نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد به دنبال آن است که اقدام قانونی علیه کریستیانو رونالدو انجام بدهد.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای تند و انفجاری با پیرز مورگان که در سراسر جهان مانند بمب سرو صدا کرد، باشگاه منچستریونایتد را به باد انتقاد گرفت. نشریه «سان» این هفته به طور انحصاری فاش کرد که باشگاه می‌خواهد قرارداد رونالدو را فسخ کند.

بیانیه باشگاه اکنون نه تنها این موضوع را تایید می‌کند، بلکه درها را برای اقدامات بیشتر علیه این بازیکن باز می‌گذارد.

یونایتد به رونالدو دستور داده است که پس از بازگشت از جام جهانی به کارینگتون بازنگردد. همچنین گفته می‌شود که باشگاه روند قانونی فسخ قرارداد ۵۰۰ هزار پوندی در هفته رونالدو را بدون پرداخت یک پنی از ۱۶ میلیون پوندی که قرار بود تا پایان ماه ژوئن بگیرد، آغاز کرده است.

در این بیانیه آمده است: «منچستریونایتد صبح امروز اقدامات مناسبی را در واکنش به مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو با رسانه‌ها آغاز کرده است. تا زمانی که این روند به نتیجه نرسد، اظهار نظر بیشتری نخواهیم کرد.»

روسای یونایتد، از جمله تن‌هاخ، روز دوشنبه برای بحث در مورد نحوه واکنش به صحبت‌های انفجاری رونالدو جلسه اضطراری تشکیل دادند.

رونالدو در نیمه اول این مصاحبه که چهارشنبه شب پخش شد گفت از اینکه باشگاه بعد از جدایی سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ هیچ پیشرفتی نکرده شوکه شده بود. همچنین از ناباوری‌اش در انتصاب رالف رانگنیک به عنوان مربی موقت صحبت کرد و گفت که اصلا نام این مربی آلمانی را هم نشنیده بود. در ادامه به انتقاد از گلیزرها پرداخت و مالکان آمریکایی را متهم کرد به اینکه به باشگاه اهمیتی نمی‌دهند. گفت که گلیزرها فقط به فکر پول هستند و باشگاه برایشان مهم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره جروق IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    باید زودتر اینکار میکردن.من که میدونستم آخرش کار به اینجا میکشه.برای همین مرتب میگفتم رونالدو را باید شوت کنند بیرون.از همون اول هم خریدش اشتباه بود.از نابودی یونتوس به وسیله رونالدو درس نگرفتن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی