ساپینتو: آقای فتح‌الله‌زاده! این بچه ها برای شما جام آورده‌اند/ قهرمانی ما مثل یک تاریخ‌سازی بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که تمرینات این تیم از فردا شروع خواهد شد.

در جلسه امروز علی فتح‌الله‌زاده با اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال که در محل تمرین و درباره مشکلات مالی برگزار شد، ریکاردو ساپینتو نیز دقایقی به صحبت پرداخت.

سرمربی استقلال در این نشست خطاب به مدیرعامل گفت: خیلی ممنون که آمدید و در خصوص مسایل مختلف، شفاف سازی کردید. این بازیکنان یک جام آورده‌اند که در استقلال به دست نیامده بود و تاریخ سازی کردند.

او ادامه داد: وقتی خانواده بازیکنان از آن‌ها درخواست مالی دارند که نمی‌توانند فراهم کنند، اذیت می‌شوند. شما یک تعهد بزرگی را امروز دادید و می‌دانیم کارتان خیلی سخت است ولی مهم حل مشکلات‌ است که شما هم برای انجام آن در حال تلاش هستید. این تیم لایق بهتر از اینهاست.

سرمربی استقلال همچنین گفت: سعی و تلاش خود را بکنید و نگذارید زمان زیادی بگذرد. لطفا تا قبل از دربی هم در صورت فراهم شدن شرایط، قدم به قدم و به صورت تدریجی مشکلات تیم را برطرف کنید. ما یک تیم هستیم و یک هدف داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم. بابت تلاش‌تان ممنونیم.

ساپینتو در پایان افزود: با توجه به طولانی شدن جلسه امروز بازیکنان و اعضای کادر فنی با مدیرعامل باشگاه استقلال و هماهنگی انجام شده، تمرینات استقلال از ظهر فردا آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عمو ساپی شیر دل IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    عمو ساپی این دکتر فتح الله زاده رو بچسب بهش دیر اومده ولی شیر اومده اونم مثل خودت دل شیر داره حرف قشنگ و بجایی زدی قدم به قدم و بتدریج باید با همکاری هم (چه مدیران چه بازیکنان ) بر مشکلات پیروز شد
  • سید محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی