نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خطر بیخ گوش باشگاه استقلال/ تصمیم نابهنگام ساپینتو در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در زمان مدیریت سردار آجرلو باشگاه استقلال از نظر مالی شرایطی خوبی داشت، بطوریکه کمتر دیده شد بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی دست به اعتصاب بزنند.

این اتفاق اما امروز رخ داد و بازیکنان استقلال در بازگشت به تمرینات تصمیم گرفتند، در اعتراض به مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات معوقه اعتصاب و تمرین را تعطیل کنند.

جالب اینکه بعد از جدایی سردار آجرلو و حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال ریکاردو ساپینتو پیرامون مسایل مالی با مدیر عامل باشگاه استقلال حرف زد و بعد از اینکه مدیر عامل جدید در تمرین حاضر شد، از او خواست پیرامون مسایل مالی با بازیکنان استقلال صحبت کند.

علی فتح‌الله‌زاده در اولین حضور در تمرین استقلال خطاب به بازیکنان تیم گفت؛ شما دغدغه مالی نداشته باشید و تنها به قهرمانی در مسابقات فکر کنید. اولین قرار علی فتح‌الله‌زاده و بازیکنان استقلال قهرمانی در سوپر جام بود که محقق شد اما باشگاه استقلال به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل نکرد! باشگاه استقلال جدا از قراردادها حتی نتوانست پاداش قهرمانی سوپر جام را به حساب استقلالی ها واریز کند.

امروز ریکاردو ساپینتو وقتی در تمرین با اعتراض بازیکنان مواجه شد، برافروخته شد و به نظر می رسد در صورت ادامه این روند ممکن است از سمت خود استعفاء کند. این همان تصمیمی بود که پیش تر استراماچونی گرفته بود. مربی ایتالیایی هم شرایط خوبی در استقلال داشت اما از وعده های مکرر باشگاه استقلال در پرداختی ها به ستوه آمد و در نهایت تصمیم گرفت اردوی تیم آبی را ترک کند. او به واسطه شکایتی که از باشگاه استقلال داشته الان رای به ضرر این تیم گرفته است و قرار است در آینده ای نزدیک بیش از یک میلیون دلار از باشگاه استقلال دریافت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    شروع شد دوباره
  • نوید IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    همینطور که سجادی وزیر ورزش به پرسپولیس کمک مالی میلیاردی کرد به تیم استقلال هم. کمک کند مثل. سلطانی فر. نباشد که فقط هوای پرسپولیس. را داشت
  • محمد IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    اقا من یه استقلالی‌ها دو آتیشه ام فتح ا... زاده یه شو من بیش نیست اگر شده برای خودنمایی مدیر عاملی تیم رو به نابودی میکشه میگید نه‌ببینید
  • امیر IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    راست میگن پول بریزن تزریق کنن به باشگاه
  • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    عشق فقط استقلال💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی