نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
۱ |
۵
پشت پرده سفر نکردن رییس فدراسیون فوتبال به قطر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است برای تماشای بازی‌های جام جهانی به قطر سفر نخواهد کرد!

نماینده دولت و رییس جمهور در تیم ملی حمید سجادی است که به همراه تیم ملی راهی دوحه شده است.

یکی از دلایل این موضوع  مشکل قلبی مهدی تاج است. پزشک رییس فدراسیون فوتبال را از سفر به دوحه منع کرده است. از سویی رییس فدراسیون فوتبال موافق این اتفاق است چرا که با عدم سفر مهدی تاج اعضای هیات رییسه مدعی سفر به قطر نخواهند شد. در جام جهانی‌های قبلی فدراسیون فوتبال مقدمات سفر همه اعضای هیات رییسه را به محل برگزاری‌های جام جهانی مهیا می‌کرد و اگر یکی از اعضای هیات ریسه نمی‌خواست، به محل برگزاری مسابقات سفر کند، به جای آن هزینه سفر را از فدراسیون فوتبال دریافت می‌کرد.

چندی پیش پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت؛ فدراسیون فوتبال سفر متعدد مدیران  به قطر  را برنامه ریزی نکرده است. طبیعتا در شرایطی که رییس فدراسیون فوتبال سفر به قطر را از برنامه کاری خود خارج کرده است، اعضای هیات رییسه مدعی سفر به قطر با هزینه فدراسیون فوتبال نخواهند شد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    سلام وخسته نباشید اره سفر نرفتن همش که دوحه هستش بجای قرارداد با شرکت تامین کننده var ایشون وافشاریان دروغ گو رفتن قطر گشت و گذر امان از این دروغگوها جام جهانی داره تموم میشه هنوز خبری نیست از قرارداد و آموزش داوران به کمک داور ویدیویی واقع متاسفم بجای کار و مسئولیت پذیری بفکر خوشگذرونی هستید و نهاد های نظارتی بهونه ای بیش نیست خدا ازتون نگذره اینجور که میره بفکر پاداش فیفا و تقسیم پولشونن نه وارد کردن v ar

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی