واکنش ساپینتو به پایان دوران کریستیانو رونالدو/ استقلال محبوب‌ترین تیم آسیا در شبکه‌های اجتماعی است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ارزیابی تیم ملی فوتبال پرتغال پرداخت و گفت: ما بازیکنان خوبی داریم، با عناصر هم سطح هم در دفاع، هم در خط میانی و هم در حمله. انتخاب بازیکنان اصلی برای فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال آسان نخواهد بود، همچنین به این دلیل که چندین بازیکن قوی از ترکیب خارج شده‌اند. من به عنوان مثال به ژائو موتینیو فکر می‌کنم. ما پرتغالی‌ها همه بسیار مثبت هستیم، می‌توانیم یک تورنمنت عالی در قطر داشته باشیم.

ساپینتو در پاسخ به این سئوال که «آیا پرتغال جزو شانس‌های قهرمانی است؟» اظهار کرد: بیایید بگوییم که پرتغال در بین ۵-۶ تیمی است که می‌توانند برای عنوان قهرمانی رقابت کنند. واقعاً امیدوارم کشورم بتواند این کار را انجام دهد. برای ما فوق العاده است که تاریخ را بنویسیم، اما تیم‌های قدرتمند دیگری وجود دارند که باید شکست بخورند.

وی همچنین درباره اینکه آیا دوران کریستیانو رونالدو به پایان رسیده است؟ تصریح کرد: نه، دوران او تمام نشده است. واضح است که کریستیانو دیگر مانند گذشته جوان نیست، اما او هنوز کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای رویارویی با چالش‌هایی در این سطح را دارد. رونالدو در جام جهانی قطر انگیزه زیادی دارد. او ماه‌هاست که در حال آماده سازی است و فکر می‌کنم به قله جام جهانی برسد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص ارزیابی اش از رافائل لیائو بازیکن آث میلان گفت: لیائو یکی از بزرگترین استعدادهای پرتغال است، او در میلان واقعاً خوب عمل می‌کند و بازی به بازی تعیین کننده است. فکر می‌کنم او آینده بزرگی در پیش دارد. در حال حاضر او بازیکن بسیار قدرتمندی است، اما پتانسیل این را دارد که حتی بهتر هم بشود.

ساپینتو در مصاحبه اش با سایت «توتو مرکاتو وب» درباره قهرمانی با استقلال در سوپرجام و شرایط این تیم هم گفت: استقلال برایم چالش بزرگی است. من با تیمی با ۳۵ میلیون هوادار کار می‌کنم که مهمترین و محبوبترین باشگاه آسیا در شبکه‌های اجتماعی است.

سرمربی استقلال در پایان گفت: کارها خیلی خوب پیش می‌رود، ما در جدول رده بندی با دو امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین در رده دوم هستیم و به تازگی اولین سوپرجام تاریخ خود را به دست آورده‌ایم. از عملکرد تیمم راضی هستم، می‌خواهیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیثه IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    این بنده خدا برای گفتن چنین دروغهایی که گفته مقصر نیست.وقتی کسی مثل حاج فتل فتوشاپ چی بغل دستش باشه اینجور اراجیف جزیی از کوچکترین دروغها و چاخانهایی هست که میشنوه!طبق معمول فتل فتوشاپچی یه مدرکی جعل کرده با شگردهای خاصی که بلده و نشون این بدبخت ساده داده اینم نمیدونه کی به کیه و اومده این دری وری ها رو مثل طوطی بلغور میکنه!حالا بعداز دربی میفهمه اسیا کجاست و پرسپولیس و کیسه یعنی چه!البته اگه یه کم ای کیو داشت باید از خودش سوال میکرد تا قبل از امدن بابا حمید در طول ده سال اثطغ لال کجا بود و پرسپولیس کجا.حالا هم دیر نشده اخر فصل میفهمه که پرسپولیس جشن قهرمانی و دوبل هتریکش کامل شده و اینم با لگد از کیسه اخراج شده.
  • عمو ساپی شیر دل IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    عموساپی این فصل با تو قهرمان لیگ برتر میشیم جام حذفی هم مال خودمونه هدف نهایی ما قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم هست پرسپولیس هم مثل فصل قبل هیچی نمیشه یه موز هم گیرش نمیاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • محسن آبی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    آقایان لنگپولیشی صد تا جام داخلی دیگه هم بگیرید هنوز در حسرت یک قهرمانی آسیا هستید . و این آرزو تا ابد در دلتون خواهد ماند.
  • هوادارفوتبال IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    خوش بحالتون که دراین شرایط میتونین به این چیزهافکرکنین بدون شک شما که الان دنبال کیسه ولنگ هستین وبی احترامی به هم برای دوتیم حکومتی میکنین هزارسال عمرمیکنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی