشیت خیلی بده
  • مجتبی محمدی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    مشکل اصلی منچستر یونایتد مالکانش هستن اینا درست بشن همه چیز باشگاه درست میشه
  • عبدالله محمدی IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    در جواب کوهمره باید بگم شما فقط اسم رونالدو شنیدی شرط می‌بندم از فوتبال چیزی حالیت نیست یا سن ت به این حرف ها نمی‌خوره من خواهش می‌کنم درباره بزرگان فوتبال با احترام صحبت کنیم اگر نمی‌تونیم نظر فنی بدهیم تا کسی استفاده کنه بهتره توهین به اسطوره یه دنیا نکنیم رونالدو فقط در اینستاگرام پانصد میلیون دنبال کننده داره این بفهم و قبول کن که سواد فوتبال نداری این قدر رونالدو کارهای بزرگ انجام داده که نمیتونم برات بگم قلم کم میاره این بوفون می‌دونه این رو بارسلون در اوج پپ گواردیولا میدونن چون سلطان رونالدو ترمزشون برید و پی در پی شکستشون میداد باعث رفتن پپ شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی