نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
از طارمی و بیرانوند انتظار معجره نداشته باشید/ امیدوارم شکست سنگینی مقابل هر ۳ تیم نخوریم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد صادق هافبک سابق تیم ملی ایران می گوید هر سه تیم همگروه ایران رقبای قدرتمندی هستند.

در روزهایی که همه حواس‌ها به جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و نحوه کار و نتایج حاصله تیم ملی کشورمان در این آوردگاه معطوف است، سرخ‌های تهرانی هم می‌کوشند با تمرکز افکار خود روی دور جدید تمرینات این تیم مهیای ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور شوند که از دهه سوم آذرماه و پس از بازگشت ملی‌پوشان از دوحه قطر به جریان می‌افتد. در خصوص شرایط تیم ملی و همین طور بازی دربی با محمد صادقی گفت‌وگو کردیم.

شرایط پرسپولیس با وجود تعطیلی طولانی‌مدت لیگ و جدایی چند بازیکن این تیم را برای ادامه لیگ و بازی دربی که اولین بازی پرسپولیس بعد از تعطیلات خواهد بود چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مسلماً تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی بسیار طولانی خواهد بود و این طولانی بودن موجب می‌شود که تیم‌ها بدنسازی کنند و دوباره شرایط سختی را تجربه کنند.
 این مسأله در کنار حواشی که برای سرمربی پرسپولیس و سایر موارد دیگر به وجود آمده به تیم فشار سختی را وارد و شرایط را با توجه به بسیاری از دلایل دشوار خواهد ساخت.
در رابطه با دربی هم باید بگویم که لیگ و دربی بدون تماشاچی هیچ لذتی ندارد و فوتبالی که هوادار نداشته باشد اصلاً فوتبال نیست. دربی هم بدون تماشاگر هیچ فایده و جذابیتی نخواهد داشت چه بسا که اگر تماشاچی نیاید و این مسأله ادامه‌دار باشد شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه حرفه‌ای شدن را به طور کلی از باشگاه‌های ما بگیرد و فوتبال ما را کلاً معلق سازد. مردم ما تمام دلخوشی‌شان فوتبال است و در این شرایط هیچ دلخوشی جز فوتبال دیدن ندارند بنابراین نباید این دلخوشی از آنها گرفته شود.

در رابطه با بازی‌های سخت پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول که تمامی آنها دشوار است چه صحبتی دارید؟

 بازی‌های پرسپولیس همگی سخت است اما این را هم در نظر بگیرید که حداقل ۲۰ تا ۳۰درصد قدرت تیم پرسپولیس تماشاگرانش به‌عنوان پرهوادارترین تیم ایران هستند. به همین دلیل اگر هوادار نباشد حتماً پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم‌ها ضرر خواهد کرد.

در رابطه با دربی چه صحبتی دارید؟

اگر تماشاچی نباشد دربی هم هیچ لذتی نخواهد داشت و به نظر من بدون هرگونه جذابیتی برگزار خواهد شد.

اما زمانی که کرونا هم بود دو سال دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شد.

در آن زمان کرونا بود و سلامتی مردم با حضور در ورزشگاه‌ها تهدید می‌شد و جان آنها در خطر بود اما حالا نباید هواداران را از تماشای بازی‌ها محروم کرد.

در رابطه با تیم ملی و نتایجش به صعود امیدوارید؟

آقای کی‌روش همه کارها را کرده است و به سلیقه خودش کارها را پیش برده است اما من فکر می‌کنم تمام تمهیدات ما برای موفقیت کافی نیست.

یعنی نباید منتظر شگفتی در جام جهانی با حضور ستاره‌هایی مانند طارمی و بیرانوند باشیم؟

طارمی مهاجم خیلی خوبی است اما ما هافبک خیلی خوبی نداریم که توانایی پاس دادن و تغذیه را داشته باشد به همین دلیل نمی‌توانیم از طارمی انتظار انجام کارهای بزرگ داشته باشیم. یا وقتی حملات زیادی روی دروازه ما طراحی شود بیرانوند نمی‌تواند همه آن خطرات را خنثی کند و بالاخره چند موقعیت از دست بیرانوند هم خارج می‌شود.

جدا از انگلیس فکر نمی‌کنید تیم‌های ولز و امریکا از ما قوی‌تر باشند و ما مقابل آنها شانس برد داریم؟

خدا کند که آبرومندانه نتیجه بگیریم و باخت سنگینی را متحمل نشویم که برای فوتبال ما بد شود اما حقیقت امر این است که امریکای این دوره بسیار گردن‌کلفت است. تیمی که بازیکنانش اکثراً در لیگ برتر انگلیس هستند. از نظر من ولز هم بسیار تیم خوبی است و سرزن‌های قوی در این تیم حضور دارند. بازیکنانی که قادرند از ضربات ایستگاهی بهترین بهره را ببرند و بسیار خطرناکند به همین دلیل من شانس چندانی برای صعود کشورمان و شگفتی‌سازی قائل نیستم و همان طور که گفتم امیدوارم بازیکنان ما بتوانند بازی‌های خوب و آبرومندانه‌ای را ارائه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۴
  • فال IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    آرزوی باخت دارم برای این وطن فروشا
  • داریوش IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    تو دلم نوشته‌ ایران صعود میکنه
  • میهمان IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    اتفاقا باید معجزه کنند.... همین طارمی و جهانیخش زیرآب اسکوچیچ بدبخت و زدند و حالا باید با آوردن کیروش پاسخگو باشند ... به اتفاق تاج ...
  • mehdi IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    به نظرم دقیقا همینطوره ، ولی همین مشکل کم و بیش برای آنها هم وجود دارد . و توانایی استفاده کامل از همه ظرفیت های همیشگی باشگاهی خود را ندارند ... نمونه اش نتایج چند دیدار گذشته آمریکا و انگلیس .
  • علیرضا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    باغیرت ایرانی صددرصد صعود میکنیم زنده باد ایران اسلامی
  • سلیمی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    خواهشا خیال‌بافی نکنید همه ما میدانیم انگلیس وولزازماقویترندایران کولاک کن سوم میشه
  • سیدحسین IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    انشاالله صعود میکنیم به فضل و رحمت الهی و دعای مستمر
  • م IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    با چندتا باخت محترمانه از جام جهانی خدافزی کنین
  • رنگین کمان PE ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    وقتی که قهرمانهای گذشته رو مرور میکنم از این فوتبالیست های بی غیرت و مردم فروش بدم میاد. فکر کنید الان مرحوم تختی بود کدوم سمت وایساده بود؟
  • کاظم صفایی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    سلام آقای محترم من فتوبالیست نیستم و فقط به بخاطر وطن دنبال می کنم فرض بگیر افراد تیم ما ضعیف باشند جنابعالی مثلاً داری روحیه به تیم می دهی ؟ یادم هست یک مربی کشتی ، یک کشتی گیر را به مسابقه کشوری برده بود و قبل از مسابقه کلی به کشتی گیر خود روحیه می دهد که باعث اول شدن وی در کشور می شود و بعد از تمام شدن مسابقات به کشتی گیر مزبور می گوید تو اصلاً فن کشتی هم بلد نیستی و من با تشویق و روحیه دادن با عث قهرمانیت شدم . پس تو هم آیه یآس نخوان و تشویق کن !!!!
  • مطلع IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    اینم نتیجه سه دیدار باخت مقابل انگلیس مساوی مقابل ولز مساوی مقابل آمریکا =2امتیاز انگلیس و ولز صعود میکنن
  • سمیر هاشمی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    با اسکوچیچ نامردی کردن
  • رضا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    از اونجایی که بازیکنان تیم غیرملی با نخوندن سرود ملی بی تعصب بودن خودشونو نسبت به ایران و مردمش نشون دادند ما هم تعصبی به پیروزی این تیم غیرملی نداریم چون میدونیم این آقایون که از فرق سر تا ناخون پا خالکوبی دارند بعدش به کشورهای دیگه پناهنده میشن و مثل علی کریمی پرچم نفاق و بی غیرتی دستشون میگیرن.
  • mehrban IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    به امید باخت سه بر صفر تو هر سه بازی
  • sharif IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    اتفاقا توی این روز ها کمتر کسی حواسش به جام جهانی و ادم ای غیر ملی هست
  • فرهنگ IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    چه خوب شد که مصاحبه کردی و مارو یاد قدیما انداختی که تفاوت فوتبال ما با اروپایی ها خیلی زیاد بود اما با این حال، با کارهایی که اوفارل کرد سبب شد که بعدش در جام جهانی به هلند گل بزنیم و با اسکاتلند مساوی کنیم. تازه اون هم با همه تفاوت و چلفتی شما در مقایسه با اروپایی ها شگفتی نبود بلکه نتیجه زحمات اوفارل و حشمت خان و بچه های تیم ملی بود. حالا که دیگه مثل اونموقع ها نیست و تفاوت ها کم شده و سرمربی بزرگی بالاسرشونه. بنابراین، ما برخلاف شما، خیلی هم به این تیم امیدواریم، و میدونیم که شما هم از روی غرض و با انگیزه تضعیف روحیه این فرمایشات رو نکردید، اما تعجب می کنیم که شخص باسابقه و فهیمی مثل شما چرا دو روز مونده به بازی نسبت به تیم ملی ابراز نگرانی می کنه که به فرض محال اگه ضعفی هم باشه دیگه نمیشه ترمیم کرد. این دلسوزی شما اگر چند ماه زودتر ابراز می شد، به یقین کادر و مسئولین تیم ملی به رهنمودهای اندیشمندی مثل شما توجه می کردند و ضعف ها برطرف می شد. حیف شد. تا حالا کجا بودین!؟
  • سیمین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    فقط بعدش که سر آویزون برگشتن چطوری میخوان تو جشم مردم نگاه کنن ؟؟!! کی روش پولشو میگیره به ریش همشون میخنده بعدا کلا همه ما امسال جام جهانی را نگاه نمی کنیم یادش بخیر اون سالا که با همه خانواده با شوق وذوق فوتبال می دیدیم . زنده باد ایرانم.
  • امید IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شه ، داستان ما همان داستان شاگردی است که درس نخونده و شب امتحان شده حالا ، با این وضع با این سرمایه گذاری همین هم زیاده ، احساسات رو بزاریم کنار ؛ چرا بااین شرایط ما باید نتیجه بگیریم ؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    انشالا.. سه تا باخت سنگین حاصل میشه و مردم خوشحال میشن اینا وطن فروشن خدا لعنتشون کنه با ارزوی باخت این تیم
  • ایرانی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    فغان و امان از آدمای حقیر و خودکمتر بین،میدونید امثال این ضعیفا باید نسلشون از بین بره تا ایران به بالندگی در همه زمینه ها برسه...اینا یه ذهن مریض و خودکمتر بین دارند و درست شدنی نیست...مگه بازیکنای انگلیس چی بیشتر از ایران دارند!!!؟باورکنید هیچی،فقط یه ذهن برنده دارند،مثل کشتی و تکواندوی ما که ذهن برنده داریم و از قبل خودمونو برنده و قهرمان میدونیم...تیم ولز و آمریکا هم که ول معطلن...بدبختی ایرانی ها همینه که مطالعه ندارند و نمیدونند که همین انگلیس کثیف،۳۰۰ ساله داره روی عدم خودباوری ممالک اسلامی و خاورمیانه کار میکنه...
  • عبدالجلیل زاهدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    ما حتما به مرحله بعدی صعود میکنیم ... اینقدر خودمون رو دست کم نگیریم .. چیزی که ما داریم اونا ندارند .. غیرت ایرانی. اگه از انگلیس نبریم کم کم مساوی میشویم .. انگلیس حسرت پیروزی مقابل ایران به گور میبره .. به هر حال ما برنده این بازی هستیم...
  • فرج IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    از انگلیس ۶تا میخوریم از آمریکا ۳تا و از ولز ۴تا .
  • حسین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    حیف پولی که برای این ها داره خرج میشه از بیت الامال
  • Roh IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    باخت بدن باهرنتیجه ای یاببرن زیادمهم نیست .نون اب نمیشه برای .اول هم بشیم مثلا چی میشه
  • اشنا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    اشکال صفحات مجازی اینکه عاقل وسفیه همه نطرمی دهندطرف ارزوی باخت تیم ملی کشورش رامی کندوتمام کسانی که ارزوی بردتیم ملی یعنی اکثریت باتفاق مردم راخاین می نامدوخودش راوطن پرست!!!خخخخخ
  • ایرانی AE ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    این بازیکن ذخیره اتفاقی تیم ملی درحد این حرفها نیست ازکجا اینهاراپیدامیکنیدبه امیدخدا ایران با سه برد شیرین به دوربعدخواهدرفت به کوری چشم تجزیه طلبان وفاسدهای اقتصادی خیانتکارداخلی پاینده باد ایرازمین
  • حسن IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    ایران قهرمان میشه
  • سعید DE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    ان شاء الله به امید پیروزی و موفقیت تیم ملی فوتبال،، واقعٱ آدم از صحبت‌های بعضی دوستان خیلی ناراحت میشه،، طرف آرزوی باخت میکنه،، غیرت هم قدیمی شد واقعٱ،، اتفاقا خیلی هم با شرف هسن بچه های تیم ملی ما، بی شرف شما هسین که دنبال نابودی کشور خودتون هسین
  • سید محمد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    خیلی نباید بها داد خودم قبلا خیلی علاقمند به فوتبال بودم ولی الان فهمیدم یک عده بیسواد و وطن فروش هستن ،همون بهتر ببازند
  • حق گو IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    شک نکن ایران دو مرحله صعود میکنه و برابر فرانسه حذف می شود . حالا ببین کی گفتم
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    ایران مساوی هم نگیره
  • علی الماسی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    فوتبال ایران امروز در سطح بالای بین المللی است و صاحب نخبگان و ستاره های زیادی است،از نظر بنده انگلیس و آمریکا در چند ماه اخیر خیلی ضعیف کار کرده اند و تیم ایران نه تنها چیزی کمتر از این تیمها نداره بلکه با اتکا بر خودباوری و مربی کارکشته و غیرت همیشگی بچه ها توان غلبه بر هرسه تیم را داره،پیش بینی من که بالغ بر 30 ساله که فوتبال رو می شناسم و بازی میکنم صعود ایران به همراه ولز از گروه خودش است،پاینده باد ایران و جوان ایرانی،در ضمن هیچ وقت مسائل حاشیه ای نمیتونه حس وطن و پرستی و غیرت رو از ایرانیهای اصیل بگیره،چو ایران نباشد تن من مباد،بدین بوم و بر زنده یک تن مباد.
  • .... IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    لطفا از طرف خودت حرف بزن تنها دلخوشی خیلیا فوتباله نه همه فوتبالو خیلی گندش کردید دلخوشی آدم باید به خدا باشه اینقد فضا رو حساس نکنید مگه فوتبال چیه که جوابگوی همه چی باشه
  • یه ایرانی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    به امیدخداتیم ملی پیروزمیشود و وطن فروشان خیانتکار به سوزش میفتن ناجور. مرگ برفتنه گر
  • vs IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    فقط میتونم بگم خدا کنه ایران صعود کنه انشاالله به امید خدا
  • حر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    اعتماد به نفس داشته باشید انشالله نتایج خوبی میگیریم
  • تواب IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    پیام مرا بخاطر بسپارید ایران با انگلیس مساوی میگیرد.اگر نگرفت بیایید مرا اعدام کنید
  • قربانعلی کاظمی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    خدا اسکوچیچ را دوست داشت که با این تیم به جام جهانی نرفت،با این بازیکن های بی انگیزه که انگار به مجلس ختم دعوت شدند هیچ امیدی به بازی خوب نیست،همه شان هدف اصلی که جنگندگی برای اعتلای فوتبال است را فراموش کردند و خودشان را مدافع و دلسوز معترضین می دانند.
  • مهدی. IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    عزیزان. مهم. نیست که. بازی میکنه. فقط پرچم سه. رنگ. ایران مهمتراز همه. هست. بله. خیلی. ضعف. هست کم کاری پارتی بلزی شکاف. تبقاتی. پدر این. کشور دراورده. ولی غیرت. ایرانی. وتعصب ایرانی ارزوی همه. جهان. هست
  • ماکه رفتیم دور دوم .. IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    انشالله با ۵ یا ۶ امتیاز به دور دوم خواهیم رفت اون کسانی هم که کامنت میذارن و از باخت تیم ملی اظهار خوشحالی میکنن
  • محمود IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    به امید باخت ایران در هر سه بازی .
  • سیاوش IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    درمسابقه و حتی جنگ فن و تکنیک و برنامه موفقتره تا زور و توان.حالا اگر کسی از نظر جسمی هم توان بالا داشته باشه که چه بهتر.و با داشتن همه موارد بالا اون تیمی موفقتره که توانش خوب چه در یک به یک چه سرعت تکنیک فردی بالا باشه.حالا کمی غیرت و شانس و امید به برد هم باشه که عالی میشه.و ما باید امیدوار به سعود باشیم.و از قبل قضاوت نکنیم.هر مسابقه شرایط خاص خودش را داره.
  • قربانعلی کاظمی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    انشاءالله پیش بینی آقای حق گو درست از آب در بیاد.
  • م IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    باخت یا بردمهم نبودبازی مهم بود با اسکو و از روزی که تاج امد قرار شد در صورت عدم صعود تیم از گروه تمامی رای دهندگان اعدام شوند
  • توکل IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    درسته یه سری از فوتبالیست ها مخالف هستند و معترض ،ولی الان بحث کشور و وطن هس درود بر تیم ملی انسان زنده هست به امید ان شاء الله پیروز خواهیم شد خدا رو چه دیدی یادمون نره هشت سال با دنیا جنگیدیم و مقاومت کردیم ، حالا که این یه بازیه با توپ و توپ هم گرده و هر طرف میچرخه
  • حسن IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    سلام به امیدپیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران درمقابل استعمار پیر وآمریکای جنایتکار ونابودی جیره خوار داخلی آنها
  • محمد IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    باسلام ایر10انگلیس0 ولز0ایران10 امریکا0ایران10 ایران قهرمان جهان میشه😁
  • علافیان IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    خیلی برد یا باختشون برای ما تفاوتی نداره.همون طوری که اون نسبت به مملکتشون تعصبی ندارند. ما دوست دار تیم ملی هستیم نه تیم اشخاص که به لباس ملی به عنوان سکو و چاپ پول نگاه می کنن.
  • م.ب IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    واقعا چه انتظاری دارید از این بازیکن ها...آروزی هر فردی بازی در جام جهانی و آرزوی هر نفری حضور تیمش در این تورنمنت هست... واقعا اینا نمیفرتن یا بد بیازن ..مشکلات این مردم و کشور حل میشه؟؟ یه دل خوشی داشتیم اونم فوتبال بود..اونم به روی خودمون ببندیم؟؟
  • محمد IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    برای وطن فرش آرزوی موفقیت نمی کنم و از طرفی هم آرزوی سربلندی کشورم را دارم با سه تا تساوی و سرافکنده برگردن خائن های وطن فروش و اوباش پرست
  • مهدی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    این گروه ار گروه جام ۲۰۱۸ که قوی تر نیست ۲۰۱۸ اگر با اسپانیا مساوی کرده بودیم تیم صعود میکرد
  • لیلی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    چرامثبت منفی هاکارنمیکنه خودتومسخزه کردی لعنتی
  • سیدعلی اکبر IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    مابرای صعودبه جام جهانی تقریباباتیمهای درجه۲آسیابازی کردیم اما قتی بایک تیم درجه۱ آسیایی کره روبرو شدیم توخونه مساوی وتوکره۲_۰باختیم آیاولزوآمریکاازکره ضعیف ترن؟نمیشه تو۳تابازی فقط دفاع کنیم و ضدحمله بزنیم بایدتوان لژیونرهاراکه تاچندروزقبل توباشگاهشان بازی میکردندراهم درنظربگیریم.مومنی
  • بهروز US ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    تیمی که ملی نباشه ایشالله به درک واصل بشه. ارزو دارم بدترین براشون رقم بخوره
  • عباس IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    با سلام کسی که راضی به باخت تیم ملی هست به نظرم یک خائن و وطن فروشه فوتبال رو لطفا دیگه به سیاست ربط ندید که حالمون داره بهم میخوره لطفا خواهش میکنم از این به بعد فوتبالی بحث کنین اگر فوتبالی و طبق علم فوتبال صحبت کنیم هیچی معلوم نیست در دنیای احتمالات همه چی ممکنه اما باید بگم در گروه سختی هستیم و کارمون سخته مقابله آمریکای فیزیکی انگلیس تاکتیکی و ولز سرعتی که هر سه تیم خوبن ولی ما هم ایرانیم و ثابت کردیم از تبار کوروش و آرش کمان گیر هستیم و تا اخرین لحظه و تا پای جان برای وطنمون و سربلندی وطن میجنگیم از کجا معلوم توکل بر خدا ایشالا که صعود میکنیم
  • جعفر IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    سلام،،،ساسی مانکن را دعوت کنید به تیم ملی دروازه وایسه فورواردها در موقع حمله زهره ترک میشن ونمیتونن گل بزنند فکر میکنند ادم فضایی اورده ایران یا غول چراغ جادو ادمهایی که میگن ایران برنده میشه ،برا خنده دل خوش کردن .ارق ملی جای خودش من که جرات دیدن بازی را ندارم .یک تبانی بکنید به ایران یک ویا ۲ گل بیشتر نزنند البته احتمال گل به خودی ودادن پنارتی مرسومه
  • سحر IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    به امید پیروزی ایران سربلند وباید تاسف خورد به حال وطن فروشا
  • مجید IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    من نمیدونم چرا ما ایرانیها تو فوتبال خودمون رو دست کم میگیریم والیبالمون بسیار عقب تر از فوتبلمون بود وقتی باور کردیم بزرگان والیبال رو به چالش کشیدیم در ضمن ۳ تیم همگروه ما خیچکدوم تیم مدعی در قاره سبز نبودن جز امریکا که در شمال ام یکا بازی میکنه
  • یوسف IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    تیم انگلیس خبیث با غرور به بازی می آید و به خیال خود برنده این بازی است پس بازیکنان ما با هوشیاری و غیرت می توانند شکست سختی به آنها بدهند البته دعای خیر مردم و روحیه دادن هم بی تاثیر نیست
  • هم میهن IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    سلام این تیم پتانسیل سعود و حتی برو در یک هشتم رو داره چون اگه قرار باشه اتفاقی بیفته الان وقتشه در ضمن انگلیس و آمریکا مثل آرژانتین پرتغال نیستن اینا دشمن کشورند بچها هم اینو میدونن پس تا آخرین نفس میجنگند درود ب ایرانی انقلابی بازم در ضمن اگه جام 2018 طارمی تجربه کافی رو داشت دقیقه 93 با پرتغال بازی رو برده بودیم و اول گروه بالا بودیم اما ایرادی نیست ماهی الانشم تازس همین بیخ گوشمون پرچم سه رنگ بالا
  • محمد IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    امیدوارم ببازین هر 3 بتزی رو ای از چشم افتادها. ای بی غیرتها
  • عباس IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    قبلا تیم ایران یه مربی داشت که مرد بودوقتی بازیکن شاخ شدن همه رو از تیم بیرون گذاشت و یه عده جوان رو که غیرت داشتن و برای کشورشون ونه بخاطر دلار عربها می جنگیدن رو آورد تو تیم و نتیجه هم گرفت...کاش دهداری الان زنده بود و مربی تیم ملی بود
  • هموطن IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    توکل برخدایت کن ،کفایت میکند حتما ، مطمئنا تمام این عزیزان تلاش خودشون رو میکنند تا در این آشفته بازار روزگار مرهمی بر دلها باشند ،فقط بدانند در همه حال پیروز میدان هستند ،بلند آوازه بمانی وطنم
  • صادق IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    ایران قهرمان جام جهانی
  • بیژن IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    ورزشکاران ایرانی ارزشی وارد میدان میشوند ودشمنان داخلی و خارجی تلاش دارند ارزش های ورزش ایران در فوتبال را تحقیر کنند به همین منظور است که بیشتر از باخت میگویند
  • هستی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    ان شاءالله ایران صعود میکنه
  • یه شهروند ایرانی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    درود بر تیم ملی ایران،زنده باد تیم ملی ایران، کور باد هر آنکه آرزوی باخت شما را دارد، کور باد آنکه دنبال فتنه است، زنده باد نمایندگان ملت در جام جهانی، زنده باد کیروش وزنده باد تک تک بازیکنان، به امید موفقیت، یاعلی یارو یاورشان باش، در آخرالزمان فتنه ها زیاد می شوند ومردم غربال میشوند بی دین جدا ودیندار جدا این سنت الهی است،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی